Mistä näitä ivallisia muikistelijoita oikein löytyy tv:n ajankohtaistoimitukseen? Annukka Nieminen on siitä loistava esimerkki. Olin luullut ettei Susanne Päivärintaa kukaan kykene ylittämään, mutta olin väärässä. Yrittää ilmeillään saada asiansa vakuuttavaksi ja irvistää jokaisen kuulemansa perustelun päälle. Nieminen luuli tekevänsä suurenkin palveluksen Esa Härmälän haastattelussa. Teki suuren numeron Metsähallituksen yhden toimialan hetkellisistä tappioista unohtaen laitoksen kokonaistuoton. Ja tietysti suu mutrussa irvistely päälle.
Ivallinen Annukka
Ivalliset toimittaja
5
451
Vastaukset
- Nimi muuttunut
Tarkoitit varmaan Annukka Roinista?
- annukkaluukku
Tosi oudosti ja rumasti se vääntelee leipäluukkuaan joka lauseen jälkeen.
- luonnollisempia
Kauniita naisia, ihan toista luokkaa kuin ulkoisella ja sisäisellä kemialla muokatut fitness naiset julkisuudessa.
- annukkkk
Hyviä ovat Ylen juontajat. Turhaa taas valitat.
- pahakoirakinmuuttuu
Tais kuolla? Muuttuuko nyt hyväksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848