Onko tämä varma keskenmeno

huolissaan

Eli tähän mennessä kaikki on ollu ihan ok, kauhee pahoinvointi ja eka ultraki oli 12paikkeilla. Nyt siis olen 13 2 mutta ultrassa sanottii että pari pv juuri nuorempi. No ei tässä muuta, jouluaatto yönä lensin rappusissa selälleni ei kai mitään, mutta tärähdys oli kova. Nyt sit ei oo muuta ollu paitsi tänään tuli jonkun verran verta, säikähdin aivan että nytkö tuli keskenmeno. Se verentulo jäi vähäiseksi, eli ei tullu ku ehk pari ruokalusikallista, kirkastaverta ja yks mini klöntti. Kipuja ei ole ollut, semmonen kusihätä tuntunu koko päivän. Nyt kauhee pelko jos sikiöonkin kuollu kohtuun ja no eihän se ulos ton määrän perusteella tullut ja mietinki kuinka helposti pääsen syndämmenäänet kuuntelemaan.

Soitanko kättärille vai terveyskeskukseen, ja jos terkkarille nii neuvolaa vai normipuolelle? Ihan hukassa enkä pysty kyl ajattelemaan nyt kunnolla. Miten itse toimisitte tilanteessa, odotanko yli viikon millo minulla olisi neuvolaan varattu aika. Kauheet jos odotan täs epätietoisuudessa.

4

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnmm

      Menet polille ultraan

    • ..........

      Tuossa vaiheessa sikiöä ei kuitenkaan pystyttäisi pelastamaan, mikäli istukka olisi vaurioitunut, joten se on ihan siitä kiinni että kestätkö odottaa viikkoa.

    • -----------

      Ei kuullosta mun mielestä huolestuttavalle, mutta jos et muuten saa rauhaa niin voithan vaikka soittaa neuvolaan ja kysyä heidän mielipidettä.

    • oiev

      Soittaisin neuvolaan voiko ne kokeilla mielenrauhan vuoksi kuuluisiko sydänääniä. Toki noilla viikoilla ne ei välttämättä vielä kaikilla kuulu muutenkaan. En usko, että huolta on, mutta itseäni varmasti asia vaivaisi niin paljon, että tuhlaisin sen verran rahaa, että kävisin yksityisellä ultrassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe