"Tapa ittes" hemmo

Yrittäkää ymmärtää

Olen tutustunut kyseiseen "ihmiseen" henkilökohtaisesti ja kerron nyt faktat jotta ymmärtäisitte häntä paremmin. Hänellä on mielenterveys sairauksia jotka rajoittavat hänen sosiaalista elämää. Joten elämä sisältää lähinnä neljä seinää ja kauppa reissun viikon välein. Viesteillä hän hakee huomiota ja keskustelu kaveria. Ei omaa sosiaalisia taitoja ja tuon "tapa ittes" vitsin keran luki eräältä peli foorumilta ja näin ollen rupesi itsekkin käyttämään sitä. Luulee että se on jotenkin hausta keskustelun avaus.

25

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapa ittes

tapa ittes

• rtstfsrfsdfdsf

Onko se jugi?

• tapatapatapa

painu ihrakasasen mutsin kohtuun takas ja tapa molemmat hehe

• TAPA ITTES

Osuit täysin oikeaan minun suhteeni. Minkäs minä mahdan itselleni, että olen tällainen yksinkertainen ja outo ihmispoloinen.
      Kyllähän se rassaa itseänikin, en tiedä mistä oikein saisi hoitoa että tämä "tapa ittes"-lause ei enää soisi päässäni..
      No ehkä joskus vielä paranen, siihen asti en voi kirjoittaa muuta kuin TAPA ITTES.

• tapa ittes anyway

tapa ittes anyway

• pois pois

Ei löydy sympatiaa. Joutaisi luonnon hoitaa pois päiviltä tuollaiset.

• tapa vaan ittes

niinpä joten tapa ittes

• entee3

Alaarvoista kirjoittelua. Älykkyysosamäärä lienee suhteellisen suppea. Arvaan muuten seuraavan kommentin joten otan jo etukäteen osaa ja toivon pikaista paranemista.

• tapa ittes

jos nyt vaan tapat ittes luuseri

• tryghdtesgdresfgdgfd

Taitaa olla välillä hoidossa kun ei kirjoittele tänne..menisi raukka äitinsä viereen kasvamaan kunnes kasvaa aikuiseksi.

• tapa vaan ittes ja ä

parempi tryghdtesgdresfgdgfd että tapat ittes etkä inisisi täällä saatanan ressukka

• tryghdtesgdresfgdgfd

Sinähän se täällä ibniset ja kerjäät huomiota idiootti. Oletko miten pahasti kehitysvammainen? pääsetkö yksin ulos vai tarvitsetko saattajaa? Huomaa miten paha luuseri olet kun peukutat itseäsi :D

• tapa ittes vaan!

taitaa totuus sattua että sinä tässä se idiootti olet. Tapa ittes ei sua täällä tarvita.

• Happy New Year

Tollasilla on tosi paha olo sisällään,kun toisille huudetaan tapa ittees. Minulla on ainakin ihan sisäinen rauha ja asiani ovat hyvin. Ei tarvitse huutaa tapa ittees eikä toisaalta ole tarve toisten elämää tarkastella tai olla kiinnostunut.
      Ihan kun saa olla omassa rauhassa,niin on nyvä olla.
      Koittakaa tekin pahan olon omaavat tehdä jotain olojenne parantamiseksi.

• tapa ittes do it

Happy New Year tapa ittes niin meille muille tulis happy new year

• Asun Naapurissa

Miten olisi jos joskus tulisi ulos asunnostaan ja kertoisi mistä asunnossa kiikastaa ?

• hyvähyvä!

tapa ittes niin nään ruumisauton jos kerran asut naapurissa.

• Asun Naapurissa

Tule parvekkeelle niin heitetään high faivit !

Olet mulle muutaman röökin velkaa !

• Uskon ihmiseen

Hei.Onko sulla yhtään ystävää ,jonka kanssa voisit puhua:?Arvaan,että sulla on hitveä historia.Kauheaa tuo yksinäisyys.Sitten nuo sudet hyökkää kimppuun.
      Hei.Kuuklaa vertaistukea itsellesi.Tsemmiä.Olet ihminen .

• Iso Gay

Kommilan sankarit taas vauhis :D

Mitäs muuta sinne paskanhajuun kuuluu?

• kiikussa kivaa

No eipä taida olla Varkauden ainoa tapaus...

• aivan loistavaa

Tässäpä hyvää esimerkki materiaalia Varkauden duunareiden jälkikasvun tasosta!!

• Varausmiespuhelin

Voisiko joku ilmoittaa viranomaisille että tämä Hemmo laitettaisiin seurantaa ja siten saataisiin selville että mikä hän on miehiään ja missä armeijan käynyt ?

• nauran sulle :D

"mikä hän on miehiään ja missä armeijan käynyt" kertoo paljon älykkyydestäsi kun armeijan käynti merkitsee sulle noin paljon Varausmiespuhelin.

• Puuusta pudonneet

No voi herranjumala:(Emme asu entisessä Itäsaksassa:)
      Nyt minä tukehdun nauruun:Täällä pyörii älynjättiläisiä.
      Ei vois vähemmän kiinnostaa viranomaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1788
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1204
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1070
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      946
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      81
      817
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      46
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      773
    Aihe