Finnairilla Nepaliin?

aasian matkaaja

12

4369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lennot Nepaliin

      Ajatus suorasta lennosta Suomesta Kathmanduun sai minutkin keväällä/kesällä ottamaan selvää tuosta lennosta. Tarkoituksena oli lähteä ensi keväänä omatoimatkalle patikoimaan, ja ostaa ainoastaan lennot Suomesta. Tuo oli kuitenkin yksittäinen, Suomen Matkatoimiston valmiiksi räätälöity vaellusmatka, joka myytiin täyteen nopeasti. Suunnitelmia suorista lennoista ei tietääkseni ole, ehkä joku muu tietää paremmin?

    • go on

      ehdottaisin että menet halvalla aeroflotilla delhiin ja sieltä junalla varanasiin 500 rupiaa.sieltä linja-autolla katmanduun 500rupiaa,näet samalla vähän muutakin .viisuminn saat automaattisesti nepalin rajalta 20 dollaria 2kk.

      • nepaliin

        Laudalla pääsee Wienin kautta tai niinkuin itse olen ajatellut, yhdistää Nepalin keikka Thaimaan lomaan. Thai lentää Kathmanduun päivittäin.


      • Mao-sissien takia
        nepaliin kirjoitti:

        Laudalla pääsee Wienin kautta tai niinkuin itse olen ajatellut, yhdistää Nepalin keikka Thaimaan lomaan. Thai lentää Kathmanduun päivittäin.

        Vähän levotonta meno silti sen sisällissodan takia.


      • dan

        Kyseisellä lentoyhtiöllä on sinne menisi.


      • dan kirjoitti:

        Kyseisellä lentoyhtiöllä on sinne menisi.

        Onko heittää jotain perusteluja? Olen lentänyt Aeroflotilla Moskovasta Delhiin ilman minkäänlaisia ongelmia. Palvelu pelasi ja aikataulut pitivät. Ja kone pysyi ilmassa.


      • uzi-73
        reissaaja56 kirjoitti:

        Onko heittää jotain perusteluja? Olen lentänyt Aeroflotilla Moskovasta Delhiin ilman minkäänlaisia ongelmia. Palvelu pelasi ja aikataulut pitivät. Ja kone pysyi ilmassa.

        Aeroflot on ihan ok.Itse olen lentänyt sillä Nepaliin 2 kertaa. hki-moskova-kathmandu.
        Halpa ja toimii.delhistäkin pääsee tosi kätevästi
        omatoimi matkustamisella Kathmanduun, kokeiltu sekin. ;)


      • Ripa
        dan kirjoitti:

        Kyseisellä lentoyhtiöllä on sinne menisi.

        Jos ei Aeroflot kelpaa, niin sitten ei ehkä Nepaliinkaan kannata mennä. Mutta juu, itse olen lennellyt aeroflotilla useita kertoja ilman hämminkejä. Taso ei ole aivan samaa kuin länsiyhtiöissä, mutta hintaero korvaa mielestäni sen. Vahinko että eivät enää lennä niin kovin moniin kohteisiin.


      • dtdkyuyo
        Ripa kirjoitti:

        Jos ei Aeroflot kelpaa, niin sitten ei ehkä Nepaliinkaan kannata mennä. Mutta juu, itse olen lennellyt aeroflotilla useita kertoja ilman hämminkejä. Taso ei ole aivan samaa kuin länsiyhtiöissä, mutta hintaero korvaa mielestäni sen. Vahinko että eivät enää lennä niin kovin moniin kohteisiin.

        Kyllä ne niitten hinnat on jo muutaman vuoden ollut ihan samat kuin muillakin. Parin kokemuksen jälkeen voin sanoa, että kyllä flotilla perille pääsee, mutta jos samalla hinnalla lentää vaikkapa KLM:llä, niin ei kannata lähteä Moskovan kautta säätämään. Ja säätämistä se flotilla lentäminen ennen kaikkea on.


      • hallituksen/armeijan takia
        Mao-sissien takia kirjoitti:

        Vähän levotonta meno silti sen sisällissodan takia.

        ..eli tahtoo sanoa vaan sitä, ettei Maot ole ainut ongelma. Vähintäänkin yhtä suuri ongelma on armeijan ja kuninkaan toimet.
        He itseasiassa vaikeuttavat matkantekoa maassa enemmän kuin Maot.
        ...tuli vähän myöhään tämä kommentti


      • TNT
        dtdkyuyo kirjoitti:

        Kyllä ne niitten hinnat on jo muutaman vuoden ollut ihan samat kuin muillakin. Parin kokemuksen jälkeen voin sanoa, että kyllä flotilla perille pääsee, mutta jos samalla hinnalla lentää vaikkapa KLM:llä, niin ei kannata lähteä Moskovan kautta säätämään. Ja säätämistä se flotilla lentäminen ennen kaikkea on.

        Aeroflotilla on tapahtunut 127 rekisteröityä lentoturmaa 53 vuodessa. Aika paljon mielestäni. Tosin yhtään turmaa ei ole enään tapahtunut 7 vuoteen. Nythän Aeroflot uudistaa pitkän matkan kalustonsa IL-96:set uusilla B787:lla. Itse en lennä, jos on joku muu vaihtoehto saatavalla, mutta olenkin nähnyt henkilökohtaisesti venäläisten suhtautumisen lentoturvallisuuteen.


    • jarrebarre

      Katsoin itse http://www.myjet.fi lentohausta Hki- Kathmandu, Bangkok-Hki
      Australian yhtiöllä hinnat about 1000 e veroineen kyseiset lennot ja Thailla n. 1200.
      Lennot oli Helsinki- Tukholma- Vienna- Kathmandu
      Nuo lentoajankohdat oli siis maaliskuu 2006...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe