Finnairilla Nepaliin?

aasian matkaaja

12

4639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lennot Nepaliin

      Ajatus suorasta lennosta Suomesta Kathmanduun sai minutkin keväällä/kesällä ottamaan selvää tuosta lennosta. Tarkoituksena oli lähteä ensi keväänä omatoimatkalle patikoimaan, ja ostaa ainoastaan lennot Suomesta. Tuo oli kuitenkin yksittäinen, Suomen Matkatoimiston valmiiksi räätälöity vaellusmatka, joka myytiin täyteen nopeasti. Suunnitelmia suorista lennoista ei tietääkseni ole, ehkä joku muu tietää paremmin?

    • go on

      ehdottaisin että menet halvalla aeroflotilla delhiin ja sieltä junalla varanasiin 500 rupiaa.sieltä linja-autolla katmanduun 500rupiaa,näet samalla vähän muutakin .viisuminn saat automaattisesti nepalin rajalta 20 dollaria 2kk.

      • nepaliin

        Laudalla pääsee Wienin kautta tai niinkuin itse olen ajatellut, yhdistää Nepalin keikka Thaimaan lomaan. Thai lentää Kathmanduun päivittäin.


      • Mao-sissien takia
        nepaliin kirjoitti:

        Laudalla pääsee Wienin kautta tai niinkuin itse olen ajatellut, yhdistää Nepalin keikka Thaimaan lomaan. Thai lentää Kathmanduun päivittäin.

        Vähän levotonta meno silti sen sisällissodan takia.


      • dan

        Kyseisellä lentoyhtiöllä on sinne menisi.


      • dan kirjoitti:

        Kyseisellä lentoyhtiöllä on sinne menisi.

        Onko heittää jotain perusteluja? Olen lentänyt Aeroflotilla Moskovasta Delhiin ilman minkäänlaisia ongelmia. Palvelu pelasi ja aikataulut pitivät. Ja kone pysyi ilmassa.


      • uzi-73
        reissaaja56 kirjoitti:

        Onko heittää jotain perusteluja? Olen lentänyt Aeroflotilla Moskovasta Delhiin ilman minkäänlaisia ongelmia. Palvelu pelasi ja aikataulut pitivät. Ja kone pysyi ilmassa.

        Aeroflot on ihan ok.Itse olen lentänyt sillä Nepaliin 2 kertaa. hki-moskova-kathmandu.
        Halpa ja toimii.delhistäkin pääsee tosi kätevästi
        omatoimi matkustamisella Kathmanduun, kokeiltu sekin. ;)


      • Ripa
        dan kirjoitti:

        Kyseisellä lentoyhtiöllä on sinne menisi.

        Jos ei Aeroflot kelpaa, niin sitten ei ehkä Nepaliinkaan kannata mennä. Mutta juu, itse olen lennellyt aeroflotilla useita kertoja ilman hämminkejä. Taso ei ole aivan samaa kuin länsiyhtiöissä, mutta hintaero korvaa mielestäni sen. Vahinko että eivät enää lennä niin kovin moniin kohteisiin.


      • dtdkyuyo
        Ripa kirjoitti:

        Jos ei Aeroflot kelpaa, niin sitten ei ehkä Nepaliinkaan kannata mennä. Mutta juu, itse olen lennellyt aeroflotilla useita kertoja ilman hämminkejä. Taso ei ole aivan samaa kuin länsiyhtiöissä, mutta hintaero korvaa mielestäni sen. Vahinko että eivät enää lennä niin kovin moniin kohteisiin.

        Kyllä ne niitten hinnat on jo muutaman vuoden ollut ihan samat kuin muillakin. Parin kokemuksen jälkeen voin sanoa, että kyllä flotilla perille pääsee, mutta jos samalla hinnalla lentää vaikkapa KLM:llä, niin ei kannata lähteä Moskovan kautta säätämään. Ja säätämistä se flotilla lentäminen ennen kaikkea on.


      • hallituksen/armeijan takia
        Mao-sissien takia kirjoitti:

        Vähän levotonta meno silti sen sisällissodan takia.

        ..eli tahtoo sanoa vaan sitä, ettei Maot ole ainut ongelma. Vähintäänkin yhtä suuri ongelma on armeijan ja kuninkaan toimet.
        He itseasiassa vaikeuttavat matkantekoa maassa enemmän kuin Maot.
        ...tuli vähän myöhään tämä kommentti


      • TNT
        dtdkyuyo kirjoitti:

        Kyllä ne niitten hinnat on jo muutaman vuoden ollut ihan samat kuin muillakin. Parin kokemuksen jälkeen voin sanoa, että kyllä flotilla perille pääsee, mutta jos samalla hinnalla lentää vaikkapa KLM:llä, niin ei kannata lähteä Moskovan kautta säätämään. Ja säätämistä se flotilla lentäminen ennen kaikkea on.

        Aeroflotilla on tapahtunut 127 rekisteröityä lentoturmaa 53 vuodessa. Aika paljon mielestäni. Tosin yhtään turmaa ei ole enään tapahtunut 7 vuoteen. Nythän Aeroflot uudistaa pitkän matkan kalustonsa IL-96:set uusilla B787:lla. Itse en lennä, jos on joku muu vaihtoehto saatavalla, mutta olenkin nähnyt henkilökohtaisesti venäläisten suhtautumisen lentoturvallisuuteen.


    • jarrebarre

      Katsoin itse http://www.myjet.fi lentohausta Hki- Kathmandu, Bangkok-Hki
      Australian yhtiöllä hinnat about 1000 e veroineen kyseiset lennot ja Thailla n. 1200.
      Lennot oli Helsinki- Tukholma- Vienna- Kathmandu
      Nuo lentoajankohdat oli siis maaliskuu 2006...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe