Mistä johtuu, että wc-pöntön vesitilan alaosaa (kouru)ei saa puhtaaksi, vaikka olen kaikilla aineilla puhdistanut? Pönttö on IDO-merkkinen ja normaalia vähän korkeampi malli. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia?
WC-pöntön ongelmat
3
174
Vastaukset
- 17+16
Kokeile astianpesuharjalla.
IDO:n laatukin voi olla heikentynyt.
Muutamalla asiakkaallani on samanlaisia ongelmia. - Halpa wc ihme!
Joo mulla on kanssa ido.Pikku ja isovedolla.
Voisko olla sama.Hankala kuurattava.
Olen kehitellyt vessanpöntön ihmeen.tai kai sen jostain netistä bongasin.
Mutta tämä vinkki toimii kuin unelma ja ei enään skrabaamista.
Osta pullo väkiviinaetikkaa lidlistä-alle euron.
Kotoasi löytyy varmaan käsitiskiainetta.
Ota litrainen astianpesuainepullo.
Sekoita suhteessa 1/6 osaa tiskiainetta ja 5/6 osaa etikkaa.
Joka vedon yhteydessä tirauta ainetta hiukan pönttöön ja harjaa silloin kun on muutenkin tarvetta.
Jos otat tavaksesi laittaa pönttöön aina hiukan etikka-tiskiainetta pönttö pysyy skrabaamatta kuin uutena ja ei tuoksu pahalle.
-Ei vaivaa,ei menetettyjä hermoja.
Kalkkisakka lähtee pois noin viikon tirauttelun jälkeen ja pysyy ainiaaksi poissa.tepsii myös ruosteeseen tms veden värjäämiin.
Tosi halpa ja riittoisa wc pöntön hoitoaine.Minulla pullo on vetonapin päällä joten tilkka ainetta menee nykyään automaattisesti joka huuhtelun yhteydessä.
Ei todellakaan aiheuta vaivaa.- nainen511
Kokeilen, kuulostaa hyvältä, kiitos vinkistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818