NY minihame päälle, tukka kauniisti ja korkkarit jalkaan ja pururadalle lenkille. On kumma ettei liikuta vaikka on pitkät joulunpyhät syöty kinkkua ja kalkkunaa aamusta iltaan.
Pitäisi ajatella miehiä ja mennä kaunistumaan ja 10 km juosta tosta noin vaan. Kalkattaen matka menee mukavasti, naapurin eukko vaan mukaan.
Saa iehet vähän aikaa huilata ja kattella vaikka naisvoimistelua silläaikaa.
Meidänkin eukko tuossa tekee paraikaa callen mätitahnavoileipää, ja kittaa muumilimua senkun kerkiää.
Akat pururadalle ja heti, jos olisin päättäjä velvoittaisin kaikki minihameet päälle korkkarit jalkaan ja juoksemaan.
Miksi vaimot ei mene pururadalle?
3
148
Vastaukset
- Ne miehet, ne miehet
Ja Tarmo Petterihän on itse niin kova karju, että joulunpyhät kinkkua ja kalkkunaa mutustelleena ylipainoisena kaljamahana tällä on varaa kommentoida vaimonsa ja muiden naisten lenkkeilyntarvetta...
Siitä vaan "eukon " kanssa lenkille! Jollei sitten raukkapieni pelkää minihameessa korkokengillä juoksevan mätitahnavoileipää syövän paremman puoliskonsa juoksuttavan itsensä henkihieveriin... ;)
Niin, että huilaa vaan rauhassa, ja unelmoi... Varmaan parempi niin ... :D - -------
Siinä olen Tarmo Petterin kanssa ihan samaa mieltä, että kaikkien tosiaan pitäisi huolehtia kunnostaan, niin miesten kuin naisten. 10 km juoksulenkki ei ole temppu eikä mikään kenellekään normaalikuntoiselle ihmiselle, joten siihen pitäisi kenen tahansa pystyä, jos ei ole lääkärin todistusta esittää, millä siitä saa luistaa.
Eri mieltä sen sijaan olen korkokengistä ja jopa minihameista näillä -15 asteen pakkasilla. Korkokengät pitäisi lailla kieltää ja jokaisen miehen, joka niitä vaatii, pitäisi itse joutua kävelemään niillä vaikka päivä tai pari.
Olisi se muuten hieno näky, kun Tarmo Petteri saisi päättäjän ominaisuudessa määrätä myös itselleen pakolliseksi minihameen, korkkarit ja 10 km juoksulenkin. - Toki lenkille
Tlinpa juuri lenkiltä ja pulahdin sen päälle avantoon, en mässää ja sorjakin olen, vaan en kenenkään vaimo. Oikein hyvä näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va597037Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1366600Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k655582Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1005375Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi205333Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas1064995Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin94804Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa774593Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast774203Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta244187