Aioin katsoa Oberstdorfin kisan, pitkästä aikaa mäkihyppyä, lapsuuteni suosikkilajia, mutta odottelin ja odottelin.
Itse asiassa, melkein aina viime vuosina, kun olen yrittänyt seurata jonkin mäkikisan, on pitänyt odotella kisan alkua, odotella sopivaa tuulirakoa hyppääjälle, odotella toisen kierroksen alkua.
Eikö mäkihyppyä voisi kehittää niin, että kisa alkaisi ja päättyisi aikataulun mukaan, koska luulisi, että katsojat ja tv-yhtiöt kaikkoavat. Raakasti vain pienemmät mäet ja hallit niiden ympärille estämään tuulen ja tuiskun. Telkkarissahan näyttää melkein samalta, hypätäänkö 50 vai 150 metriä. Ja olisihan mukavaa, jos paras hyppääjä voittaisi, eikä tuulten suosikki.
Odottelua, taas
Näin on marjat
2
73
Vastaukset
- Aivan niin..
Aivan niin, kyllä oon mieleni pahottanut jo monena talvena ja taas.....hohto mennyt koko lajiin, siksi kun: "missä on uljaat suomalaiset mäkikotkat, missä?" Toista oli Kannkosen Vikin, Halosen Niken, ym. aikaa mäet pienenmpiä mutta lajia seurattiin..... nii i !
- Näin on marjat
Seuraisin kyllä lajia, vaikkei mattinykäsiä tai janneahosia kärjessä keikkuisikaan, jos kisa menisi sujuvasti ja reilusti läpi.
Kolehti kiertämään jotta saataisiin rahaa hyppyhalleja varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785