Aattelin järjestää juhjat siellä pudasjärvellä ensi kesänä tai syksyllä , mikälaisia pitopalveluita siellä on ja kokemuksia ? Kiitos etukäteen
Juhlat
20
3250
Vastaukset
- pudaspalvelu
Vai että pitopalvelua pitäs olla? Meinasitko sellasta Pudasjärveltä löytää? Vuoden 2014 makeimmat naurut :D
No onhan näitä yksityisiä kotirouvia, jotka kyllä ossaa leipoa, mutta en viitsi alkaa puhelinnumeroita jakamaan kun on lestapervot heti soittelemassa lapsilleen kokkia ku äiti ei uupumukseltaan jaksa. - palikka 1
Kyllä Pudasjärveltä pitopalveluyrityksiä löytyy useita,Pitopalvelu Anjuska,Poropudas Markku ja Hanna-Leena ,Pudas-Raksa jolta löytyy myös telttoja ja pöytiä ja penkkejä ainakin sadalle hengelle.Ihmetyttää aikalailla tuo nm.pudaspalvelu,katteus oikein paistaa läpi ja jottai muutakin,miksi tähän pittää ihmisten uskon asiat yrittää sotkea....
- bailla bailla
Pari purkkia sikanautaa ja muutama pullo kossua ja mettänreunaan bailaamaan.
- lertsinpanot
ja tietenkin muutama huora niin eiköhän nuo juhlat ole sitten valmiit alkamaaan
- jouluntähti
Hyviä bileiden pitopaikkojakin löytyy. Pitäisi vain tietää, kuin isot bileet ja minkälaiset tilat tarvitset sekä minkälainen varustus tiloissa pitäisi olla.
- Bileet 2015
semmoist noin80- 100 immeistä ja jos sattaa nii saa sisälle suojaan , ja jos ois semmonen pitopalvelu joka voisi tehdä laadukasta ruokaa / hyvän tarjoilun , voi vaikka tuua ruuat muualtakin kuumana paikanpäälle , niin löytyyköhän kaupugista tekijää tämmöselle juhlalle ,?
- tyytyväinen
Tätini muistojuhlat valmisti Pitopalvelu Poropudas ja olimme erittäin tyytyväisiä hyvään palveluun ja maukkaisiin ruokiin ja leivonnaisiin . SUOSITTELEN
- samoin
Pitopalvelu Poropudas on paras.
- herkkusuut
kyllä oli hyvät sapuskat
- viuna
iso plussa poroputaalle viime kesänä oli metsälässä häät ja kaikki kehui ruokia nam:)
- koskenhovi
Kesällä Koskenhovi on kaunis paikka pitää pitoja. Meillä oli häät ja porukkaa oli noin 120. Tuo on kyllä maksimi Koskenhoville. Silloin oli kaunis ilma, joka ahtautta helpotti. Koskenhovi on vanha hirsinen rakennus Iijoen rannalla Kurenkosken kohdalla.
- ISOKYLLÄ
ISO KYLLÄ samainen pitopalvelu Poropudas teki meille pitopalvelut ja laittoi tosi maittavat ruuat myöskin palvelut pelasivat moitteettomasti SUOSITTELEN
- Kokemustamonesta
Itse olemme käyttäneet Anjuskaa, ja Mariitan pitopalvelua ja Poropudasta isoissakin perhe/sukujuhlissa. Me olemme olleet myös erittäin tyytyväisiä Mariitan palveluihin, mut hyviä kaikki. Mutta joka tapauksessa Tervetuloa Puikselle juhlienpitoon.
Ps. Elkää välittäkö nuista muutamista kelkasta pudonneista katkeroituneista ja heidän kommenteista, heitä on joka paikkakunnalla. Anteeksi heidän puolesta.
- jabadabadabaduu
Kappas vain, nytpä löytyikin luotettava tietolähde joka kertoo kaikista asioista oikean totuuden. :
- hyvätsapuskat
HYVÄT SAPUSKAT = ) Pitopalvelu Poropudas on pudasjärven Best
- heinäjuhlat
Olemme samaa mieltä laittoivat juhlamme heinäkuussa ja kaikki meni tosihyvin
- HyvvääRuokaa
Olipa Tosi Hyvät tarjoilut ja Ruuat muistojuhlissamme Poroputaan pitopalvelun tekemänä Suositellaan kovasti muillekkin
- Anonyymi
koo
- Anonyymi
jaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683