Kyselisin että onko kenelläkään hirveästi kokemuksia tuosta eberspächer-lämmittimestä? On nimittäin ongelmia. Kaikki alkoi siitä kun lämmitin välillä toimi ja välillä ei. Loppujen lopuksi ei toiminut ollenkaan ja aikani kyseltyä suositeltiin vaihtamaan hehkutulppa ja sihti. Toimi yhden kerran ja sitten taas ei. Kaveri joka on nuita räpläillyt, luki vikakoodit josta löytyi liekkivahti ongelma. Tämäkin vaihdettiin ja lisäksi vielä joku puhallin sinne sisälle. Toimi taas yhden kerran jonka jälkeen ei toiminut. Itse kokeilin ottaa bensaletkun irti lämmittimestä ja käyttää kerran "tyhjillään" jonka aikana bensaa tuli n. 11ml. Tämän jälkeen letku kiinni ja taas lämpesi yhden kerran. Sama homma joskus kun eberin liittimen käyttää irti ja laittaa takaisin. Nykyisin saan auton lämpeämään kun jaksaa vaan tarpeeksi monesti kokeilla. Yleensä n. viidennellä kerralla alkaa pöhisemään. Muilla kerroilla eberi lähtee pyörimään kyllä normaalisti mutta ei syty, jonka jälkeen se sitten sammuttaa itse itsensä. Tosi kiusallinen ongelma. Malli on B5WSC joka on jälkiasennettu autooni (BMW E46 316i) joskus edellisten omistajien aikana. Jos jollain löytyy neuvoja niin niitä otetaan enemmän kuin mielellään vastaan. Kiitos.
Eberspächer ongelma
7
227
Vastaukset
- ei huono neuvo
Vie sellaiseen korjaamoon joka noita huoltaa. korjaa ja asentaa.
- helppiä
Mulla kans Eberi pimeenä. Ajotietokoneeseen tulee näyttö Lisälämmitin ON, vilkkuu hetken ja sitten menee takaisin OFF-asentoon.
2010 Volvo V50 2.0D.-19C, lähti just käyntiin sellasella rähinällä, että pahaa teki :/
Onko eberille sulaketta jossain? Vois nyt ainakin sen tarkistaa. Manuaalissa ei mainittu mitään. Lie kytketty johonkin muuhun sulakkeeseen tai sitten jollain lisäpaikalla.
Anyone?- Muistisääntö
Muistitko käyttää lämpöisemmillä keleillä eberiä sen jälkeen, tankissa on kunnon talvilaatua?
- Kandee koklata
Eberissä voi olla vesijäämiä. Diesel satasta tankkiin ja tankki täyteen.
- Tympääntynyttt
Veisin huoltoon jos olisi lähellä joku muu huolto kuin ryöstöhintainen laakkonen. Ihan tee-se-itse meiningillä siis mennään ja kaipaisin vinkkejä. Tuossa minun mallissa on ainakin konehuoneen puolella kolme sulaketta tuolle eberille. 5A, 20A ja 5A.
- Tympääntynyttt
Vika korjattu. Ongelmana oli joku pieni ilmareikä joka oli ollut tukossa. Nyt toimii täysin :)
- ilmareikä
Ilmareikä missä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036