Kaksi naista suuteli avoimesti

Lepakkotar

kaupassa. Oi kaunista katseltavaa. Hienoa naiset!

26

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jggbgfh

      Ihan normaalia nykyaikana. Harva se päivä näkee naispareja käsi kädessä avoimesti kuhertelemassa.

    • punastunut

      Hmmm... minä ja mun nykyinen exä istuttiin yhtenä päivänä Kampin lattialla ja meistä tultiin ottaa kuvia. Sinä päivänä just julistettiin tasa-arvo.

    • mää on ex tyttöystävän kans pussaillut rautatieasemalla, kun juna oli tulossa :) mun mielestä yhtälailla mää kuljen käsikädessä naiseni kanssa ja annan lähdön kohdalla suudelmia siinä missä hetero paritkin. Sitä en ymmärrä. että pitää julkisella paikalla pitää kuhherrella. Katon sitä pahalla sekä hetero, että homo parilla.

      • mustaselja

        En itsekään niin tykkää..ainakaan jos vaikka jossain Stockmannilla hyllyjen välissä parit suutelee pitkään. Mielummin tekisin sitä itse ihan muussa ympäristössä, myös siksikin kun tietää osan vaivautuvan sellaisesta, tai ainakaan eivät niin mielellään näkisi sellaista kaupoissa tms ympäristössä riippumatta onko kyseessä hetero- vai homopari. Joka paikassa erotessa voi tietysti heittää nopeat pusut. Käsikädessä taas voi kulkea vähän jokapaikassa, mutta tarvitseeko sitäkään aina jokapaikassa..
        Voi julkisestikin kuherrella halutessaan, mutta kattoo vähän paikan/tilanteen mukaan missä ois sopivampaa.


      • jotaintasoo
        mustaselja kirjoitti:

        En itsekään niin tykkää..ainakaan jos vaikka jossain Stockmannilla hyllyjen välissä parit suutelee pitkään. Mielummin tekisin sitä itse ihan muussa ympäristössä, myös siksikin kun tietää osan vaivautuvan sellaisesta, tai ainakaan eivät niin mielellään näkisi sellaista kaupoissa tms ympäristössä riippumatta onko kyseessä hetero- vai homopari. Joka paikassa erotessa voi tietysti heittää nopeat pusut. Käsikädessä taas voi kulkea vähän jokapaikassa, mutta tarvitseeko sitäkään aina jokapaikassa..
        Voi julkisestikin kuherrella halutessaan, mutta kattoo vähän paikan/tilanteen mukaan missä ois sopivampaa.

        Emmäkään stokkan hyllyjen välissä hyi, mut alepa ja siwa jees.


      • Anniicaapeipeeh 19
        jotaintasoo kirjoitti:

        Emmäkään stokkan hyllyjen välissä hyi, mut alepa ja siwa jees.

        Mä tykkään pussailla tyttö ystävääni mc donaldissa ja koti pizzoizza


      • Anonyymi
        mustaselja kirjoitti:

        En itsekään niin tykkää..ainakaan jos vaikka jossain Stockmannilla hyllyjen välissä parit suutelee pitkään. Mielummin tekisin sitä itse ihan muussa ympäristössä, myös siksikin kun tietää osan vaivautuvan sellaisesta, tai ainakaan eivät niin mielellään näkisi sellaista kaupoissa tms ympäristössä riippumatta onko kyseessä hetero- vai homopari. Joka paikassa erotessa voi tietysti heittää nopeat pusut. Käsikädessä taas voi kulkea vähän jokapaikassa, mutta tarvitseeko sitäkään aina jokapaikassa..
        Voi julkisestikin kuherrella halutessaan, mutta kattoo vähän paikan/tilanteen mukaan missä ois sopivampaa.

        Kunkatselee näitä kirjoituksia niin ajattelee nuoruuteen olimme ystävättären kanssa 17 vuotiaat ja lähdettiin töihin kauas kotoa ja asuttiin ahtaasti ja ainoastaan yksi sänky . Näin jälkeen päin kun lukee täällä niin huomaa että meitä varmaan pidettiin lesboina kun asuttiin yhdessä ja käveltiin käsikädessä vieraassa kaupungissa. , mutta olimme hyviä ystäviä ja molemmilla oli poikakaverit. Mutta ei siihen aikaan tälläisistä asioista mitään tietty edes. Mutta varmaan ne jotka itse olivat lesboja luulivat että mekin ollaan.
        Paljon on kehitystä tapahtunut tälläkin alueella ja ihmiset saavat olla sitä mitä ovat ja rakastaa sitä ketä haluavat, mutta aika paljon vieläkin huomaa että on ennakkoluuloisia ihmisiä. Mutta seuraava sukupolvi on viisaampi ja ei näe näitä asioita mitenkään ihmeellisenä


    • höööö....

