Virolaisia oli tänään raksalla 5kpl ja suomalaisia 3kpl ja somalieja 1kpl ja venäläisiä oli 8kpl ja rälläköitä oli aamulla 10 ja iltapäivällä oli vasn 9kpl.
virolaiset on raksalla
7
231
Vastaukset
- Sommiporokulli
Vain yksi rälläkkä kateissa ja kuitenkin kolme suomalaista paikalla? Hoitiko ne kaksi muuta väijytyksen että se yksi sai vietyä rälläkän? Hyihyi....
- työnjohtaja......
Somaali ei tule huomenna töihin. Kerran oli 10 porakonetta kadonnut ja epäilin virolaisia ja sitten soitin poliisit niin mun vaimo oli laittanu ne toiseen auton. En pyytäny virolaisilta anteeksi!! Hahaha!!!
- Disassosiaatiota
työnjohtaja...... kirjoitti:
Somaali ei tule huomenna töihin. Kerran oli 10 porakonetta kadonnut ja epäilin virolaisia ja sitten soitin poliisit niin mun vaimo oli laittanu ne toiseen auton. En pyytäny virolaisilta anteeksi!! Hahaha!!!
No on sulla erikoiset unet, että työnjohtajanakin olit unissas. Varo ettet ala kuulla ylhäältä käskyjäkin, se voi sairaudessasi olla seuraava vaihe.
- konstaapel
Mitä varastivat.
- työnjohtaja....
Ei mitään
- hohoohohoh
työnjohtaja.... kirjoitti:
Ei mitään
Sinäkö muka joku työnjohtaja, parituksessako. hahahaha
- Helsinki=kakka
hohoohohoh kirjoitti:
Sinäkö muka joku työnjohtaja, parituksessako. hahahaha
Työnjohtaja on kakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643