Aioin katsoa Oberstdorfin kisan, pitkästä aikaa mäkihyppyä, lapsuuteni suosikkilajia, mutta odottelin ja odottelin.
Itse asiassa, melkein aina viime vuosina, kun olen yrittänyt seurata jonkin mäkikisan, on pitänyt odotella kisan alkua, odotella sopivaa tuulirakoa hyppääjälle, odotella toisen kierroksen alkua.
Eikö mäkihyppyä voisi kehittää niin, että kisa alkaisi ja päättyisi aikataulun mukaan, koska luulisi, että katsojat ja tv-yhtiöt kaikkoavat. Raakasti vain pienemmät mäet ja hallit niiden ympärille estämään tuulen ja tuiskun. Telkkarissahan näyttää melkein samalta, hypätäänkö 50 vai 150 metriä. Ja olisihan mukavaa, jos paras hyppääjä voittaisi, eikä tuulten suosikki.
Odottelua, taas
Näin on marjat
2
110
Vastaukset 2
- Aivan niin..
Aivan niin, kyllä oon mieleni pahottanut jo monena talvena ja taas.....hohto mennyt koko lajiin, siksi kun: "missä on uljaat suomalaiset mäkikotkat, missä?" Toista oli Kannkosen Vikin, Halosen Niken, ym. aikaa mäet pienenmpiä mutta lajia seurattiin..... nii i !
- Näin on marjat
Seuraisin kyllä lajia, vaikkei mattinykäsiä tai janneahosia kärjessä keikkuisikaan, jos kisa menisi sujuvasti ja reilusti läpi.
Kolehti kiertämään jotta saataisiin rahaa hyppyhalleja varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091703Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272888- 67857
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö106646- 32581
- 88557
- 32540
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61529- 42522
- 37520