Juorut ja puheet

voiko olla totta

Tiedättekö miten pahalta tuntuu kun tiedät että sinusta on liikkeellä valheita/juoruja ja sitten tapaat jonkun josta tulee sinulle tärkeä ja se ihminen kuulee niitä juoruja sinusta ja sanoo että jokaisessa valheessa/juorussa on puolet totta ja jättää sinut niiden takia.

Miksi te ihmiset uskotte tollasia typeria juttuja, että puolet on ainakin totta ym.?
Miksi ette ota selvää ja kysy asioista, ette kysy?

Niissä jutuissa ei ole totta edes se puolet.. :(

18

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ken uskoo

ja ken ottaa itse selvää...

siinähän se todellinen ihmisyys punnitaan. Liian ankea oma elämä jos pitää muiden tekosia seurailla.

Mua ei kyllä jutut ja puheet paljoo hetkauta, niitä liikkuu jatkuvasti itestä ja muista.

• ihanaaelämää

aivan, juorut ja valheet lähtee katkeroiden ja kateellisten ajatusmaailmasta. oma elo on niin tylsää heillä. ainut ilo herjata toisia. ja yleensä näillä katkeroilla ei ole puolisoa joten ei ihme että jurppii.

• pakollinenhuomautus
        ihanaaelämää kirjoitti:

aivan, juorut ja valheet lähtee katkeroiden ja kateellisten ajatusmaailmasta. oma elo on niin tylsää heillä. ainut ilo herjata toisia. ja yleensä näillä katkeroilla ei ole puolisoa joten ei ihme että jurppii.

Ne jotka on kateellisia ja katkeria ovat sitä ihan puolisolla tai ilman, yhtä kitkeriä molemmissa tilanteissa. Myös naimattomista voidaan kehittää vaikka millaisia valheita.

Samoin ne jotka on kateellisia/katkeria alkoholisteja, tai jotain riidanhalusia rähjääjäalkkisjuntteja, ovat sitä aina riippumatta siitä, onko jollakin hetkellä avioliitto tai toisella ei. Ihmisen paska luonne se vain säilyy.

• todennettu
        ihanaaelämää kirjoitti:

ja pääsääntöisesti he ovat miespuoleisia yksinäisiä.

• vanhatpiiatnepaskoopuhuu
        todennettu kirjoitti:

ja pääsääntöisesti he ovat miespuoleisia yksinäisiä.

Jotka ovat kiusan kohteena.

• taruamuttatotta

Jaa-a, tuohon pitää sanoa että minun kokemuksien mukaan nämä ns.valheet ja juorut on joka kerta lähtenyt jostain todellisesta tapahtumasta. Jos asia on vähän värittynyt ja muuttunut matkan varrella, se ei tee siitä valhetta vaan osittain totta.

Jos esimerkiksi pettää puolisoaan, eikä kukaan voi tietää sitä, mutta naapuri kertoo epäilyksensä siitä kaverilleen faktana ja nyt sen "tietää" puoli pitäjää, onko se ilkeä valhe ja juoru kun eivät voi sitä tietää, mutta se on silti totta mitä puhutaan?
        Minuakin koskevia juoruja on kuulemma liikkunut vähän tuohon aiheeseen liittyen, pikkusen värittyneitä, mutta totta kaikki :)

Ei ne koskaan tyhjästä lähde, aina siihen löytyy syy.

• kylläsitävoi

Jos itseä kiusataan.

• aowegjwaoiej
        ihanaaelämää kirjoitti:

Minä olen katkera ja kateellinen mutta en koskaan juoruile kenestäkään. Koska minusta on juoruiltu ja en ole täysin paska ihminen.

• juoru-ukot
        vanhatpiiatnepaskoopuhuu kirjoitti:

Jotka ovat kiusan kohteena.

miespuoliset yksinäiset puhuvat mielellään paskaa ympäriinsä niistä, joita eivät pysty saamaan. sitten taas mielistellään varmuuden vuoksi selän edessä ja levitetään paskaa sen takana.

ja nimimerkille "taruamuttatotta", on toki myös juoruja, joissa todella on totta joku osa tai lähes kaikki, kuten jotkut uskottomuusjuorut pitävätkin paikkansa. mutta on myös juoruja, jotka lähtevät ilkeydestä, katkeruudesta, kateudesta ja tarpeesta mustamaalata joku muille.

