tarvitsen apua. olen 10 vuotias tyttö meillä on kissa mutta se on iso veljeni oma. haluaisin ottaa löytöeläinkodista kissan vaikka otamme koiran mutta siihen menee aikaa joten haluan oman kissan mutta viimeksi kun otimme toisen kissan se alkoi pissailla ympäriinsä . siitä lähtoien toinen kissani puri sitä tosissaan niinpä annoimme sen pois. onko viisasta ottaa kissaa kun tulee koira tai onko viisasta ottaa kissa jos nykyinen puri toista tosissaan
haluan kissan
haluaisin kissan
1
<50
Vastaukset
- suvikatti taas
luultavasti talon nykyinen kissa ei halua ketään muuta kotiaan jakamaan.
jos haluat oman lemmikin, ota marsu tai kani jonka voit pitää häkissä.
Jos kissa on purrus ja raivonnut toiselle kissalle aikaisemmin, niin sitä se varmasti tekee nytkin. Koiran kanssa? kuka tietää, ja riippuu aika paljon koirasta, miten menee.
Ja kissa voi sitää ja olla jopa kaveria yhden koiran kanssa ja vihata raivona toista. Joten, kannattaa harkita ja ottaa se toinen elin palautusoikeudella, ettei tule taloon sisällissotaa josta kärsii koko perhe!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171093124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123648Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392460Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252368Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31700- 1941255
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491224- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591059Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771009