      Tyhjänpäiväistä näytelmää, teinimenoa, olkoon sitten heteroja tai homoja.

      • Kateelliset ulisee

        Siellä vinkuu joku, jolla ei oo ketään, ketä vois pussata...


      • höööö....
        Kateelliset ulisee kirjoitti:

        Siellä vinkuu joku, jolla ei oo ketään, ketä vois pussata...

        ??? vinkut vaan sulle :-)

        Teininä ihan riittävästi tullu julkinuoleskelua harrastettua, et tietää sen tarpeen tulevan nimenomaan halusta näyttää esiintyä ulkopuolisille, eikä suinkaan tarpeesta osoittaa hellyyttä kohteelleen. Eikä siinä ole mitään eroa lesboilla kuin homoilla ja heteroilla.

        Teinitouhua se on, aika harmitonta tietty, mut kuitenkin.


      • Anonyymi

        No antaa ihmisten olla kuten haluavat se mikä sinulle on tyhjänpäiväistä on jollekkin toiselle ehkä hyvinkin tärkeä asia. Joten ei alenneta toisia pysyy palstakin puhtaana


    • vuosi 2014

      No voi jee? Samaa näkee ainakin täällä stadissa harvase päivä.

    • Anonyymi

      Lesbo- niinkuin homosudelmat on kuoleman suudelmia....

      Sillä kaikki nn ja mm suhteet tunnetaan korkeasta itsemurha% : sta, lyhyistä suhteista, mielenterveysonglmista, alkohplisoitumisesta, huumeista....

      Lesbot ja homot suutelee sen tähden, että he yrittävät todistaa olemassaolonsa. Kaikki tämä kulissi ja kuitenkin "helvetti" sisimmässä...

      • Anonyymi

        Raamattu kieltää lesbouden ja homouden, se on syntiä.


      • Anonyymi

        Osuit naulan kantaan👍


      • Anonyymi

        Ei sitten ole koskaan tullut mieleen että mainitsemasi ongelmat voivat johtua syrjinnästä? Ja monesta muustakin asiasta kuin siitä että joku on lesbo tai homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kieltää lesbouden ja homouden, se on syntiä.

        Sä voit harjoittaa sun uskontoa, mutta älä tuputa muille. En usko syntiin, ja raamattu on täynnä samoja 2000-3000 vanhoja tarinoita kuin koraani ja muut sen ajan satukirjat. Eletään ihan nykyaikaa vaan ja annetaan kaikkien olla sellaisia kuin on.


      • Anonyymi

        Etkä sinäkään, jos jatkat Jumalana leikkimistä. Mutta ihan tosissaan, kuka tahansa joka uskoo Jeesukseen vapahtajanaan pääsee taivaaseen, ihan seksuaalisesta suuntautumisestakin huolimatta. Harmi vain, että monet kristityt omassa vihassaan yrittävät pidätellä tätäkin tietoa mm. homoseksuaaleilta. Jumalan pelkoa pitäisi kristityltä sen verran löytyä, että ymmärtäisi tuomion kuuluvan Jumalalle eikä kenellekään ihmiselle.


      • Anonyymi

        Mä en usko myöskään taivaaseen enkä helvettiin. Vie se sun uskonto nyt jo pois täältä. Uskontoon ja politiikkaan on ihan omat palstat.

        Lesbous on naisten välistä rakkautta. Jokainen saa olla sellainen kuin on, rakastaa ketä haluaa, eikä rakkaudessa ole koskaan mitään väärää. Jos tulee sellainen olo, että pitää tuomita muita, niin kannattaa miettiä, miten se sun elämää haittaa.


    • Anonyymi

      Voin aina pahoin kun sellaista näen.

      • Anonyymi

        Mä voin pahoin bussissa, joten mä käytän junaa. En mä silti kulje dissaamassa busseja vaan ne saa mun puolesta kulkea rauhassa.


    • Anonyymi

      Pussatkoot vaikka kotonaan, mutta ei julkisilla paikoilla. Hyi ällötys!

      • Jospa sie pysysit siellä kotona ja jättäisit julkiset paikat jos noin ällöttää.


    • Anonyymi

      Mustasukkainen lespo voi repiä silmät päästä?🤭

    • Anonyymi

      Mies ja nainen on kaunista katseltavaa

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe