Miksi vastaatte selviin trollaamisiin?

Vastakampanja

Kehtaako uudella veneellä satamaan?

Aallonkorke.us

Näitä riittää. Miksi vastaatte näihin? Vastaaminen vain pilaa foorumin.

13

209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tismalleen samaa mieltä. Kannattaa miettiä pariinkiin kertaan kannattaako ruokkia trollia. Mitään hyöytyä siitä ei ole kenellekään, korkeintaan halpaa hupia ja vahingoniloa. Siinä sivussa vaan tuppaa menemään koko palsta tärviölle.

Syyllistyn provosoitumiseen ja kepillä sohimiseen itsekin, mutta nyt voisi itse kukin hieman ryhdistäytyä. Nuokin kaksi ketjua olisi oikeasti pitänyt katkaista heti kättelyssä.

• Gffgf

Voisitko katkaista ne nyt? Parempi myöhään kuin ei milloinkaan...

• Sanoistatekoihinjo

Kiitos, toimintaa pliis.

• Kysyn, hän vastaa

On trollaamista, joka on tarkoitettu vain ärsyttämään, ja on trollaamista, jossa on ainekset keskusteluun.

Eivät nuo keskustelutrollaukset häiritse. Totta niiden takana ei ole kaiketi kuin siteeksi, mutta tarjoavathan ne mahdollisuuden keskusteluun.

Mikä vaikka aallonkorkeusaiheessa on sellaista, ettei siitä kannata keskustella?

• tarinoita

Yksi juttu on mollata jotain tiettyä venemerkkiä tai muuten provosoida ja toinen on esittää ehkä vähän hölmöjä kysymyksiä. Jälkimmäisiin saa rakennettua ihan fiksuja keskusteluja ja samalla myös käännettyä mahdollisen hölmön aloituksen hyväksi keskusteluksi. Liekö siitä kenellekään haittaa?

On myös olemassa niitä, jotka eivät ole kovin valistuneita aiheesta ja kysymykset vaikuttaa ehkä oudoilta. Toiset taas tekee sen provona ja ilmeisesti saavat jotain hupia. Kiva, ei tässäkään vielä hirveästi tullut tappiota kenellekään. Jonkun venemerkin tms haukkuminen harvemmin saa aikaan fiksua keskustelua, mutta ne onkin oma lukunsa eipäsjuupas-vääntöinä.

• Ajasta vartta

Juuri näin. Trolliaiheet ovat herättäneet foorumin tasoon nähden ihan hyvää keskustelua. Jos ne poistettaisiin, keskustelu olisi hyvin hiljaista.

• Ajasta vartta kirjoitti:

Juuri näin. Trolliaiheet ovat herättäneet foorumin tasoon nähden ihan hyvää keskustelua. Jos ne poistettaisiin, keskustelu olisi hyvin hiljaista.

Olen pitänyt sellaista linjaa, etten poista ketjua, vaikka aloitus haiskahtaisi trollilta, jos siitä on lähtenyt käyntiin riittävän järjellinen keskustelu.

Mutta se täytyy sanoa, että tolkullisen luotsaamisen ja ahdasmielisen nipottamisen raja tuntuu välillä hyvin häilyvältä.

• Hyvähyvä!
        bollox kirjoitti:

Olen pitänyt sellaista linjaa, etten poista ketjua, vaikka aloitus haiskahtaisi trollilta, jos siitä on lähtenyt käyntiin riittävän järjellinen keskustelu.

Mutta se täytyy sanoa, että tolkullisen luotsaamisen ja ahdasmielisen nipottamisen raja tuntuu välillä hyvin häilyvältä.

Hyvin sä olet hommasi hoitanut. Parasta todellakin lienee katsoa keskustelua kokonaisuutena. Jos aloitus tarjoaa mahdollisuuden asiaan ja vastauksissa on asiaa, niin anna olla.

• Sir william

Kun sefu kyselee ylellä, miten kusetan koiraani venereissulla,
      Ei palstalta paljon voi odottaa!

• Mikä vika?

Mikäs vika tuossa kysymyksessä on? Hyvinkin kiinnostava asia koiranomistajille, itsekin olen miettinyt.

Ei toki koske sitä kolmen tunnin päivittäistä koneajoa seuraavaan satamaan. Sen ajan koira pärjää kusematta oikein hyvin.

• Tiedän, ei pitäisi heitellä apinalle banaania, mutta jos ollaan täsmällisiä, niin en ole kysellyt, enkä tarvitse vinkkejä koiran kusettamiseen. Eiköhän koira osaa sen homman ihan ilman apuakin.

Sen sijaan kyselin kyllä kokemuksia koiran mukana pitämisestä veneessä. Ja se jos mikä on hyvinkin tarpeellinen tieto silloin, kun on tarkoitus veneillä yhdessä perheen kanssa. Sen olettaisin olevan tilanne aika monella tällä palstalla.

Ymmärrän kyllä miksei kysymys tunnu sinusta kovin ajankohtaiselta, Jodlari.

• troolari

Eikös tämän ketjun aloittaja ole trolli?

• Paineet pois purjeista

Koiviston Manun vanha neuvo hieman sovellettuna sopii tähänkin aikaan:
        " Jos trollataan, ei pidä trollaantua"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe