Aattelin järjestää juhjat siellä pudasjärvellä ensi kesänä tai syksyllä , mikälaisia pitopalveluita siellä on ja kokemuksia ? Kiitos etukäteen
Juhlat
20
3249
Vastaukset
- pudaspalvelu
Vai että pitopalvelua pitäs olla? Meinasitko sellasta Pudasjärveltä löytää? Vuoden 2014 makeimmat naurut :D
No onhan näitä yksityisiä kotirouvia, jotka kyllä ossaa leipoa, mutta en viitsi alkaa puhelinnumeroita jakamaan kun on lestapervot heti soittelemassa lapsilleen kokkia ku äiti ei uupumukseltaan jaksa. - palikka 1
Kyllä Pudasjärveltä pitopalveluyrityksiä löytyy useita,Pitopalvelu Anjuska,Poropudas Markku ja Hanna-Leena ,Pudas-Raksa jolta löytyy myös telttoja ja pöytiä ja penkkejä ainakin sadalle hengelle.Ihmetyttää aikalailla tuo nm.pudaspalvelu,katteus oikein paistaa läpi ja jottai muutakin,miksi tähän pittää ihmisten uskon asiat yrittää sotkea....
- bailla bailla
Pari purkkia sikanautaa ja muutama pullo kossua ja mettänreunaan bailaamaan.
- lertsinpanot
ja tietenkin muutama huora niin eiköhän nuo juhlat ole sitten valmiit alkamaaan
- jouluntähti
Hyviä bileiden pitopaikkojakin löytyy. Pitäisi vain tietää, kuin isot bileet ja minkälaiset tilat tarvitset sekä minkälainen varustus tiloissa pitäisi olla.
- Bileet 2015
semmoist noin80- 100 immeistä ja jos sattaa nii saa sisälle suojaan , ja jos ois semmonen pitopalvelu joka voisi tehdä laadukasta ruokaa / hyvän tarjoilun , voi vaikka tuua ruuat muualtakin kuumana paikanpäälle , niin löytyyköhän kaupugista tekijää tämmöselle juhlalle ,?
- tyytyväinen
Tätini muistojuhlat valmisti Pitopalvelu Poropudas ja olimme erittäin tyytyväisiä hyvään palveluun ja maukkaisiin ruokiin ja leivonnaisiin . SUOSITTELEN
- samoin
Pitopalvelu Poropudas on paras.
- herkkusuut
kyllä oli hyvät sapuskat
- viuna
iso plussa poroputaalle viime kesänä oli metsälässä häät ja kaikki kehui ruokia nam:)
- koskenhovi
Kesällä Koskenhovi on kaunis paikka pitää pitoja. Meillä oli häät ja porukkaa oli noin 120. Tuo on kyllä maksimi Koskenhoville. Silloin oli kaunis ilma, joka ahtautta helpotti. Koskenhovi on vanha hirsinen rakennus Iijoen rannalla Kurenkosken kohdalla.
- ISOKYLLÄ
ISO KYLLÄ samainen pitopalvelu Poropudas teki meille pitopalvelut ja laittoi tosi maittavat ruuat myöskin palvelut pelasivat moitteettomasti SUOSITTELEN
- Kokemustamonesta
Itse olemme käyttäneet Anjuskaa, ja Mariitan pitopalvelua ja Poropudasta isoissakin perhe/sukujuhlissa. Me olemme olleet myös erittäin tyytyväisiä Mariitan palveluihin, mut hyviä kaikki. Mutta joka tapauksessa Tervetuloa Puikselle juhlienpitoon.
Ps. Elkää välittäkö nuista muutamista kelkasta pudonneista katkeroituneista ja heidän kommenteista, heitä on joka paikkakunnalla. Anteeksi heidän puolesta.
- jabadabadabaduu
Kappas vain, nytpä löytyikin luotettava tietolähde joka kertoo kaikista asioista oikean totuuden. :
- hyvätsapuskat
HYVÄT SAPUSKAT = ) Pitopalvelu Poropudas on pudasjärven Best
- heinäjuhlat
Olemme samaa mieltä laittoivat juhlamme heinäkuussa ja kaikki meni tosihyvin
- HyvvääRuokaa
Olipa Tosi Hyvät tarjoilut ja Ruuat muistojuhlissamme Poroputaan pitopalvelun tekemänä Suositellaan kovasti muillekkin
- Anonyymi
koo
- Anonyymi
jaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221231
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43825
- 33611
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38557
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461