Oon käyttänyt Gefinaa annostuksella 1/4 tablettia/vrk kohta 2 kuukautta. On ollu pidemmän aikaan sellaista "painontunnetta" kiveksessä. En tarkkaan muista onko ko. vaivannut jo ennen kuuria, mutta oon alkanu miettiä asian mahdollista yhteyttä lääkehoitoon. Samanlaisia kokemuksia kenelläkää?
finasteridin sivuvaikutuksista
Nyytit
31128
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
aihettavat sivuoireita 1-2 % käyttäjistä.
Tarkkaile tilannetta, usein tuollaiset oireet häviävät ajan mittaan.
Minulla Gefina aiheutti epämääräistä huonoa oloa 1-2 viikon ajan, sitten oireet katosivat!?
Joo eikös se ole aika vaaraton aine. Mutta rankattu atd:n listoilla doping aineeksi. Nyt kun nostan kilpaa rautaa sitä ei voi syödä ettei tule käry.
Kysehän on siitä, että finasteridi saattaa epäsuorasti lisätä elimistön oman testosteronin määrää veressä, koska normaalia pienempi osa testosteronista muuntuu dihydrotestosteroniksi, ja toisaalta elimistö saattaa "kokea tarvetta" kompensoida vähentynyttä DHT:n määrää kiihdyttämällä testosteronin tuotantoa...
Eli epäilemättä lääkkeestä saattaa olla hyötyä urheilijoille/kehonrakentajille.