Juhlat

Bileet 2015

Aattelin järjestää juhjat siellä pudasjärvellä ensi kesänä tai syksyllä , mikälaisia pitopalveluita siellä on ja kokemuksia ? Kiitos etukäteen

20

3249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pudaspalvelu

      Vai että pitopalvelua pitäs olla? Meinasitko sellasta Pudasjärveltä löytää? Vuoden 2014 makeimmat naurut :D

      No onhan näitä yksityisiä kotirouvia, jotka kyllä ossaa leipoa, mutta en viitsi alkaa puhelinnumeroita jakamaan kun on lestapervot heti soittelemassa lapsilleen kokkia ku äiti ei uupumukseltaan jaksa.

    • palikka 1

      Kyllä Pudasjärveltä pitopalveluyrityksiä löytyy useita,Pitopalvelu Anjuska,Poropudas Markku ja Hanna-Leena ,Pudas-Raksa jolta löytyy myös telttoja ja pöytiä ja penkkejä ainakin sadalle hengelle.Ihmetyttää aikalailla tuo nm.pudaspalvelu,katteus oikein paistaa läpi ja jottai muutakin,miksi tähän pittää ihmisten uskon asiat yrittää sotkea....

    • bailla bailla

      Pari purkkia sikanautaa ja muutama pullo kossua ja mettänreunaan bailaamaan.

      • lertsinpanot

        ja tietenkin muutama huora niin eiköhän nuo juhlat ole sitten valmiit alkamaaan


    • jouluntähti

      Hyviä bileiden pitopaikkojakin löytyy. Pitäisi vain tietää, kuin isot bileet ja minkälaiset tilat tarvitset sekä minkälainen varustus tiloissa pitäisi olla.

    • Bileet 2015

      semmoist noin80- 100 immeistä ja jos sattaa nii saa sisälle suojaan , ja jos ois semmonen pitopalvelu joka voisi tehdä laadukasta ruokaa / hyvän tarjoilun , voi vaikka tuua ruuat muualtakin kuumana paikanpäälle , niin löytyyköhän kaupugista tekijää tämmöselle juhlalle ,?

    • tyytyväinen

      Tätini muistojuhlat valmisti Pitopalvelu Poropudas ja olimme erittäin tyytyväisiä hyvään palveluun ja maukkaisiin ruokiin ja leivonnaisiin . SUOSITTELEN

      • samoin

        Pitopalvelu Poropudas on paras.


      • herkkusuut

        kyllä oli hyvät sapuskat


      • viuna

        iso plussa poroputaalle viime kesänä oli metsälässä häät ja kaikki kehui ruokia nam:)


      • koskenhovi

        Kesällä Koskenhovi on kaunis paikka pitää pitoja. Meillä oli häät ja porukkaa oli noin 120. Tuo on kyllä maksimi Koskenhoville. Silloin oli kaunis ilma, joka ahtautta helpotti. Koskenhovi on vanha hirsinen rakennus Iijoen rannalla Kurenkosken kohdalla.


      • ISOKYLLÄ

        ISO KYLLÄ samainen pitopalvelu Poropudas teki meille pitopalvelut ja laittoi tosi maittavat ruuat myöskin palvelut pelasivat moitteettomasti SUOSITTELEN


      • Kokemustamonesta

        Itse olemme käyttäneet Anjuskaa, ja Mariitan pitopalvelua ja Poropudasta isoissakin perhe/sukujuhlissa. Me olemme olleet myös erittäin tyytyväisiä Mariitan palveluihin, mut hyviä kaikki. Mutta joka tapauksessa Tervetuloa Puikselle juhlienpitoon.
        Ps. Elkää välittäkö nuista muutamista kelkasta pudonneista katkeroituneista ja heidän kommenteista, heitä on joka paikkakunnalla. Anteeksi heidän puolesta.


      • jabadabadabaduu

        Kappas vain, nytpä löytyikin luotettava tietolähde joka kertoo kaikista asioista oikean totuuden. :


    • hyvätsapuskat

      HYVÄT SAPUSKAT = ) Pitopalvelu Poropudas on pudasjärven Best

      • heinäjuhlat

        Olemme samaa mieltä laittoivat juhlamme heinäkuussa ja kaikki meni tosihyvin


    • HyvvääRuokaa

      Olipa Tosi Hyvät tarjoilut ja Ruuat muistojuhlissamme Poroputaan pitopalvelun tekemänä Suositellaan kovasti muillekkin

    • Anonyymi

      koo

    • Anonyymi

      jaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1870
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      609
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe