Kuin kauan virolainen ajokortti on voimassa ja pitääkö käydä kakkosvaihe virossa autokoulussa? Ois tarkoitus lähteä sinne autokouluun!
virosta ajokortti
4
237
Vastaukset
- Pienlähettiläs.
Tiesitkö että:
"Kortin voi suorittaa, jos oleskelee vuoden aikana Virossa vähintään kuusi kuukautta, kertoo hallitusneuvos Eija Maunu liikenne- ja viestintäministeriöstä.
Virossa ajokortin voi suorittaa vain, jos on saanut oleskeluoikeuden. Arnholdin mukaan viranomaisten tietojärjestelmät linkittyvät toisiinsa, eikä autokouluun voi edes rekisteröityä ilman oleskeluoikeutta. "
Joten et sinä sitä korttia saa Virosta ihan noin vain autokoulua käymällä vaan pitää myös kuukausia asua siellä.- ajokorttivirosta
Kyllä minä sen tiedän. Minä olen muuttamassa sinne ja heti kun saan oleskeluoikeuden niin sitten meen autokouluun
- sillä saat
Maksat vähän opettajalle "ennakkoa".
- Fiksu suomalainen
Tutkipas tämä Maanteeamet-linkki (mnt.ee) ja ota niihin yhteyttä, saat varmasti lisäinfoa kaikkiin kysymyksiisi.
https://eteenindus.mnt.ee/juht.jsf
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653