Hyeenoita ne on kaikki

Kylmät kädet

VVO teki sopimuksen DNA:n kanssa, jonka piiriin kuulun. 10 megasen pitäisi nyt kuulua vuokraan, mutta yritäppä saada toimimaan. Naapurille ei saatu toimimaan ja minä en pääse edes rekisteröintisivua pidemmälle.

Sopiihan se DNA:lle, koska VVO maksaa heille jokatapauksessa.

18

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei "Kylmät kädet"

      Mikäli taloyhtiölaajakaistan rekisteröintisivu ei syystä tai toisesta toimi, kannattaa tästä olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluun. Yhteys saadaan varmasti toimimaan.

      Asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät osoitteesta https://www.dna.fi/yhteystiedot

      Iiro / DNA Palvelu
      https://tuki.dna.fi

      • Kylmät kädet

        Selvitin itse sen teidän rekisteröitymissivun ongelman. Se ei tue näin alhaisia resoluutioita, jota käytän. 1024 x 768. Selauspalkit kyllä tulee, mutta silti leikattu. Palkkia vierittämällä tulee pelkkää harmaata. Sain kikkailemalla itseni rekisteröityä teidän asiakkaaksenne, mutta auta armias, jos tulee joku jälkikytkentämaksu perästä (55€). Silloin julistan sodan teitä vastaan. Maksoin jo muutenkin siitä kuppaisesta kaapelimodeemista 72 euroa.


      • Kylmät kädet

        Olen ollut töissä Oulun Puhelin Oyj:llä, ennen kuin se muuttui DNA:ksi. Älkää yrittäkö kusettaa minua. Tiedän kaikki jipot.

        Olen nyt teidän asiakas.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Olen ollut töissä Oulun Puhelin Oyj:llä, ennen kuin se muuttui DNA:ksi. Älkää yrittäkö kusettaa minua. Tiedän kaikki jipot.

        Olen nyt teidän asiakas.

        JOS tulee joku hemmetin jälkikynkentämaksu, perun aivan kaiken ja alan kirjoittamaan kirjaston koneelta. Se muuttuu siinä vaiheessa sodaksi DNA:ta vastaan, jonka asiakas olen vastoin tahtoani.


      • Kylmät kädet kirjoitti:

        Selvitin itse sen teidän rekisteröitymissivun ongelman. Se ei tue näin alhaisia resoluutioita, jota käytän. 1024 x 768. Selauspalkit kyllä tulee, mutta silti leikattu. Palkkia vierittämällä tulee pelkkää harmaata. Sain kikkailemalla itseni rekisteröityä teidän asiakkaaksenne, mutta auta armias, jos tulee joku jälkikytkentämaksu perästä (55€). Silloin julistan sodan teitä vastaan. Maksoin jo muutenkin siitä kuppaisesta kaapelimodeemista 72 euroa.

        Hei "Kylmät kädet"

        Kiitos mainiosta vianselvityksestä! Kokeilin itsekin pienempää resoluutiota ja rekisteröintisivun "Tarkista" -painike katoaa juuri ja juuri näkyvistä.

        Sivujen pitäisi skallautua resoluution mukaan, joten laitoin tästä vikailmoitusta eteenpäin. :)

        Mitä laitteiden hintaan tai ethernetin jälkikytkentään tulee, kyseessä on hinnaston mukainen maksu ja riippuu taloyhtiön sopimuksesta, kuuluuko tähän modeemia.

        Iiro / DNA Palvelu
        https://tuki.dna.fi


    • Kylmät kädet

      DNA sekoili kerran laskutus-asioiden kanssa niin anteeksiantamattomasti, etten edes tajua, miksi se saa toimia. En haluaisi ottaa edes ilmaiseksi palvelujanne, mutta olen pakotettu. Vihaan DNA:ta. Yrittäkääpä kusettaa mua. I dare you.

