Oon 13 vuotias tyttö ja harrastin seksiä yhen pojan kans ekan kerran 6 päivää sit. Sen jälkeen munasarjoihini on sattunut ja muutenkin mua oksettaa sekä voin pahoin. Sain tehtyä eilen raskaustestin (kaveri löysi kotoonsa ja anto mulle) ja sain selville et oon raskaana!! Mitä mä teen kertokaa mulle! Se poika joka ois tuleva isä on mun luokkakaveri ja poikakaveri. En mä nyt voi yhtäkkii sille vaan sanoo et siitä tulee isä!! Ja ei muistettu siis ehkäsyä!:((( Enkä mä nyt oo valmis ottamaan sitä lasta tai miten mä synnytän sen "ääääk" japaha ongelma täs on se et miten kerron äidille ttän?? Ja kun munhan on nyt pakko jo synnyttää se!! Muttakun en tiiä mitä tehä!! Pliis kertokaa ja auttakaa mua!! :((
Auttakaa mua!
3
96
Vastaukset
- epäilyttää
Onko kenties trolli? Aika nopeesti näkyy testissä positiivinen tulos :O
- ~~~~~~
Eihän tuollanen ole edes mahdollista... veikkaan että kyseessä on epätietoisuus ja väärinymmärrys mikäli ei tosiaan siis ole trolli.
Jos kuitenkin on niin että 13 vuotias tosiaan on tullut raskaaksi niin suosittelisin kullä aborttia. Lapsi ei voi alkaa kasvattamaan lasta. - hklöäåp
Mielestäni silloin, kun on mielestään tarpeeksi kypsä harrastamaan seksiä, etenkin suojaamatonta, on myös tarpeeksi vanha hoitamaan asiansa ja avaamaan suunsa. Aloita siitä, että kerrot äidillesi tai jollekin muulle aikuiselle, vaikka terveydenhoitajallesi koulussa, jos et muille uskalla. Sitä kautta asiaa lähdetään sitten selvittelemään eteen päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4153074SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis692377Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj782019Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1221741- 1431637
- 711243
Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2911077Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021049Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li131043- 41899