bollox
Vapaa kuvaus
Aloituksia
9
Kommenttia
238
Kompostivessa veneeseen
Perhe on alkanut kutsumaan vessanatsiksi, kun olen sitä mieltä että veneen vessaa käytetään vain kun ollaan merellä ja m6415Kova, puolikova, pehmeä, kiillottuva, myrkytön
Tuli putsattua veneen pohja vanhoista maaleista ja seuraavaksi laitan epoksit pohjaan. Nyt olisi hyvä hetki miettiä mink224447Pärnuun ja takaisin
Juhannuksena olisi tarkoitus lähteä ensimmäistä kertaa ylittämään Suomenlahtea. Suunnitelmissa on tehdä ylitys joko Pork14291Divinycelliä
Istumalaatikon tiikkejä uusiessa paljastui ikävän kostea yllätys. Ruuvireiät ja pinnapilotin istukka olivat päästäneet v6494Uudet patjat
Jonin alkuperäiset patjat alkavat olemaan niin hapokkaassa kuosissa, että on edessä uusien teettäminen. Uusiksi menee pe11197Purjehduskoira
Meillä jälkikasvu vinkuu kovasti koiraa. Olen asettanut sellaisen ehdon, että koiran täytyy olla sellainen, että se viih25605Tiikkiä sitloodaan
Vanhat tiikit alkavat olla siinä pisteessä, ettei hiomavaraa enää ole ja ruuvikannat pilkottaa ikävästi. Ajattelin teett365901Jon 30
Minkähän verran palstalla mahtaa olla Jon 30:lla purjehtivia? Olisi nimittäin mukava vaihtaa käytännön vinkkejä muiden263272Kiitos!
Olin viime viikon keskiviikosta lauantaihin merellä ja kävi pari kertaa mielessä mahtaako täällä olla asiat kuosissa, va0270