      • Kylmät kädet

        Seitsemän vuotta ollut Soneran asiakkaana eikä yhteydessä mitään valittamista. En keksi 7 vuoden ajalta pienintäkään aihetta valittaa. Nyt kun siirryn takaisin teille, tiedän, että se muuttuu jatkuvaksi säätämiseksi.

        Sonerassa ainoa huono puoli on se, ettei siitä pääse irti kovin helpolla.


    • Kylmät kädet

      Mitä ILMAINEN käytännössä tarkoittaa? Selvitetäämpä se.

      Avausmaksu 35€
      Modeemi 72€
      Jälkikytkentämaksu 55€

      Eli Ilmainen tarkoittaa äkkiä laskettuna lähemmäs 200 euroa. Vihaan noita hyeenoita, joiden kanssa kärsivällisyyteni on jo täysin loppunut. Ilmainen.

    • Kylmät kädet

      Lähetän romunne takaisin ja kirjoitan tästä lähtien kirjaston koneelta. Se on tuossa, kun tie ylitetään. Mulla ei ole varaa satojen eurojen maksuihin. Tekisi mieli paskantaa pakettienne päälle, mutta lähetän vain takaisin. En maksa yhtään mitään. Hyeenat. Vihaan teitä yli kaiken. Sen vain halusin tuoda esille.

    • hyeenat

      ilmainen in my ass

      • Kylmät kädet

      • Kylmät kädet

    • v-käyrä alkoi -15

      VVo.lla oli Sonera käytössä kymmenen vuotta ja ei mitään ongelmia pätkimisen vuoksi, mutta nyt alkoi tämä per...n rumba samantien vuoden vaihtuessa, ettei yhteys pysy. jatkuvasti putoaa verkosta ja joo, tiedän kuinka toimii.. Soneran aikaan ethernet kaapeli seinään ja sillä selvä, mutta nyt tuon naurettava 70euron laatikko välkkymässä antennipistokken kautta. Kiinnostaisi tietää mitä v...tun kytkykauppaa taustalla on vvo.n ja Dna.n välillä-ainakin tuon modeemiboksin myynnin osalta on jotakin lähes rikollista vedätystä asiakkailta.

      • Kylmät kädet

        Tiedän mistä puhut. Sama rumba oli Oulun Puhelimenkin yhteyksien kanssa, ennen kuin se muuttui DNA:ksi ja muutenkin kuullut paljon tuosta, että kaapelin kautta yhteys pätkii ja on muutenkin ihan hanurista. Soneran laajakaista täysin moitteettomasti toiminut 7 vuotta tuosta puhelinverkon kautta, mutta sen verran kallis, että pakko luopua ilmaisen tieltä.


    • Kylmät kädet

      Ok, tää toimii kiitettävästi, mutta ottaa päähän tuon kaapelimodeemin hinta. 72 euroa! Ei todellakaan ole sen arvoinen. Se ei ehdi maksaa itseään takaisin, kun koko tämä laajakaistasekoilu lopetetaan ja kaikki tietokone-yhteydetkin tulevat toimimaan jonkun 4G-älypuhelimen kautta.

      Köyhien rahastusta. Se aiheuttaa pahastusta.

    • penii dasdfokaosd!!!

      penii dasdfokaosd!!!!!

    • awer5234

      Mahtavaa viihdettä vuoden alkuun :D

      "Kaikki mulle, ilmaiseksi ja heti!" ...on tyypillinen asiakkaan asenne. Koskaan ei tietty ole itsessä sitä vikaa, tai omissa laitteissa! :DD

      • Kylmät kädet

        Sonera toimi kuin taikaiskusta heti, kun otin sen. Seitsemään vuoteen ainuttakaan valittamisen aihetta. Kun pakosta jouduin takaisin Oulun Puhelimen (DNA) asiakkaaksi, sama säätäminen alkoi taas pitkän tauon jälkeen. Yhteys pätkii samalla tavalla kuin 10 vuotta sitten, vaikka täysin eri tekniikalla toteutettu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe