Juhlat

Bileet 2015

Aattelin järjestää juhjat siellä pudasjärvellä ensi kesänä tai syksyllä , mikälaisia pitopalveluita siellä on ja kokemuksia ? Kiitos etukäteen

20

3250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pudaspalvelu

      Vai että pitopalvelua pitäs olla? Meinasitko sellasta Pudasjärveltä löytää? Vuoden 2014 makeimmat naurut :D

      No onhan näitä yksityisiä kotirouvia, jotka kyllä ossaa leipoa, mutta en viitsi alkaa puhelinnumeroita jakamaan kun on lestapervot heti soittelemassa lapsilleen kokkia ku äiti ei uupumukseltaan jaksa.

    • palikka 1

      Kyllä Pudasjärveltä pitopalveluyrityksiä löytyy useita,Pitopalvelu Anjuska,Poropudas Markku ja Hanna-Leena ,Pudas-Raksa jolta löytyy myös telttoja ja pöytiä ja penkkejä ainakin sadalle hengelle.Ihmetyttää aikalailla tuo nm.pudaspalvelu,katteus oikein paistaa läpi ja jottai muutakin,miksi tähän pittää ihmisten uskon asiat yrittää sotkea....

    • bailla bailla

      Pari purkkia sikanautaa ja muutama pullo kossua ja mettänreunaan bailaamaan.

      • lertsinpanot

        ja tietenkin muutama huora niin eiköhän nuo juhlat ole sitten valmiit alkamaaan


    • jouluntähti

      Hyviä bileiden pitopaikkojakin löytyy. Pitäisi vain tietää, kuin isot bileet ja minkälaiset tilat tarvitset sekä minkälainen varustus tiloissa pitäisi olla.

    • Bileet 2015

      semmoist noin80- 100 immeistä ja jos sattaa nii saa sisälle suojaan , ja jos ois semmonen pitopalvelu joka voisi tehdä laadukasta ruokaa / hyvän tarjoilun , voi vaikka tuua ruuat muualtakin kuumana paikanpäälle , niin löytyyköhän kaupugista tekijää tämmöselle juhlalle ,?

    • tyytyväinen

      Tätini muistojuhlat valmisti Pitopalvelu Poropudas ja olimme erittäin tyytyväisiä hyvään palveluun ja maukkaisiin ruokiin ja leivonnaisiin . SUOSITTELEN

      • samoin

        Pitopalvelu Poropudas on paras.


      • herkkusuut

        kyllä oli hyvät sapuskat


      • viuna

        iso plussa poroputaalle viime kesänä oli metsälässä häät ja kaikki kehui ruokia nam:)


      • koskenhovi

        Kesällä Koskenhovi on kaunis paikka pitää pitoja. Meillä oli häät ja porukkaa oli noin 120. Tuo on kyllä maksimi Koskenhoville. Silloin oli kaunis ilma, joka ahtautta helpotti. Koskenhovi on vanha hirsinen rakennus Iijoen rannalla Kurenkosken kohdalla.


      • ISOKYLLÄ

        ISO KYLLÄ samainen pitopalvelu Poropudas teki meille pitopalvelut ja laittoi tosi maittavat ruuat myöskin palvelut pelasivat moitteettomasti SUOSITTELEN


      • Kokemustamonesta

        Itse olemme käyttäneet Anjuskaa, ja Mariitan pitopalvelua ja Poropudasta isoissakin perhe/sukujuhlissa. Me olemme olleet myös erittäin tyytyväisiä Mariitan palveluihin, mut hyviä kaikki. Mutta joka tapauksessa Tervetuloa Puikselle juhlienpitoon.
        Ps. Elkää välittäkö nuista muutamista kelkasta pudonneista katkeroituneista ja heidän kommenteista, heitä on joka paikkakunnalla. Anteeksi heidän puolesta.


      • jabadabadabaduu

        Kappas vain, nytpä löytyikin luotettava tietolähde joka kertoo kaikista asioista oikean totuuden. :


    • hyvätsapuskat

      HYVÄT SAPUSKAT = ) Pitopalvelu Poropudas on pudasjärven Best

      • heinäjuhlat

        Olemme samaa mieltä laittoivat juhlamme heinäkuussa ja kaikki meni tosihyvin


    • HyvvääRuokaa

      Olipa Tosi Hyvät tarjoilut ja Ruuat muistojuhlissamme Poroputaan pitopalvelun tekemänä Suositellaan kovasti muillekkin

    • Anonyymi

      koo

    • Anonyymi

      jaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe