Gasthalla nimisessä ravitolassa ei tiedä onko asikkaat vaiko henkilökunta enempi päissään,tähänkö on menty täällä korpikainuun laskettelukeskussessa,juodaan viinaa.
Ravitolat ukkohallassa
30
2776
Vastaukset
- kokemusta omaava
Eikö tämä ravintolayrittäjä ollut pyrkimässä yrittäjäksi Saunamaailmaankin. Aina on nuttu nurin ja muut ei osaa kuin hän itse.
Kannattaisi muiden arvostelun sijasta keskittyä oman yritystoiminnan kehittämiseen ja maineen ylläpitämiseen! - Ainahan se on
tehty hommat niin, miksi muuttaa hyväksi havaittua toimintamallia?
- JUSSIRUOHOSALMI
TAITAA OLLA HEINOSEN KAVEREITA ,ONKO MUKANA VALITTAJIEN KÖÖRISSÄ!
- VoiPersienSuti
Hyrynsalmellahan oii aikanaan ravintola nimeltään Reitinhovi, tiedättehän siinä varaosaliikkeen kohdalla?
Ravitsemusliikkeen omistivat muuaan maalari ja hänen toverinsa, jotka olivat myös ainoata asiakkaat tässä juottolassa. Pojat tinttasivat viinaa salissa ja kun rahat loppuivat ottivat he kassasta samat rahat, jotka juuri olivat juoneet käteensä ja joivat ne uudelleen. Enpä ole sen jälkeen moista kassavirtaa ja toiminta-ajatusta kohdannut vaikka olen kauppakorkeankin käynyt.
Myöhemmin ravintola muuttui nimeltään Hyryn Herraksi. Sitä pitämään tuli Hyrynsalmen ensimmäinen sateenkaaripariskunta, joiden nimiä en nyt haluakaan tässä muistella.
Mutta onko teillä muistoja näistä Hyrynsalmen ravintoloista?- Saku Sammakko
Saku ja kuka toinen????
- Sateenkaaren taa
Saku Sammakko kirjoitti:
Saku ja kuka toinen????
Sakari Piirainen ja Jouko Jekkonen?
- heinosreino
Onpa outoa, jos pitäjätkin kännissä. Kertoopa hommasta paljon :(
- pirjoh
Onko tämä sitä nettikiusaamista ?
- Heikkiset4
pirjoh kirjoitti:
Onko tämä sitä nettikiusaamista ?
Katteelliset panettelloo. Ei kannata välittää.
- Born In The hyrskä
Jorma Keränen omisti lopulta Hyryn Herran. Liikeideana oli, että asiakkaita ei oteta sisälle. Jorma esti sisälle pääsyn erikoisen tehokkaasti pitämällä ulko-ovea suljettuna vaikka kuppilassa olisi ollut pöytiä vaikka kuin paljon.
Kerran Jorma sanoi, että ei ole paikkoja. Minä heitin satasen (markan aikaan) lattialle ja sanoi, että nousepa äijänkyrpä tuon päälle katsomaan, että löytyykö niitä paikkoja. Löytyi.
Sitten kun sinne kapakkiin pääsi sisälle nii eihän siellä mitään saanut. Aina kun heilutti kättään niin tarjoilijat katseli muuaallepäin, että ei vain tarvitsisi persettään keikauuttaa työn tekoon. Viinaa ei meinannut saada miillään. Siispä otettiin vessassa omasta pullosta (011, eli kossua).
Eipä se Jormankaan ravintola kauaa päällään kantanut, eikä ihmekään. - Ruokailija
Gasthallassa saa todella hyvää ja laadukasta ruokaa. Tarjoilijat ovat fiksuja ja palvelualttiita. Suosittelen! Ja selvinpäinhän nuo olivat.
- loppuko viinat
Oma lehmä ojassa,läpinäkyvää
- Advokaari_oujou
Nyttemmin vankilassa istuva Hyrynsalmen ent. nimismies, asianajana, huijari ja rosvo, Vesa Juntunen esti Hotelli-Ravintolan rakentamisen Pikku-Tuomivaaran huipulle. Samalla tämä vilunginpelaaja iski ensimmäisen ja samalla viimeisen pisteen Ukkohallan kehittämiselle.
