Onko tämä varma keskenmeno

huolissaan

Eli tähän mennessä kaikki on ollu ihan ok, kauhee pahoinvointi ja eka ultraki oli 12paikkeilla. Nyt siis olen 13 2 mutta ultrassa sanottii että pari pv juuri nuorempi. No ei tässä muuta, jouluaatto yönä lensin rappusissa selälleni ei kai mitään, mutta tärähdys oli kova. Nyt sit ei oo muuta ollu paitsi tänään tuli jonkun verran verta, säikähdin aivan että nytkö tuli keskenmeno. Se verentulo jäi vähäiseksi, eli ei tullu ku ehk pari ruokalusikallista, kirkastaverta ja yks mini klöntti. Kipuja ei ole ollut, semmonen kusihätä tuntunu koko päivän. Nyt kauhee pelko jos sikiöonkin kuollu kohtuun ja no eihän se ulos ton määrän perusteella tullut ja mietinki kuinka helposti pääsen syndämmenäänet kuuntelemaan.

Soitanko kättärille vai terveyskeskukseen, ja jos terkkarille nii neuvolaa vai normipuolelle? Ihan hukassa enkä pysty kyl ajattelemaan nyt kunnolla. Miten itse toimisitte tilanteessa, odotanko yli viikon millo minulla olisi neuvolaan varattu aika. Kauheet jos odotan täs epätietoisuudessa.

4

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnmm

Menet polille ultraan

• ..........

Tuossa vaiheessa sikiöä ei kuitenkaan pystyttäisi pelastamaan, mikäli istukka olisi vaurioitunut, joten se on ihan siitä kiinni että kestätkö odottaa viikkoa.

• -----------

Ei kuullosta mun mielestä huolestuttavalle, mutta jos et muuten saa rauhaa niin voithan vaikka soittaa neuvolaan ja kysyä heidän mielipidettä.

• oiev

Soittaisin neuvolaan voiko ne kokeilla mielenrauhan vuoksi kuuluisiko sydänääniä. Toki noilla viikoilla ne ei välttämättä vielä kaikilla kuulu muutenkaan. En usko, että huolta on, mutta itseäni varmasti asia vaivaisi niin paljon, että tuhlaisin sen verran rahaa, että kävisin yksityisellä ultrassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      166
      6378
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      95
      2921
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      94
      1816
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      43
      1525
    5. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1236
    6. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      13
      1087
    7. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      50
      1049
    8. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      973
    9. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      968
    10. Miten paljon

Merkitsen sinulle?
      Ikävä
      17
      960
    Aihe