Kertokaa mielipiteitä mitä pelejä pitäisi ostaa Xbox Onelle. Laittakaa viellä kunnon perustelut ja jos hieman tuntematon niin kertois minkä tyylinen. Keskustelua myös tulevista Xbox One peleistä
Mitä pelejä Xbox Onelle?
2
85
Vastaukset
- Omat suosikit
Itseä kiinnostavia pelejä Onelle olisi mahdollisesti Assassins Creedit, jotka ovat jonkinlaista toimintaseikkailua. En ole pelisarjaa vielä itse pelannut, mutta sitä on kehuttu ja vaikuttaisi mahdollisesti mielenkiintoiselta.
Diablo 3:sta ainakin mies tykkäsi kovasti. Jopa erittäin kovasti. Toimintaroolipeli. Dragon Age Inquisitionia olen itse pelaamassa pleikkarilla ja on todella mahtava ja massiivinen roolipeli, joka voitti pari palkintoakin heti julkaisunsa jälkeen. Ehdottomasti tämän vuoden yksi pelielämyksiä meikäläisellä. Sopinee melko monentyyppiselle pelaajalle. Final Fantasy 15 on myös omalla hankintalistallani aivan ehdottomasti, vaikka pidänkin enemmän vanhemmista sarjan peleistä. Sekä tietenkin Kingdom Hearts 3, joka ilmestynee jossain vaiheessa. Fantasiaroolipelien ja Disneyn ystäville.
Mahdollisesti Fable Legends, joka olisi ollut minulle se ainoa syy ylipäätään hankkia koko One. Ilmeisesti pelisarjaa kuitenkin muuteltu sen verran, että vanhaa Fable fania vielä epäilyttää ja päädyin toistaiseksi ostamaan ps nelosen. Kaikki aiemmat osat ovat kyllä olleet loistosettiä. Hieman kierolla huumorilla höystetty seikkailuroolipeli.
Far Cry 4 on kehuttu paljon, mutta siitä ei ole itsellä mitään kokemusta. Ainakaan vielä. Fps peli, jonka pitäisi kai viihdyttää hieman toistenkin lajityyppien ystäviä. Mahdollisesti omalla kokeilulistalla joskus, kun odotetuimmat pelit on eka pelattu alta pois.
Legopelit kevyen ja "aivovapaan" viihteen ystäville. Sopii myös aikuisille erinomaisesti, vaikka vähän lasten peleinä yleisesti kulkevatkin. Palikkaseikkailua. Tasoloikkauksen ystäville toiminee klassikkosarja Rayman.
Yksiä odotetuimpia tulevia pelejä omalla kohdalla on myös Witcher 3. Roolipelaajan pakkohankinta. Aivan loistava peli kaikin puolin oli ainakin sarjan kakkososa, jonka äskettäin pelasin. Toimii helpomman pelin ystäville, mutta tarjoaa ilmeisen haasteellistakin pelaamista sellaisesta pitävälle. Pelaaja vaikuttaa pelinsä etenemiseen ja tapahtumiin hyvin paljon valinnoillaan.
Thief mahdollisesti hyvä peli niille, ketkä tykkäävät pelata ekassa persoonassa ja rakastavat hiippailua.
Tässä näin äkistään itseä kiinnostavia pelejä onen valikoimasta. - Uffari
Diablo 3 RoS on parasta. Lisäksi se on pariskuntapelien kuningas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957