Onhan se kyllä sellainen veijari tuokin paskalassin, suomussalmen osuuspankin entisen johtajan poika että eipä vitunkaaan välie.- Faktaaaaa
Ei kai Vesa vankilassa ole. Ei ole ollut vuosiin ja avolla taisi tuomionsa istua muutenkin. Siellä asianajajaksi kävi ja on muuten pirun hyvä asianajaja tämmöisille petos kavereille, kun omakohtaista kokemusta löytyy. Oulussa on Advukaari Oy jossa leipäänsä tienaa Vesa jantunen. Faktat kuntoon ennen kirjoittelua. Tohon rakentamisen estämiseen en sano mitään mut tosiaan ei missään oo lusimas.
- Siinäpä faktaa
Faktaaaaa kirjoitti:
Ei kai Vesa vankilassa ole. Ei ole ollut vuosiin ja avolla taisi tuomionsa istua muutenkin. Siellä asianajajaksi kävi ja on muuten pirun hyvä asianajaja tämmöisille petos kavereille, kun omakohtaista kokemusta löytyy. Oulussa on Advukaari Oy jossa leipäänsä tienaa Vesa jantunen. Faktat kuntoon ennen kirjoittelua. Tohon rakentamisen estämiseen en sano mitään mut tosiaan ei missään oo lusimas.
- olen peiliin katsoja
Jo on sitten mukavaa toisten mollaaminen he katsokaa peiliin ja ihmetelkää mikä on vika sillä peilistä katsovalla.
- viimenenkerta
Itse kävin paikassa ja omistajalla ei ollut muuta kun negatiivistä sanottavaa joka asiasta niin matkailumessusta kun paikallisista yrityksistä ja lopuksi vielä valitti kun metsämiehet olivat juoneet kaikki viinat hyllystä,miltä kuulostaa
- C.Redit
No eikös se ole ravintelin toiminta-ajatus, että juodaan viinat pois hyllystä? Maksua vastaan, tietty!
- ex-hyrskäläenen
Van pittääpä lähteä ihan assiesta tehhen kahtomaan teältä Etelä-Suomesta miten mennöö Ukkohallan ravintoloessa. Kesällä viimeksi käyvessä aenahhii Saagassa oli ruuvat ihan kohillaan. Oon kulukenu siellä siitä lähtiin parikertaa vuojessa kun se Halla avattiin ja aena on palaveluo mukavasti ollu. Elekeä kehatku pikkuasioesta natista, niitä on suurempiehii vastuksie olemassa. Rento meininki voan, kehuo retostakoa niin veromarkat ja matkamiehet lissääntyy.
- pulju itä -sln
saagoa hoetihii joku savon maffie
- gast
Gasthallaan Gasthallaan
- seliselivalivali
Nyt kun vihdoin eun ja lakien mukainen päätös tuloo saunamaailmasta niin minä saan mieleisen yrittäjän saunamaailmaan eli Gasthallan eija tai Maijan silloin alkaa tapahtumaan ukkohallassakin ja ei tarvita mitään muuta he investoivat ja minä saan kanssa siinä kaupassa kaikenlaista eli kannattaa valittaa niin moni hyötyy
- polex
Mikä vitun "ravitolassa" opettele saatanan kännikala etes kirjoittamaan.
- Tosifaktaaaa aa
Kyllä se Hyryn entinen hevosnaamanimismies on taas tiilenpäitäkin lueskellut.
http://www.magazinalanya.com/etiket/vesa-juntunen/
http://yle.fi/uutiset/entista_nimismiesta_epaillaan_torkeista_talousrikoksista__taustalla_jo_yksi_vankeustuomio/7700284 - yök yök yök
No eikait tuo mikään ihme uutinen ole,kuspää huijari ollu koko elämänsä. lipevä yökötys,onneksi oikeus valtio on vielä voimissaan,huijarit lakoon
- jeeker
No niin oliki kun kävin,onneksi viinaa vielä saapi erämaakeskuksessa
- laani
Valetta taas. Missään noissa "uutisissa" ei sanottu, että kyseessä olis ollu Vesa J., joka onkin ns tolokun mies
- Kaiveleppa ittees
Miten ne omat assiet on?
- rapulaaa
Omat assiet on hyvin mutta jos ravintelin henkilökunta päessään niin en tiiä niien asioista,vaikuttaa aika leväperäseltä ja asiakkaita aliarvioimiselta menigiltä,no eikaet se sitten pakko oo itellä sinne mennä,täh
- oulutar
Kuulostaa pelottavalta jos henkilökunta humalassa,ehkä kierrän paikan kaukaa ja valitsen viereisen rinnekeskuksen,oisko tolokumpaa toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197