Olen järjestämässä 10-vuotiaille pojille (osallistujia 10 henkeä) pikkujoulut kotonamme ja niihin tarvittaisiin kivaa ohjelmaa, ettei juhlat mene hulinaksi. Olen kiitollinen avustanne.
LASTEN PIKKUJOULUIHIN OHJELMAA
4
7115
Vastaukset
- äiti
Moi.!
Olen kanssa järjestämässä pikkujouluja lapsille.Ajattelin aluksi mennä niiten kanssa pulkkamäkeen(he ovat 10-12.v.ja ajatus miellytti niitä-hauskaahan siellä on.Sen jälkeen lämmintä glögiä,yhteistä pipareiten ja torttujen leipomista,videon katselua ja sen sellaista. - sara
moi!
hienoa että jotkut jaksaa!!!
varsinaista ohjelmaa minulla ei ole, mutta vältä sellaisia kilpailuja/leikkejä missä tarvitaan pari! ei olisi kivaa pienelle ihmiselle jos jäisi paitsi leikistä, koska ei ole paria...siis jos järjestät leikkejä???
Rauhallinen ehdotus pihaleikkeihin olisi lumiveistos kisa joukkueilla ym.
kannattaa välttää myös liian agressiivisia leikkejä...pojat kun tuppaavat innostua:) - lil.miss
olen itse ollut pitämässä tutuilla jotain tollasta.. jotain että käy pulkkamäessä, jotain pelejä/leikkejä, jne.. lopuksi voisi olla että jos ne tuo esim 1e paketin ja se pistetään yhteiseen pussiin.. lapset menis piiriin musiikin soidessa ne antaa sen aina seuraavalle.. kun musiikki pysähtyy niin se kellä se paketti on kädessä saa sen.. :)
- Anonyymi
auta minua en löydä pikku jouluihin minulle lapsia!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926396Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681143Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962