• täärimmaa
        juoru-ukot kirjoitti:

miespuoliset yksinäiset puhuvat mielellään paskaa ympäriinsä niistä, joita eivät pysty saamaan. sitten taas mielistellään varmuuden vuoksi selän edessä ja levitetään paskaa sen takana.

ja nimimerkille "taruamuttatotta", on toki myös juoruja, joissa todella on totta joku osa tai lähes kaikki, kuten jotkut uskottomuusjuorut pitävätkin paikkansa. mutta on myös juoruja, jotka lähtevät ilkeydestä, katkeruudesta, kateudesta ja tarpeesta mustamaalata joku muille.

Useimmin kuin kerran miehiin törmänneinä jotka koittavat vakuuttaa että joku parhaimmista ystävistäs on huora joka lähtee miesten mukaan jolle kaikki paha on oikein vaikka kyseiset henkilöt ovat onnellisissa parisuhteissa, olen todennut että monella ainut ei- huora on oma äiti.Miehet tätä leikkiä pyörittää heillehän se perse aina kovin maistuu ja naiset sitä mukaillen kilpailee tai samaistuu.

• lihanjaverenhimo
        täärimmaa kirjoitti:

Useimmin kuin kerran miehiin törmänneinä jotka koittavat vakuuttaa että joku parhaimmista ystävistäs on huora joka lähtee miesten mukaan jolle kaikki paha on oikein vaikka kyseiset henkilöt ovat onnellisissa parisuhteissa, olen todennut että monella ainut ei- huora on oma äiti.Miehet tätä leikkiä pyörittää heillehän se perse aina kovin maistuu ja naiset sitä mukaillen kilpailee tai samaistuu.

hyvin sanottu.

• OsaaOttavaHerkkis

Otan osaa aloittajalle! En itsekään ymmärrä miten aikuinen ihminen uskois juoruja mistään tulleina mieluummin kuin varmistais hlöltä itseltään. Sun kohdalla vielä tuhoa ilmeisesti syntynyt.. Ei ole myöskään mitään niin ikävää & turhauttavaa kuin joutua puolustamaan totuutta eli itseään jotain kuvitteelista vastaan, se loukkaa ja haavoittaa syvältä, vie uskon ihmisiin, tämän tiedän. Lohdutus, ei kaikki ihmiset onneksi ole yhtä aivottomia...

• eivaikutusta

Vanhoja ketjuja taas nostelyu.Ja ihan turha aihekin.

• todellailkeitä

No, tuollaiset juoruajat ovat täystyhmiä, alhaisen äö:n omaavia ja empatiakyvyttömiä.

• wetrj

Osa todella onkin, kertovat vain itsestään ja pikku maailmankuvastaan itsensä näköisillä, itseään toistavilla luulotteluillaan.

Mutta poikkeus (?) jos se edes on mikään poikkeus, vahvistaa säännön. Joku mekaanisessa mielessä kaiketi ihan älykäskin, psykopaattinen henkilöitymä voi myös nauttia kaaoksesta, minkä luo ympärilleen lapsellisilla jutuillaan.

• pöpejänähnyt

Paska ei pöyhinnällä parane näin se vain on! Kaikenlaisia keskusteluja käydään suljettujen ovien sisällä kaikenlaisissa parisuhteissa.Eron tultua niitä muunnellaan ja levitellään.Sama koskee epäluuloisia persoonia ystävinä.Kuuntele tarkasti miten muista puhuu.Sitä samaa epäluulon värittämää juorua levitetään sinun selkäsi takana.

• ihansamamitäsanoo

Mä en ties mistään juoruista mitään. Minusta ei voi juoruta pahaa ellei ihastumists lasketa sellaiseksi.

• otaselväätosiasioita

"Huhut syntyvät kateellisten suusta, levivät hölmöjen huulilta, ja saavat hyväksynnän idiooteilta. Älä usko heitä, ettei sinusta tule samanlaista."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      20
      1026
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe