Kuka osaisi vastata tällaiseen kysymykseen? Jos joku tekee useamman facebook-profiilin (mikä tietysti on kiellettyä, koska facessa pitäisi esiintyä omalla nimellään, mutta kukapa niitä vahtii) niin voiko jostakin nähdä sen, esim. käyttäjänimen yhteydessä olevasta numerosarjasta, mahdollisesti ladattujen kuvien tiedoista tai muusta vastaavasta, että kyseessä on yksi ja sama henkilö useamman profiilin takana? Näkyykö jossain esim. koneen tunnistenumero? Mietin vaan, että kuinkahan paljon on sellaisia, joilla on oma profiili ja sitten jotakin feikki-tai muita vakoiluprofiileita.
Niin, no tietysti poliisi näkee tarvittaessa, mutta tarkoitan ihan tavallisia käyttäjiä.
Facebook-profiileista kysymys
3
78
Vastaukset
- dgdfgdfg
Näkee siitä numerosarjasta, joka on selaimessa.
Eipä siitä tietenkään näe onko juuri samalla
henkilöllä useampi profiili, koska jos on vaikka
pöytäkone ja perheessä viisi henkilöä, jotka
käyttävät samaa konetta ja heillä kaikilla on
facebook-profiili johon kirjautuvat samalta
koneelta. Näkyy että ketkä ovat kirjautuneet
samalta koneelta. - gwgawg
KUKA siis näkee,satunnaninen nettiselaaja, vai ainoastaan facebook työntekijä ja ylläpitäjä?
- mylittlefriend
Ylläpitäjä ameriikassa näkee. Tietenkin. Sitä kautta NSA CIA ym. Mikä on siis alkuperäisen kysyjän pointti? Etkö tiedä ovatko kaverisi oikeita vai feikkejä ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846432
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524606- 764337
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573517Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82778- 382394
- 2052208
- 462066