Oli tuomittu alkuvuodesta -14, vieläkö asuu paikkakunnalla?
Pedo Jämpällä
31
1003
Vastaukset
- Mirkkeliina
Siis mitä, täällä lintukodossa vai, kuka?
- asuu se
Taitaa olla usiampikin.
- kauheata
On vakava asia eikä "tauti" parane koskaan. Jos on totta että täällä lintukodossa todellakin on joku tällainen henkilö, niin se on aivan hirveä asia. Ei sitä tuomiot paranna, turha luulo.
- Roudariko
http://www.vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=7379&sid=bdbc8d12270f63b5a858db028049593b
Ehtoollista saanu näköjään, on tässä yhteiskunnassa paljo mätää :(- järkyttynyt
Kaksi vuotta on "nuorimies" lapsia "hoidelut". Aika aktiivista. Mielestäni on aika kamalaa sekaantua alaikäiseen, olishan tässä vanhempaakin tarjolla. Kuka tämä kyseinen ihminen on, onko se jämpältä ja asuuko se jämpällä. Onko sillä itsellään perhettä. Jos niin sääliksi käy kyllä vaimoa ja lapsia. Toivottavasti ei ole tai onko sitten jättänyt perhe äijän.
- Muistanko oikein
järkyttynyt kirjoitti:
Kaksi vuotta on "nuorimies" lapsia "hoidelut". Aika aktiivista. Mielestäni on aika kamalaa sekaantua alaikäiseen, olishan tässä vanhempaakin tarjolla. Kuka tämä kyseinen ihminen on, onko se jämpältä ja asuuko se jämpällä. Onko sillä itsellään perhettä. Jos niin sääliksi käy kyllä vaimoa ja lapsia. Toivottavasti ei ole tai onko sitten jättänyt perhe äijän.
Olikos tämä henkilö VPK:ssa joskus?
- Ronski Rane
Asuukos tollanen vielä tää?
- 106
Kuka tämä on? Mitä tehnyt?
- Jämppäläinen
Ylläpito näköjään poistanut kommentin missä kerroin kyseisen henkilön asuipaikan mutta siis asuu Jämijärvellä edelleen. Naimisissakin edelleen lienee.
- Seurannut
Tämän ketjun saisi ylläpito poistaa kokonaan katkeraa kirjoittelua koko ketju.
- Mievaanmie
Taidat olla pedo itse.... tuomittu rikollinen.
- voivoi
Nimimerkki "seurannut" : Sinulle sanoisin sen, että kirjoittelu ko. asiasta ei ole katkeraa. Lapsiin sekaantuminen on aina alhaista eikä missään olosuhteissa hyväksyttävää. Tietysti on eri asia miten siitä tällä palstalla tuodaan julki.
- Äippyli-88
No miten tälläinen asia sitten pitäisi tuoda julki??? Hyvä että kerrotaan.
- Eipedoille
Kuinka katkeraksi itse muuttuisit, jos joku työntää sukuelimensä sinun lapsesi kakkoseen. Vai teetkö sitä itse?
- voivoii
Voi hyvänen aika tätä keskustelupalstaa, mikä on se oikea ongelma, Kaikki selitykset ja muut, sanomiset ihan sama. Mutta pedofiili on pedofiili aina pedofiili. Ja minä en ainakaan hyväksy asiaa, Eikö aikuinen mies saa muusta tyydytystä kuin alaikäisen lapsen naimisesta. Jos nuori tyttö näyttäääkin mukamas aikuiselta ja "tarjoaaa"itseään. Ei aikuisen pidä siihen siltikään ryhtyä.Se on sairasta..
- suvaitkaa.ja.maksakaa
3 - 6 v pojat on parhaita, nam nam.
- hyixx
Hyi he******
- Liianpienetrangaistukset
Tuomio ja nimikin löytyy tuolta ylempänä olevasta linkistä, missähän nykyään menee, voisi olla hyvä laittaa varoitusta alueelle.
- jysynv
Vieläkö asuu jämpällä?
- höpöhöpöhöpö
Pedot on satua. Sellasia olekaan.
- voihelvetinyäk
Näitä paskoja pyörii näillä palstoillakin. Kunnon rangaistukset tuollaisille.
- miettikääs.juttujanne
Saattoi perustua katkeroituneen exän juttuihin eikä muuta
näyttöä. - Munatpois
Ja katkeroituneen exän jutuista saa tuomion käräjillä... tuskinpa vaan. Kyllä tuomioon vähän muutakin näyttöä vaaditaan kuin katkeroituneen exän jutut. Tää tuomittu heebo autoilee valkosella pakullaan ihan muina miehinä päivittäin tossa kylällä, hyi hitto tekis mieli sylkästä.
- ettämitä
miettikääs.juttujanne kirjoitti:
Saattoi perustua katkeroituneen exän juttuihin eikä muuta
näyttöä.Alaikäinen exä?
- Scaania
Kuinka vanhoja uhrit/uhri on?
- toeto
Yksi ainakin 14v
- kukaontää
Tästä kellään tietoa?
- Jeeeeeeees
tietoa on kyllä.
- Hyihitto74
Jämpällä asuu!! Oksettaa!!
- Keijotr
Onko vielä näkynyt?
- tietäjättietäää
Asuu jämijärvellä, kyseisellä ihmisellä oli YKSI 15v uhri, tyttö olisi halunnut muuttaa yhteen miehen kanssa ja siinä vaiheessa mies laittoi välit ja tyttö kostoksi kertoi kaiken eteenpäi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984