Treveisiä Teille kaikille ihanille kotikuntani asukkaille.
olen huikan hippelissä siis eikun hiukan huppelissa.
Minulla nyt ihana mies venäläinen miljardööri ajatelkaa laitatti minule timantteja..sinne arvatkaa kutittiko.Kuulemma sijoitus pillun arvo hiipuu niin timanttien arvo säily.
jestas kesämökin saunan katto romahtanut pitää purkaa koko paska.mökki
lämmin ihana mies vierellä.Kotikunta ah niin rakas vein äidin haudalle kukkia ja kynttilän tirautin pari kyyneltä(mielessäni kirosin vittumainen ämmä testamenttasi kaiken Mustalaislähetykselle).No jaa minä ei nyt ollenkaan rahaton lauluääni mennyttä mutta toinen paikka pelittää..että hupsista vaan ja ihnaaa eikun siis ihanaa Juhannusta vaan kaikille mikä paukkuu hyi tuhma poika....tiedän tiedän ..
Oih ihanaa
Hartolan Tsaaritar
1
113
Vastaukset
- Mulkovich-Kuppa
Вы злой человек!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894