Koen nettideittailun jotenkin kiusalliseksi, mutta eipä tässä taida pikkukaupungin tytöllä olla muuta vaihtoehtoa. Qruiserissa olen, mutta en sieltä ole saanut kuin aika pinnallisia viestejä. Suomi24:n deittisivuilta en ole mitään mielenkiintoista löytänyt, enkä liioin City:n deitistäkään. Tässäkö ne vaihtoehdot ovat? Onko jotain salattuja lesbosaitteja, joilla pöyrii hekumallisia naisia? :)
Suositelkaa nettideittisivustoa tms. palvelua.
17
282
Vastaukset
- missingyou22
En myöskään yksinkertaisesti kestä Qruiserin: "moi mitä kuuluu" -henkisiä viestejä tai jotain todella kliseisiä iskuyrityksiä. Missä syvälliset, ajattelevat naiset? En tiedä. En ole kyllä jaksanut oma-aloitteisesti kenellekään kirjoitella, kun en olisi edes uuteen suhteeseen valmis.
- tuskin1
No, tuskin kukaan oikeasti syvällisesti ajatteleva (ainakaan kukaan järkevä) nainen kirjoittaa heti ensimmäisessä viestissään koko elämäänsä auki tai ylipäätään mielettömän pitkiä, syvällisiä viestejä jollekin ihan tuntemattomalle ihmiselle.
- Ofeigur
Ihme vinkumista, vaikket ole omien sanojesi mukaan oma-aloitteinen tai valmis uuteen suhteeseen.
setan toiminta? jokkut bileet/ baarit :) kannattaa reippaasti mennä juttelemaan netissä naisille :) onnea etsintään ^^
- Ehkä tuolta?
http://www.okcupid.com
Kauniita ja kansainvälisiä? :D
Ihan kiva palvelu. - Penkki-eheyttäjä
Paras palvelu teille olisi kristillinen eheytysterapia.
- ärsyyntynyt
tää on lesbo palsta näille komentteille on omakin palsta lähtekää häiriköimästä tätä. Lisäksi tää sun kuvaama eheytys terapia sotii ihmisoikeuksia.
- Talvivarpu
Älä riehu, törppö. Ei voi olla niin ahdasmielistä porukkaa täällä, että jokaisesta virallisesta linjasta poikkeavasta pikkukommentistakin täytyy noin vinkua.
Kyllä tänne muutama eheyttäjä, korjaaja tjsp aina silloin tällöin mahtuu.
- okok1
Okcupid.
- kaupparatsuu
Mitä mieltä porukka on tinderistä? Selaileeks ihmiset vaan profiileja vai ollaanko valmiita oikeesti tutustumaan?
- lucario
Itselläni on sama ongelma kuin aloittajalla. Asun pienessä ja ahdasmielisessä pikkukaupungissa opintojeni takia, eikä siellä kannata omaa suuntautumista pahemmin huudella. Netti on tuottanut lähinnnä pettymyksiä. Qruiserissa kukaan ei koskaan puhu ja Suomi24:n treffi on täynnä toinen toistaan mielenkiintoisempia tapauksia... Taitaa vain pahin pohjasakka käyttää sitä sivua... Vai eikö kauniita lesboja ole olemassa D:
- Seksuaalineuvoja
"Vai eikö kauniita lesboja ole olemassa"
Ei. Kauniit naiset saavat kikulia ja niistä tulee heteroja. Ne tykkäävät oikeasta seksistä ja rakkaudesta miehen kanssa.
Kaikkein rumimmat ylijäämänaiset jäävät ilman ja sairastuvat puutteessaan lesbouteen. Ne lytyyttelevät vain pimppejään litsis-lätsis vastakkain niin että niiden sukupuolielimetkin litistyvät sellaisiksi mataliksi lätyiksi tai ihan kuopiksi, vaikka naisen elin on alunperin kaunis kumpu. Orgioissaan lesbot hikoilevat valtavasti ja menettävät monenlaisia ravinteita, niin että jos ne sellaisessa tilanteessa näkevät pikkulapsen, ne syövät sen post-orgium -ravinnonpuutostilansa korjaamiseksi.
Ota miestä, ettei sinustakin tule kannibaalia. - Suo, kuokka, kirves
Vai että Qruiserissa ei puhuta. Noh, mulle tulee kyllä viestejä tasaisin väliajoin ja itsekin niitä välillä kiinnostaville tyypeille lähettelen. Pitäisköhän sunkin tehdä joskus ihan itse se aloite?
- Stadiiiii
No mene vaikka baariin, sieltä ne näteimmät tytöt löytyy, deittipalstoilta tuskin edes kannattaa yrittää. Naisista kun on biseksuaalejakin suunnilleen joka viides, ja kokeilunhaluisia heterojakin on baarit täynnä. Siitä vain iskemään!
- goldenfinch
Oma kokemus qruiserista on juurikin se, että useimmat eivät vastaa tai vastaavat yhdellä viestillä ja sitten loppuu yhteydenpito. Ainoastaan yhden viestin olen itse saanut, loput olen itse lähettänyt.
Ja ei tosiaan jaksa enää kovin syvällisiä kirjoitella, kun ei vastausta tule kuitenkaan. Harmi, ei oikein jaksa enää kirjoitella, vaikka siellä saattaisikin vielä olla ihmisiä jotka haluaisivat oikeasti tutustua.. - RainbowBat
Itse oon kans pohtinut et mistä löytää sellasen tyyliin 20-30v fiksun miehekkään mukavan naisen mutta en tiedä mistä...qruiserikin on mut siel ei kukaa kauheesti puhu tai jos puhuu niin vastaukset kestää viikkoja tms. Baareihin kun meet ni ikinä siel ei vastaan tuu lepakkoa, ei ikinä, en tiä onko mul joku kirous et koskaa ku sillo ku mä meen johki sit ni ei ketää sellast missää :-D
Deittipalstoillekaan ei kauheasti innostaisi mennä kuvineen kaikkien kuolattavaksi. Tääkin naisellinen lepakko haluis vaan löytää sen oikean...- joopa jooooo
Vai että kaikkien kuolattavaksi.. Turhan suuret luulot itestäs ja siks kukaan ei innostu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767