Miksei täällä puhuta tästä lahjakkaasta, upeaäänisestä laulajattaresta?
Vielä 10 vuotta sitten kuuli useinkin radiosta, nykyisin ei juuri.
Kommentteja? Mistä kappaleista pidätte?
Kai te nyt edes Villihevosia- kappaleen olette kuulleet?
Aivan liian vähän valokeilassa nykyisin.
Hanna Ekola
13
798
Vastaukset
- pete
mulla on koko levy ekolaa...ja tykkään siitä : )
- villihevosia
Toihan oli provo,olihan?Villihevosia biisi on yksi järkyttävimpiä teoksia kevyen musiikin historiassa kautta aikojen.Ekolan järkyttävä laulusoundi v**tumaisen vibraaton säestyksellä irroittaa ne viimeisetkin paikat hampaista.Niitä harvoja positiivisia asioita iskelmärintamalla on kyseisen artistin vähentynyt (=loppunut) radiosoitto.Masokistit voivat toteuttaa perversioitansa kuuntelemalla levyjä himassaan,mieluiten kuulokkeilla.
- varma
Hanna Ekola pitää kirkkokonsertteja nykyään, lienee siirtynyt kokonaan hengelliseen musiikkiin.
- Evlut
seurakuntalaisia.
- Titityy
Hannan musiikkia kuulee kyllä liian harvoin radiosta... Ja olisipa mukava lukea lehdestä joskus haastattelukin. Itse kävin just reilu viikko sitten Hannan konsertissa ja kyllä se oli upea kokemus. Rakastan niin hänen ääntään. Tykkäsin Villihevosistakin, mutta kyllä ääni on voimistunut ja kehittynyt.
- totuuden torvi
Hanna Ekolalta ilmestyy uusi cd syksyllä. Kyllä Hanna laulaa muuallakin kuin kirkoissa. Uusi video Huomisen murheet löytyy Youtubesta os:http://www.youtube.com/watch?v=EWZTCy4wjjs tai MySpacelta: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=27685473
- Anonyymi
Mikä on sen Hanna Ekolan kappaleen nimi, jossa lauletaan Mulla on niin ikäväää suaaa, mulla on niin ikäväää suaaa? Sen nimistä kappaletta ei löydy hänen äänitteiltään.
- Anonyymi
Hanna Ekola on tehnyt villihevosista uuden version,radiosta kuulin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanna Ekola on tehnyt villihevosista uuden version,radiosta kuulin.
Ei ole Hanna tehnyt Villihevosista uutta versiota. Liljan Loisto on ja Vesterinen yhtyeineen 90-luvun tenavatähtien lisäksi. Liljan Loiston versio tuli äsken Yle Radio 1:n Muistojen Bulevardi ohjelmassa.
- Anonyymi
Mikä on Hannan kappale, jossa lauletaan jotenkin näin: "Sen löysin minäkin... Tuulee tuulee... Lentoon nousit sinäkin, nousee, laskee... Muille maille lähdit." Myös pääskysistä lauletaan. Olen etsinyt pitkään.
- Anonyymi
Ikionnellisten saari (1990).
Sinkun toisella puolella oli "Hallako sun vei ". Ihana, ihana laulaja ja ääni. Lauluntekijä. Sympaattinen monella tavalla. Hannan kolme ensimmäistä albumia ovat olleet minulle Niin tärkeitä aina. Ovat auttaneet elämässä ja olleet monessa mukana. Kaunista musiikkia. Esiintyy nykyään kirkoissa.
- Anonyymi
Villihevoset laulusta muistan hänet hyvin, mut pitäs tutkia koko hänen tuotanto. Alkoi nyt kiinnostaa! =)
- Anonyymi
Tulee verta korvista jos jossain kuuluu Hanna Ekolan Villihevosia-biisi. Toivottavasti on tosiaan ääni kehittynyt sittemmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019