Onko tämä varma keskenmeno

huolissaan

Eli tähän mennessä kaikki on ollu ihan ok, kauhee pahoinvointi ja eka ultraki oli 12paikkeilla. Nyt siis olen 13 2 mutta ultrassa sanottii että pari pv juuri nuorempi. No ei tässä muuta, jouluaatto yönä lensin rappusissa selälleni ei kai mitään, mutta tärähdys oli kova. Nyt sit ei oo muuta ollu paitsi tänään tuli jonkun verran verta, säikähdin aivan että nytkö tuli keskenmeno. Se verentulo jäi vähäiseksi, eli ei tullu ku ehk pari ruokalusikallista, kirkastaverta ja yks mini klöntti. Kipuja ei ole ollut, semmonen kusihätä tuntunu koko päivän. Nyt kauhee pelko jos sikiöonkin kuollu kohtuun ja no eihän se ulos ton määrän perusteella tullut ja mietinki kuinka helposti pääsen syndämmenäänet kuuntelemaan.

Soitanko kättärille vai terveyskeskukseen, ja jos terkkarille nii neuvolaa vai normipuolelle? Ihan hukassa enkä pysty kyl ajattelemaan nyt kunnolla. Miten itse toimisitte tilanteessa, odotanko yli viikon millo minulla olisi neuvolaan varattu aika. Kauheet jos odotan täs epätietoisuudessa.

4

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnmm

Menet polille ultraan

• ..........

Tuossa vaiheessa sikiöä ei kuitenkaan pystyttäisi pelastamaan, mikäli istukka olisi vaurioitunut, joten se on ihan siitä kiinni että kestätkö odottaa viikkoa.

• -----------

Ei kuullosta mun mielestä huolestuttavalle, mutta jos et muuten saa rauhaa niin voithan vaikka soittaa neuvolaan ja kysyä heidän mielipidettä.

• oiev

Soittaisin neuvolaan voiko ne kokeilla mielenrauhan vuoksi kuuluisiko sydänääniä. Toki noilla viikoilla ne ei välttämättä vielä kaikilla kuulu muutenkaan. En usko, että huolta on, mutta itseäni varmasti asia vaivaisi niin paljon, että tuhlaisin sen verran rahaa, että kävisin yksityisellä ultrassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1460
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1161
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1079
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1047
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      942
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      819
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      807
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      731
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      671
    Aihe