NY minihame päälle, tukka kauniisti ja korkkarit jalkaan ja pururadalle lenkille. On kumma ettei liikuta vaikka on pitkät joulunpyhät syöty kinkkua ja kalkkunaa aamusta iltaan.
Pitäisi ajatella miehiä ja mennä kaunistumaan ja 10 km juosta tosta noin vaan. Kalkattaen matka menee mukavasti, naapurin eukko vaan mukaan.
Saa iehet vähän aikaa huilata ja kattella vaikka naisvoimistelua silläaikaa.
Meidänkin eukko tuossa tekee paraikaa callen mätitahnavoileipää, ja kittaa muumilimua senkun kerkiää.
Akat pururadalle ja heti, jos olisin päättäjä velvoittaisin kaikki minihameet päälle korkkarit jalkaan ja juoksemaan.
Miksi vaimot ei mene pururadalle?
3
63
Vastaukset
- Ne miehet, ne miehet
Ja Tarmo Petterihän on itse niin kova karju, että joulunpyhät kinkkua ja kalkkunaa mutustelleena ylipainoisena kaljamahana tällä on varaa kommentoida vaimonsa ja muiden naisten lenkkeilyntarvetta...
Siitä vaan "eukon " kanssa lenkille! Jollei sitten raukkapieni pelkää minihameessa korkokengillä juoksevan mätitahnavoileipää syövän paremman puoliskonsa juoksuttavan itsensä henkihieveriin... ;)
Niin, että huilaa vaan rauhassa, ja unelmoi... Varmaan parempi niin ... :D - -------
Siinä olen Tarmo Petterin kanssa ihan samaa mieltä, että kaikkien tosiaan pitäisi huolehtia kunnostaan, niin miesten kuin naisten. 10 km juoksulenkki ei ole temppu eikä mikään kenellekään normaalikuntoiselle ihmiselle, joten siihen pitäisi kenen tahansa pystyä, jos ei ole lääkärin todistusta esittää, millä siitä saa luistaa.
Eri mieltä sen sijaan olen korkokengistä ja jopa minihameista näillä -15 asteen pakkasilla. Korkokengät pitäisi lailla kieltää ja jokaisen miehen, joka niitä vaatii, pitäisi itse joutua kävelemään niillä vaikka päivä tai pari.
Olisi se muuten hieno näky, kun Tarmo Petteri saisi päättäjän ominaisuudessa määrätä myös itselleen pakolliseksi minihameen, korkkarit ja 10 km juoksulenkin. - Toki lenkille
Tlinpa juuri lenkiltä ja pulahdin sen päälle avantoon, en mässää ja sorjakin olen, vaan en kenenkään vaimo. Oikein hyvä näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918