Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

238

  1. Kompostivessa veneeseen

    Perhe on alkanut kutsumaan vessanatsiksi, kun olen sitä mieltä että veneen vessaa käytetään vain kun ollaan merellä ja m
    Yleistä veneilystä
    6
    378
  2. Kova, puolikova, pehmeä, kiillottuva, myrkytön

    Tuli putsattua veneen pohja vanhoista maaleista ja seuraavaksi laitan epoksit pohjaan. Nyt olisi hyvä hetki miettiä mink
    Purjehdus
    22
    3948
  3. Pärnuun ja takaisin

    Juhannuksena olisi tarkoitus lähteä ensimmäistä kertaa ylittämään Suomenlahtea. Suunnitelmissa on tehdä ylitys joko Pork
    Purjehdus
    14
    147
  4. Divinycelliä

    Istumalaatikon tiikkejä uusiessa paljastui ikävän kostea yllätys. Ruuvireiät ja pinnapilotin istukka olivat päästäneet v
    Purjehdus
    6
    376
  5. Uudet patjat

    Jonin alkuperäiset patjat alkavat olemaan niin hapokkaassa kuosissa, että on edessä uusien teettäminen. Uusiksi menee pe
    Purjehdus
    11
    162
  6. Purjehduskoira

    Meillä jälkikasvu vinkuu kovasti koiraa. Olen asettanut sellaisen ehdon, että koiran täytyy olla sellainen, että se viih
    Purjehdus
    25
    531
  7. Tiikkiä sitloodaan

    Vanhat tiikit alkavat olla siinä pisteessä, ettei hiomavaraa enää ole ja ruuvikannat pilkottaa ikävästi. Ajattelin teett
    Purjehdus
    36
    5442
  8. Jon 30

    Minkähän verran palstalla mahtaa olla Jon 30:lla purjehtivia? Olisi nimittäin mukava vaihtaa käytännön vinkkejä muiden
    Purjehdus
    26
    2797
  9. Kiitos!

    Olin viime viikon keskiviikosta lauantaihin merellä ja kävi pari kertaa mielessä mahtaako täällä olla asiat kuosissa, va
    Purjehdus
    0
    231