Matkalla Turkuun

Huuliveikko

Oli kesäinen iltapäivä, olin menossa kohti Turkua, kun eräällä bussipysäkillä seisoskeli nuori tyttö. Ajoin pysäkille. Avasin ikkunan ja huikkasin, minnes neiti on menossa. Turkuun. Oon ventannut tässä 3 tuntia, eikä bussia näy. No ei ne aja tästä kun pari vuoroa päivässä, sanoin. No kelpaisiko neitoselle kyyti. Toki. Tyttö. Tuli kyytiin.

Hänellä oli ruskeahkot olkapäille asti ulottuvat hiukset. Silmät olivat vihertävät. Kasvot olivat hivenen pyöreähköt. Huulten kaari oli houkutteleva.
Lähdettiin liikkeelle. Esittelin itseni. Kalle, tyttö kertoi nimekseen Laura. Mitäs neitokainen Turussa puuhaa? No en oikein vielä tiedä. Pitää käydä ostoksilla.
Minulla on liiketapaaminen, siksi pitää taas ajaa Turkuun. No mitä teet työksesi kyselin. Olen sihteeri, tai siis olin. Pomo ei ollut tyytyväinen.
No entä itse, tyttö kysyi. Olen puutarha-alalla. Teen sisäänostaja taimistolle. Kasvatan puita, pensaita ja kukkia.

Kiinnostaisiko tulla hommiin minulle. (Pinsiön taimi oy). Käyhän se, tyttö vastasi. Matka jatkui. Voisinko polttaa tupakin, tyttö kysyi. Mielellään ei, kun auto on firman. Voisitko kärsiä 20 kilometriä, tiedän hyvän kahvipaikan.
Poikettiin kahvilla. En voinut olla ihailematta Lauran kauniita muotoja. Hän oli noin 160 cm. pitkä, typy, ei mikään. Laiha, mutta ei mikään paksukainenkaan. Kahvit tuli juotua, joten oli aika jatkaa matkaa.

Laura katseli minua välillä kiinnostuneena, näin peruutuspeilistä, kuinka hän salaa yritti vilkuilla minua. Ilme oli paljonpuhuva. Aloimme olla lähellä Turkua. Mihis täällä sä haluat? Mä olen menossa tuonne Cumulukseen. Varasin huoneen, huomenna on aamusta bisnes neuvottelu.
Ei mulla ole oikein mihinkään kiire. Ja eikä oikein paikkaa mihin mennä. (sepä sattui tuumin.) voit tulla mun kanssa hotellille, jos haluat. Sopii oikein hyvin, Laura sanoi.

Menimme yhdessä hotelliin. Yleensä otan kahdenhengen huoneen, on tilavampi sänky. Parivuode oli kookas, silkkilakanat. Sohvalle laskin matkalaukun. Laura jätti jenkkikassinsa eteiseen.
Avasin tv:n. Hetkisen katselin uutisia, Niissä oli sitä tavallista, Sotia ja kriisejä. Napsautin sen kiinni. Huokaisten istuin sängynreunalle, enkä tiennyt mistä puhua. Laura tuli viereeni istumaan.

9

7050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huuliveikko

      Jatkuu.
      En ehtinyt mitään sanomaan, kun Laura jo alkoi suudella minua. Kiersin kädet hänen ympärilleen, jatkoimme kiihkeätä suutelua vielä hetkisen. Kysyin. Mitenkä olisi pieni iltapala ravintolassa.

      Joo käyhän se, vähän on nälkä. Menimme ravintolaan. Tarjoilija toi ruokalistan. Päädyin ottamaan kermassa haudutettua porsaankylkeä, purjopedillä sekä röstiperunat. Laura otti kalaa. Meriahventa kasvisten kera. Itse otin juomaksi vettä. Laura otti valkoviiniä.
      Syötyämme menimme huoneeseeni. Aloin kaivaa salkusta papereita huomista neuvottelua varten. Laura katseli minua jälleen, ja sanoi. Laitahan paperit pois, olisi tässä muutakin tekemistä. Laura alkoi heti riisua puseroaan pois. Otin itse kanssa vaatteita pois. Lauralla oli puseron alla kireä toppi, mikä teki hänen muodoistaan entistäkin haluttavamman.

      Alushousut olivat mustat stringit ja pitsikoristeiset. Katsellessani Lauran muotoja, oli täysi työ peittää seisokkia. Laura tuli syliini istumaan, kun olin sängyn reunalla. Suutelimme toisiamme kiihkeästi ja pitkään. Kaluni oli jo täydessä valmiudessa.
      Hivutin käteni hänen kireän toppinsa alle, aloin hieromaan hänen rintojaan. Huokailut alkoivat suutelemisen lomasta. Laura oli todella hyväntuoksuinen ja maistui ihanalle. Hetkisen vielä suudeltiin. Asetin Lauran selin makuulle sängylle. Riisuin stringit pois. Ja aloitin pillun nuolemisen. Se tuntui erittäin ihanalta. Lauran huokailut täyttivät huoneen.

      Minulla seisoi boksereiden sisällä kulli kovana. Laura huokaili todella kiimaisena. Vaihdettiin osia. Laura riisui bokserini, ja tarttui jo kovana seisovaan kulliini kiinni. Makasin sängyssä selälläni, Laura hääri munaani kimpussa. Hän veteli esinahkaa edes takaisin, välillä upottaen kullini kokonaan samettisen ihanaan suuhunsa.

      Se tuntui taivaalliselta. Olin vähällä jo purkaa miehiset nesteeni hänen ihanaan suuhunsa. Laura lopettikin suihin oton. Ja hän antoi minulle kiihkeän pitkän suudelman. Sitten Laura alkoi sovittaa kulliani pilluunsa. Se oli kireä, mutta munani upposi sisään. Laura alkoi ratsastaa. Hänen ihanan pitkät hiukset kietoutuivat vartaloon. Lauran täyteläiset rinnat olivat käsissäni, puristelin niitä, se tuntui hyvältä.

      Tunsin pillunlihasten supistelevan kullini ympärillä, Lauran kiimaisen ratsastuksen tahdissa. Suutelin Lauraa, olin jo melkein tulollani, kun vaihdoimme asentoa. Laura makasi sängyllä selällään, ja minä nostin hänen jalkansa olkapäilleni, ja upotin kullini hänen ihanan kiimaisen märkään pilluunsa, ja panin.

      Kumpikin huohotti ja Laura kiljaisi ja huusi, kun hän sai räjähtävän orgasmin, pillu supisteli kullini ympärillä ja tunsin kuinka mällit on tulossa. Kuitenkin kestin Lauran pillun supistelut, ja jatkoin panemista. En tiedä ajankulua, taoin vain pilluun kulliani, kuin kone, ja pian Laura jälleen sai rajun orgasmin ja tärisi kauttaaltaan nautinnon kiimasta.

      • Huuliveikko

        Jatkoa.
        Se tuntui niin hyvälle ja kiihottavalle, etten pystynyt pidättelemään enempää, vaan laukesin mällit Lauran ihanaan pilluun.
        Lysähdimme molemmat sängylle voimattomina ja nukahdimme. Jonkun tunnin kuluttua heräsin. Laura nukkui yhä alasti vieressäni, ja oli niin ihanan suloinen näky. En pystynyt hillitsemään himojani, vaan aloin nuolemaan Lauran pyllyposkea, joka oli ihanan kiinteä. Siirryin alemmas, pillulle. Laura makasi puoliksi vatsallaan, joten pillun nuoleminen oli hieman hankalaa, mutta antoisaa.

        Hetkisen nuoltuani Laura heräsi, ilmeisesti entistä kiimaisempana. Sanoja ei tarvittu. Kullini oli jo latingissa, joten sovitin sen sisään takaapäin, ja aloin nussia. Laura huokaili nautinnosta ja tyytyväisyydestä.

        Vaihdettiin asentoa, Laura oli kontallaan sängyssä ja tungin kulliani takaapäin. Se oli sanoinkuvaamattoman kiihkeää meininkiä.
        Laura sai jälleen rajun orgasmin. Minullakin alkoi olla jo tulossa, mutta en pystynyt lopettamaan. Jatkoin kuin kone, lopulta minäkin laukesin Lauran sisään. Hetken hengähdettyämme, kävimme suihkussa. Sen jälkeen vaihdoimme vaatteita. Oli jo alku ilta, päätimme käydä katsomassa ravintolassa, mitä siellä on. No eipä siellä ollut kovin kummoista meininkiä. Tilasin itselleni Rommi kolan, Laura otti lasin viiniä.

        Siinä hetken juttelimme niitä näitä. Kunnes kello oli sen verta paljon, että oli aika mennä huoneeseen nukkumaan, sillä huominen palaveri tulisi imemään kaikki mehut. Sillä neuvottelupöydässä sattuu olemaan suomen suurin firman toimitusjohtaja. Mutta tärkeä että saisi sopimuksen. No se työasioista. Lauran kanssa olimme kahden hotellihuoneessa, hän oli laittautunut kauniimmaksi kuin olin aiemmin huomannut.

        En vain pystynyt vastustamaan kiusausta, vaan aloin suutelemaan häntä. Suudelmat olivat intohimoa Lauran taholta, silmissä paloi tuli, ja hänen vartalonsa tärisi nautinnon himon jännityksen tuomasta kihelmöinnistä. (alkoi taas panettamaan.) Laura kysyi, meneekö sinulla huomenna kauan palaverissa. Varmaan muutama tunti, tuumin. ottaa minut mukaasi, minne menetkin sen jälkeen. En pysty enää olemaan erossa sinusta. (huh. huokaisin mielessäni) Kai se käy, sanoin.

        Enää mitään sanomatta Laura oli kimpussani, ja jälleen nussimme kiihkeästi. Mitä sen jälkeen tapahtuikaan lienee toinen kertomus…


    • Kalle kiimaisena

      Kasvot olivat vihertävät ja miehiset, pillu suomen suurin ja huulten kaari olkapäille asti. Katsellessani pillussa haudutettua esinahkaa todella kiimaisena, aloitin munani nuolemisen. Päädyin ottamaan suihin jo kovan munani. Se tuntui erittäin ihanalta. Laura hääri upottaen röstiperunat suuhunsa. Laura otti räjähtävän munani vartaloon, verta oli paljon. Mutta tärkeä toimitusjohtaja Kalle tulisi imemään kulliani, kuin kone, huomenna neuvottelupöydässä. Mutta tärkeä että saisi esinahkaa suuhunsa. Otin itse kanssa stringit pois, munani sattuu olemaan suomen suurin.

      • moskovan valot

        hyvinpä olet kiteyttänyt jutun. voisit kirjoitella ihan omatkin juttusi. ei kannattaisi lainnailla.


    • kustaa vaasa

      tämä juttu on oikein hyvä

    • häärämö

      Tästä tarina ei voi enää parantua

      • käärimö

        samaa mieltä


      • käärimö

        Ihan luettava


    • Anonyymi

      ok tarina

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe