muutaman auton kauppaajat mlissä

viimeinen...

16

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pasaati

Taisto perkeles!! Eikö passatti meinaa mennä kaupaksi kun oikein tänne mainoksen heitit. Hienoa Taisto! Kauppa se on joka kannattaa!

• soita sille

Jos on kaks numeroa, niin varmaan ainakin toiseen vastaa.
      Monilla sattuu olemaan usiampi liittymä. Siksi.

• mejm

eikö 046 alku oo prepaid eli salainen

• paasaati

Soittakaa Taistolle ja kysäiskää, ei tämä kauhea kahden numeron arvoitus selviä täällä spekuloimalla. Kyllä Taistolla on asiaan selitys, Taisto on kauppamiehiä aloitusviesti on pikku härnäystä että saadaan autokauppohin vipinää..

• haakertti

Taitaa olla myyjällä vain pelkkä etunimi oikein. Sentään ollaan puoliksi rehellisiä, ennen valehdeltiin surutta koko nimi ;D.

• Soitin kun oli halpa

Soitin, en soita toiste

• pasaati

No elähän nyt,Taiston passatissa on KILVISSÄKIN VIRTAA ja oikein Turbo Manuaali Passat!

• thomas mann(e)

Kuka on "Pia Hagman"?

• eimikäänkansanauto

Taiston Passat lyö TULTA!!!

• Hailuutia hallallei

Varokaa myymästä autoa mustalaisille! Vievät oitis esille kaupunkiin jossa sakko samantien pamahtaa tuulilasiin. Tästä typerästä sakon maksamisesta voi välttyä kun laittaa kauppakirjaan kellon ajan kun avaimet siiirtyy ostajalle ja takavalot katoaa näkyvistä.

• turbomanualpassat

eikö tää "taisto piironen" siis ookaan oikea nimi? mikä nimi tulee luovutuspapereihin?

• PALJONRAVATTU

VOUDINKONTORI?

• valehtelevasika

Piironen on oikialta nimeltään varmaan Nyman

• volovoo ponusta 99%

Saattaapi olla vinha perä.ennen ostivat juopoilta nimen käyttöoikeuden autonluovareihin.sittemmin siirtyivät it alalle ja ostattivat köpsillä kytkypuhelimia ja läppäreitä.jos sattu tulee haikee olo ja serkkuu ikävä.onneks kytkyt loppu ja vakuutuksia ei tipu jos nimi pystyssä.jaa käteismaksulla taitaa olla pakko myöntää mutta muuten uuden tekniikan myötä vähenee liikennöinti.sama kyllä valtaväestöllä.

• myyjä

Joo ei todellakaan kannata myydä autoa mustalaiselle. Menevät koeajolle ja hajottavat auton ja sitten rupeavat tinkimään urakalla. Tai sitten soittelevat perässä ja väittävät että auto jäänyt tielle... :D

• völde

Miksi vaan muistalaiset tekee tätä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe