Aamusta alkaen laajakaistayhteys on pätkinyt on-off-on-off. On tää kivaa lomaa, jolloin olisi kerrankin aikaa surffailla netissä, niin mikään ei toimi.
DNA-Welho pätkii
4
123
Vastaukset
- ErkkiPelimerkki
Tänne valittaminen se varmasti korjaa vian :D Ehkä kannattaisi soittaa vaikka vikailmoitusnumeroon niin ehkä vikakin korjaantuu joskus :)
- Muutenvaan
Dna ei tee mitään yhden soiton vuoksi. Varmaan aloittaja on jo ottanut Dna:han yhteyttä. Tänne valittamisesta on se hyöty, että näkee jos muilla on sama vika. Silloin on edes pientä toivoa että vikaa lähdetään tutkimaan. Sivumennen olen muuten huomannut ainakin yhden kerran, että Dna on vastannut tänne.
Eli soittakaa Dna:han ja valittakaa tänne vaan!Hei "Muutenvaan"
Kaikki asiakaspalveluun tai vikailmoitusnumeroon ilmoitetut viat tutkitaan kyllä, voimme myös antaa ohjeita asian korjaamiseksi, jos vika johtuu esim. modeemin asetuksista.
Emme tämän palstan kautta pääse asiakastietoja katsomaan, joten yhteysongelmissa tulisikin olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluun asian hoitamiseksi: https://www.dna.fi/yhteystiedot
Iiro / DNA Palvelu
https://tuki.dna.fi
- ÄÖLKJHGF
DNA ilmoittaa yleensä ,että kotonasi on se vika jota korjaaja tulee paikalle katsomaan kalliilla tuntiveloituksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan Emma gaala.
Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko2711714Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy121518Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.1051221Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi
Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)87995- 132965
- 170924
Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa
Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole228840Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein
Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste206777Erika Vikman Emmagaalassa
Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!10176882 prosenttia kannattaa Natoa!!!
SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit158627