Ärsyttää vitusti

kaljanihaiseevitusti

Nooh oltii porukalla jokunen aikaa sitte juomassa kaverin mökillä, ja niin olin vähän huonossa kunnossa sinä iltana ja nukahdin melkoaikasin, no joo siitä sitte pariviikkoo myöhemmi huomaan et mun kaljat haisee iha vitun pahalle ja tajusin et joku on kussu mun kaljojen päälle ja ei menny kovin kauaa arvata kuka mun kavereista mahto olla syypää noh se sitte lopulta myöns et se on kussu mun kaljojen päälle ni täs mietin nyt miten kostasin sille ku ylihuomenna on uusvuos jotai hyviä ideoita ottasin mieluusti vastaa

1

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :PPPPPPPPPPPPPPP

Muhahahahahhaaaa ihan oikeen tollaselle känni mulkulle buhahahahhaaaa.
      Toivottavati joku paskoo tänä uutena vuotena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      84
      2129
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      425
      2017
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1392
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1390
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1283
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1025
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      992
    8. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      987
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      255
      978
    10. 131
      888
    Aihe