Tässä joulun aikana oon mietiskelly ton tipattoman tammikuun juuria...oisko se pakon sanelema ilmiö:rahat loppu,huono omatunto kaiken törttöilyn jälkeen,,,,liekö tipaton joulukuu ois lasten kannalta ihanampaa..rauha perheissä.....
alkaako tipaton tammikuu
7
107
Vastaukset
- tunteet tipalla
Tipalla tunteet ja häpeä piiloon
- mies5kyt
Kuules "yks hassu", se on helppoa olla tipattomana vaikka koko vuosi, kun löytää esimerkiksi jonkun hyvän harrastuksen niin ei tee mieli sitä viinaa kun on innostunut harrastuksesta.
Kokeiles listata kaikki ne harrastukset joista joskus olet haaveillut ja muutama muukin harrastus mikä kiinnostaisi ja sitten alat laittamaan vaikka plussat ja miinukset, eli miinus esim siksi että liian kallis harrastus jne.
Itse tein juuri noin ja nyt olen harrastanut yhtä mieliharrastusta jo vuosia enkä ole nauttinut edes olutta.
Säästyy rahaa ja terveys pysyy parempana, ei krapuloita, ei huonoa omaa tuntoa, ei mitään känissä möhlimisiä, omatuntokin kohenee.
Kokeiles "yks hassu" ja tsemppiä sinulle! - Raivokas raitis
En aio vähentää viinan juontiani yhtään jonkin tipattoman tammikuun vuoksi. Juon yhtä paljon kuin ennenkin.
- mies5kyt
Tottahan jokainen tekee mitä haluaa, en ole moralisti mutta suosittelen tipatonta tammikuuta tai pidempääkin tipatonta aikaa, aivan turha alkoholin juonti ja samoin tupakan polttaminen. Hauskaa voi pitää ilman viinaakin ja myös voi rentoutua ilman viinaa mutta joka tykkää ottaa kossua tai jotain muuta niin siitä vaan, sitä ei voi kukaan kieltää.
- rappio reiska
Kyllä kuivilla ollaan. hyvä juttu!
- puistokemisti
Jos joutuu edes miettimään, pitäisikö tipattoman tammikuun niin mielestäni se kertoo että ihmisellä on alkoholiongelma. Tietysti yksi keino ratkaista ongelma on kieltää ongelma kokonaan.
- maaliskuuta ootan
viikon päästä jo alakaa hepitön helemikuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418