Finnairilla Nepaliin?

aasian matkaaja

12

4639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lennot Nepaliin

      Ajatus suorasta lennosta Suomesta Kathmanduun sai minutkin keväällä/kesällä ottamaan selvää tuosta lennosta. Tarkoituksena oli lähteä ensi keväänä omatoimatkalle patikoimaan, ja ostaa ainoastaan lennot Suomesta. Tuo oli kuitenkin yksittäinen, Suomen Matkatoimiston valmiiksi räätälöity vaellusmatka, joka myytiin täyteen nopeasti. Suunnitelmia suorista lennoista ei tietääkseni ole, ehkä joku muu tietää paremmin?

    • go on

      ehdottaisin että menet halvalla aeroflotilla delhiin ja sieltä junalla varanasiin 500 rupiaa.sieltä linja-autolla katmanduun 500rupiaa,näet samalla vähän muutakin .viisuminn saat automaattisesti nepalin rajalta 20 dollaria 2kk.

      • nepaliin

        Laudalla pääsee Wienin kautta tai niinkuin itse olen ajatellut, yhdistää Nepalin keikka Thaimaan lomaan. Thai lentää Kathmanduun päivittäin.


      • Mao-sissien takia
        nepaliin kirjoitti:

        Laudalla pääsee Wienin kautta tai niinkuin itse olen ajatellut, yhdistää Nepalin keikka Thaimaan lomaan. Thai lentää Kathmanduun päivittäin.

        Vähän levotonta meno silti sen sisällissodan takia.


      • dan

        Kyseisellä lentoyhtiöllä on sinne menisi.


      • dan kirjoitti:

        Kyseisellä lentoyhtiöllä on sinne menisi.

        Onko heittää jotain perusteluja? Olen lentänyt Aeroflotilla Moskovasta Delhiin ilman minkäänlaisia ongelmia. Palvelu pelasi ja aikataulut pitivät. Ja kone pysyi ilmassa.


      • uzi-73
        reissaaja56 kirjoitti:

        Onko heittää jotain perusteluja? Olen lentänyt Aeroflotilla Moskovasta Delhiin ilman minkäänlaisia ongelmia. Palvelu pelasi ja aikataulut pitivät. Ja kone pysyi ilmassa.

        Aeroflot on ihan ok.Itse olen lentänyt sillä Nepaliin 2 kertaa. hki-moskova-kathmandu.
        Halpa ja toimii.delhistäkin pääsee tosi kätevästi
        omatoimi matkustamisella Kathmanduun, kokeiltu sekin. ;)


      • Ripa
        dan kirjoitti:

        Kyseisellä lentoyhtiöllä on sinne menisi.

        Jos ei Aeroflot kelpaa, niin sitten ei ehkä Nepaliinkaan kannata mennä. Mutta juu, itse olen lennellyt aeroflotilla useita kertoja ilman hämminkejä. Taso ei ole aivan samaa kuin länsiyhtiöissä, mutta hintaero korvaa mielestäni sen. Vahinko että eivät enää lennä niin kovin moniin kohteisiin.


      • dtdkyuyo
        Ripa kirjoitti:

        Jos ei Aeroflot kelpaa, niin sitten ei ehkä Nepaliinkaan kannata mennä. Mutta juu, itse olen lennellyt aeroflotilla useita kertoja ilman hämminkejä. Taso ei ole aivan samaa kuin länsiyhtiöissä, mutta hintaero korvaa mielestäni sen. Vahinko että eivät enää lennä niin kovin moniin kohteisiin.

        Kyllä ne niitten hinnat on jo muutaman vuoden ollut ihan samat kuin muillakin. Parin kokemuksen jälkeen voin sanoa, että kyllä flotilla perille pääsee, mutta jos samalla hinnalla lentää vaikkapa KLM:llä, niin ei kannata lähteä Moskovan kautta säätämään. Ja säätämistä se flotilla lentäminen ennen kaikkea on.


      • hallituksen/armeijan takia
        Mao-sissien takia kirjoitti:

        Vähän levotonta meno silti sen sisällissodan takia.

        ..eli tahtoo sanoa vaan sitä, ettei Maot ole ainut ongelma. Vähintäänkin yhtä suuri ongelma on armeijan ja kuninkaan toimet.
        He itseasiassa vaikeuttavat matkantekoa maassa enemmän kuin Maot.
        ...tuli vähän myöhään tämä kommentti


      • TNT
        dtdkyuyo kirjoitti:

        Kyllä ne niitten hinnat on jo muutaman vuoden ollut ihan samat kuin muillakin. Parin kokemuksen jälkeen voin sanoa, että kyllä flotilla perille pääsee, mutta jos samalla hinnalla lentää vaikkapa KLM:llä, niin ei kannata lähteä Moskovan kautta säätämään. Ja säätämistä se flotilla lentäminen ennen kaikkea on.

        Aeroflotilla on tapahtunut 127 rekisteröityä lentoturmaa 53 vuodessa. Aika paljon mielestäni. Tosin yhtään turmaa ei ole enään tapahtunut 7 vuoteen. Nythän Aeroflot uudistaa pitkän matkan kalustonsa IL-96:set uusilla B787:lla. Itse en lennä, jos on joku muu vaihtoehto saatavalla, mutta olenkin nähnyt henkilökohtaisesti venäläisten suhtautumisen lentoturvallisuuteen.


    • jarrebarre

      Katsoin itse http://www.myjet.fi lentohausta Hki- Kathmandu, Bangkok-Hki
      Australian yhtiöllä hinnat about 1000 e veroineen kyseiset lennot ja Thailla n. 1200.
      Lennot oli Helsinki- Tukholma- Vienna- Kathmandu
      Nuo lentoajankohdat oli siis maaliskuu 2006...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe