Meillä on n. 8kk Chihuahua, todella leikkisä ja temperamenttinen kaveri. Kun aloitamme koulutustuokion, Chihu on aivan innoissaan, mutta yht'äkkiä Chihu alistuu ja tottelee todella nihkeästi. Hakeutuu syliin ja lipomaan huulia. Mistä tälläinen käytös voisi johtua, itse kuitenkin puhun iloisella äänensävyllä ja kehun... Kertokaa ihmeessä, tarvitsen apua!
Koira alistuu kesken koulutuksen?
2
112
Vastaukset
- fjkjgd
Missä vaiheessa koulutushetkeä koira muuttuu? Kuinka pitkiä koulutus hetket ovat? Milloin koulutat koiraa?
- temppuja eikä jöötä
Vois olla, ettei se ole ymmärtänyt, mitä siltä sillä hetkellä haluat.
Koira alistuu yleensä, kun siihen käyttää pakkoa suuntaan, joka ei ole sille luonteva. Esim jos jatkuvasti komentavasti sanot sille tai olet komentavan tunnelmainen, vaikka se tekee temppuja, niin ehkä se ei ymmärrä, mitä sen jo tekemänsä lisäksi tarvitsisi tehdä, ja siksi alistuu ja tulee kasvojesi luo kysymään, että mitä haluat, kommunikoimaan. Jöön sijasta opeta temppuja ja koita tuoda sille oivalluksia ja osaamista, åalkitse kivasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354503- 553105
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472991- 302793
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412705Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82695- 402414
- 62220
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542125Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461713