Olen tutustunut kyseiseen "ihmiseen" henkilökohtaisesti ja kerron nyt faktat jotta ymmärtäisitte häntä paremmin. Hänellä on mielenterveys sairauksia jotka rajoittavat hänen sosiaalista elämää. Joten elämä sisältää lähinnä neljä seinää ja kauppa reissun viikon välein. Viesteillä hän hakee huomiota ja keskustelu kaveria. Ei omaa sosiaalisia taitoja ja tuon "tapa ittes" vitsin keran luki eräältä peli foorumilta ja näin ollen rupesi itsekkin käyttämään sitä. Luulee että se on jotenkin hausta keskustelun avaus.
"Tapa ittes" hemmo
25
423
Vastaukset
- tapa ittes
tapa ittes
- rtstfsrfsdfdsf
Onko se jugi?
- tapatapatapa
painu ihrakasasen mutsin kohtuun takas ja tapa molemmat hehe
- TAPA ITTES
Osuit täysin oikeaan minun suhteeni. Minkäs minä mahdan itselleni, että olen tällainen yksinkertainen ja outo ihmispoloinen.
Kyllähän se rassaa itseänikin, en tiedä mistä oikein saisi hoitoa että tämä "tapa ittes"-lause ei enää soisi päässäni..
No ehkä joskus vielä paranen, siihen asti en voi kirjoittaa muuta kuin TAPA ITTES. - tapa ittes anyway
tapa ittes anyway
- pois pois
Ei löydy sympatiaa. Joutaisi luonnon hoitaa pois päiviltä tuollaiset.
- tapa vaan ittes
niinpä joten tapa ittes
- entee3
Alaarvoista kirjoittelua. Älykkyysosamäärä lienee suhteellisen suppea. Arvaan muuten seuraavan kommentin joten otan jo etukäteen osaa ja toivon pikaista paranemista.
- tapa ittes
jos nyt vaan tapat ittes luuseri
- tryghdtesgdresfgdgfd
Taitaa olla välillä hoidossa kun ei kirjoittele tänne..menisi raukka äitinsä viereen kasvamaan kunnes kasvaa aikuiseksi.
- tapa vaan ittes ja ä
parempi tryghdtesgdresfgdgfd että tapat ittes etkä inisisi täällä saatanan ressukka
- tryghdtesgdresfgdgfd
Sinähän se täällä ibniset ja kerjäät huomiota idiootti. Oletko miten pahasti kehitysvammainen? pääsetkö yksin ulos vai tarvitsetko saattajaa? Huomaa miten paha luuseri olet kun peukutat itseäsi :D
- tapa ittes vaan!
taitaa totuus sattua että sinä tässä se idiootti olet. Tapa ittes ei sua täällä tarvita.
- Happy New Year
Tollasilla on tosi paha olo sisällään,kun toisille huudetaan tapa ittees. Minulla on ainakin ihan sisäinen rauha ja asiani ovat hyvin. Ei tarvitse huutaa tapa ittees eikä toisaalta ole tarve toisten elämää tarkastella tai olla kiinnostunut.
Ihan kun saa olla omassa rauhassa,niin on nyvä olla.
Koittakaa tekin pahan olon omaavat tehdä jotain olojenne parantamiseksi. - tapa ittes do it
Happy New Year tapa ittes niin meille muille tulis happy new year
- Asun Naapurissa
Miten olisi jos joskus tulisi ulos asunnostaan ja kertoisi mistä asunnossa kiikastaa ?
- hyvähyvä!
tapa ittes niin nään ruumisauton jos kerran asut naapurissa.
- Asun Naapurissa
Tule parvekkeelle niin heitetään high faivit !
Olet mulle muutaman röökin velkaa !
- Uskon ihmiseen
Hei.Onko sulla yhtään ystävää ,jonka kanssa voisit puhua:?Arvaan,että sulla on hitveä historia.Kauheaa tuo yksinäisyys.Sitten nuo sudet hyökkää kimppuun.
Hei.Kuuklaa vertaistukea itsellesi.Tsemmiä.Olet ihminen . - Iso Gay
Kommilan sankarit taas vauhis :D
Mitäs muuta sinne paskanhajuun kuuluu? - kiikussa kivaa
No eipä taida olla Varkauden ainoa tapaus...
- aivan loistavaa
Tässäpä hyvää esimerkki materiaalia Varkauden duunareiden jälkikasvun tasosta!!
- Varausmiespuhelin
Voisiko joku ilmoittaa viranomaisille että tämä Hemmo laitettaisiin seurantaa ja siten saataisiin selville että mikä hän on miehiään ja missä armeijan käynyt ?
- nauran sulle :D
"mikä hän on miehiään ja missä armeijan käynyt" kertoo paljon älykkyydestäsi kun armeijan käynti merkitsee sulle noin paljon Varausmiespuhelin.
- Puuusta pudonneet
No voi herranjumala:(Emme asu entisessä Itäsaksassa:)
Nyt minä tukehdun nauruun:Täällä pyörii älynjättiläisiä.
Ei vois vähemmän kiinnostaa viranomaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851788Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201204YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46810Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116773