Auttakaa mua!

teiniäiti

Oon 13 vuotias tyttö ja harrastin seksiä yhen pojan kans ekan kerran 6 päivää sit. Sen jälkeen munasarjoihini on sattunut ja muutenkin mua oksettaa sekä voin pahoin. Sain tehtyä eilen raskaustestin (kaveri löysi kotoonsa ja anto mulle) ja sain selville et oon raskaana!! Mitä mä teen kertokaa mulle! Se poika joka ois tuleva isä on mun luokkakaveri ja poikakaveri. En mä nyt voi yhtäkkii sille vaan sanoo et siitä tulee isä!! Ja ei muistettu siis ehkäsyä!:((( Enkä mä nyt oo valmis ottamaan sitä lasta tai miten mä synnytän sen "ääääk" japaha ongelma täs on se et miten kerron äidille ttän?? Ja kun munhan on nyt pakko jo synnyttää se!! Muttakun en tiiä mitä tehä!! Pliis kertokaa ja auttakaa mua!! :((

3

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilyttää

Onko kenties trolli? Aika nopeesti näkyy testissä positiivinen tulos :O

• ~~~~~~

Eihän tuollanen ole edes mahdollista... veikkaan että kyseessä on epätietoisuus ja väärinymmärrys mikäli ei tosiaan siis ole trolli.
      Jos kuitenkin on niin että 13 vuotias tosiaan on tullut raskaaksi niin suosittelisin kullä aborttia. Lapsi ei voi alkaa kasvattamaan lasta.

• hklöäåp

Mielestäni silloin, kun on mielestään tarpeeksi kypsä harrastamaan seksiä, etenkin suojaamatonta, on myös tarpeeksi vanha hoitamaan asiansa ja avaamaan suunsa. Aloita siitä, että kerrot äidillesi tai jollekin muulle aikuiselle, vaikka terveydenhoitajallesi koulussa, jos et muille uskalla. Sitä kautta asiaa lähdetään sitten selvittelemään eteen päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      47
      4781
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      20
      4504
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      80
      3596
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      44
      3573
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      3527
    6. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      99
      3380
    7. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      168
      2896
    8. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      2870
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2539
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      31
      2134
    Aihe