Ainakin isse niillä pärjännyt oikeen hyvin.Onko joku merkki radikaalisti parempi?
Maksaa 3e tuo motonet kpl.
Motonet H7 kenen valmistama?
8
139
Vastaukset
- toimii aina kaikkial
Ne on VW:n valmistamat.
- mbman
Motonet H7 toimii mulla n. 3kk/20 000 km, Osram/Bosch pelaa 9 kk/60 000 km.
Mieluummin käytän parempaa, ei tarvitse ropata ahtaassa valaisimenpersiissä niin usein.- ossss on syrjätynyt
ossss tykkää halvasta, miksiköhän?
- bläk ais
Kaikki H7 0n osoittautuneet lyhytikäisiksi.
Sen vuoksi on kannattavampaa ostaa halpaa, ne kun on vaihdettava joka tapauksessa usein.
Lienee suunniteltu lyhytikäisimmiksi markkinoilla olevista lampputyypeistä.
Parikymppiä lampusta jonka joutuu vaihtamaan tuon tuosta ja vähän päästä.
Muutaman euron halpis on yhtä hyvä.
Tässä asiassa OSSSS on järkevä.- ossss et sä hämää
ossssin sielunvelikö? Minulle on tärkeämpää kunnon valot kuin polttimon halpa hinta.
- osssss
ossss et sä hämää kirjoitti:
ossssin sielunvelikö? Minulle on tärkeämpää kunnon valot kuin polttimon halpa hinta.
Juuri siksi kysyin kun en huomaa eroa siihen niinsanottuun tehokkaaseen?
Hyvinhän noi myös kestää.Joskus vuoden ylikin.. - osssspersunullikuppi
osssss kirjoitti:
Juuri siksi kysyin kun en huomaa eroa siihen niinsanottuun tehokkaaseen?
Hyvinhän noi myös kestää.Joskus vuoden ylikin..Tehopolttimo on vain kirkkaampi ja näkee paremmin.
- KDd
Tekeekö se mutanet sen polttimon takahuoneessa? vitun urpot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305657
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123388- 1932291
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631713Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan761575Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351437Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741315- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2211177