Onko teillä millaisia kokemuksia Nurmeksen eläinlääkäristä ja muistaako kukaan ulkoa rokotuksien hintoja?
Nurmeksen Eläinlääkäri
21
3723
Vastaukset
- jepa juu
Erittäin yviä ja ammattitaitoisia molemmat.
- Ink
Mut kuis ne rokotteide hinnat? Onko kui tyyriit nurmeksessa?
- Anonyymi
Mikä
- rokotin
On halvat verrattuna tänne etelä-suomen hintoihin. Älä hommaa eläintä, josset pysty sitä edes rokottamaan.
- Ink
Kysäsin vain näin yleisen mietinnän vuoksi jotta millaisia hintoja ne nurmeksessa pitäävät vai joko sekin tarkottaa että en aijo rokotuksia käydä kun kalliita ovat?
- lemystävä
Eläinlääkärit eivät itse määrää palvelujensa hintoja, ne on määrätty ylemmällä tasolla.
- SirEll
Hyviä kokemuksia. Pieneltä koiralta leikattiin otsasta muhkura, nukutuksessa, Kävin kaksi kertaa lääkärissä, ensinmäisellä kertaa tutki ja päätti leikata kahden päivän kuluttua. Koko juttu nukutus, leikkaus ym. yht. 60 euroa. Eli pidin erittäin edullisena kun olen ollut myös etelä-suomessa joten ajattelin että ainakin 150 euroa.
- NupanLääkäri
Eläimiin sotkeutuja kirjoittaa kokemuksistaan.
- Anonyymi
Hei onko nurmeksessa ketään lääkäriä kuka ultrais tamman onko kantava.ja oisko numeroa
- AloittiToimia
Nupan eläimiin sotkeutujat ry.
- dia-pam-pam
Kuka tässä eläimiin sekaantuu jos eläinlääkäri naisen tussun tutkii? Ota lääkkeesi niin rauhoitut!
- Anonyymi
Kyllä Nurmeksessa on näitä tyhjä päitä huh helvate
- Anonyymi
Onko noin. Hyi helvatta.
- Anonyymi
Meidän Mustilla on tiukka anus :)
- Anonyymi
Ja meijän Morrilla todella iso... Tavataanko?
- Anonyymi
Okei, joo tavataan. Bompalla?
- Anonyymi
Onhan se eläimiin sekoamista jos rumalta akalta tussua ronkii. Heko heko.
- Anonyymi
Mitenköhän nurmeksen eläinlääkärissä kanien rhd-rokote? Onko siellä mahdollista ottaa ja paljonkohan maksais
- Anonyymi
Mun kissalla on gorona, se on aifan sekaisin.
- Anonyymi
Kissalla? Kappas!
- Anonyymi
Anna sille buranaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667