Aioin katsoa Oberstdorfin kisan, pitkästä aikaa mäkihyppyä, lapsuuteni suosikkilajia, mutta odottelin ja odottelin.
Itse asiassa, melkein aina viime vuosina, kun olen yrittänyt seurata jonkin mäkikisan, on pitänyt odotella kisan alkua, odotella sopivaa tuulirakoa hyppääjälle, odotella toisen kierroksen alkua.
Eikö mäkihyppyä voisi kehittää niin, että kisa alkaisi ja päättyisi aikataulun mukaan, koska luulisi, että katsojat ja tv-yhtiöt kaikkoavat. Raakasti vain pienemmät mäet ja hallit niiden ympärille estämään tuulen ja tuiskun. Telkkarissahan näyttää melkein samalta, hypätäänkö 50 vai 150 metriä. Ja olisihan mukavaa, jos paras hyppääjä voittaisi, eikä tuulten suosikki.
Odottelua, taas
Näin on marjat
2
63
Vastaukset
- Aivan niin..
Aivan niin, kyllä oon mieleni pahottanut jo monena talvena ja taas.....hohto mennyt koko lajiin, siksi kun: "missä on uljaat suomalaiset mäkikotkat, missä?" Toista oli Kannkosen Vikin, Halosen Niken, ym. aikaa mäet pienenmpiä mutta lajia seurattiin..... nii i !
- Näin on marjat
Seuraisin kyllä lajia, vaikkei mattinykäsiä tai janneahosia kärjessä keikkuisikaan, jos kisa menisi sujuvasti ja reilusti läpi.
Kolehti kiertämään jotta saataisiin rahaa hyppyhalleja varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875