Auraukset

Kävelijä

Kuka nykyään hoitaa auraukset Luvian pikkuteillä? Hienoa toimintaa kun ei vieläkään ole kaikkia aurattu. Tarvii ilmeisesti soitella kuntaan ja kysellä asiasta.
Pyörätiet ovat kyllä viimeisen päälle, kuten aina. Siitä suuri kiitos !!!

24

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei niin ei

      Raha määrää nykyään kaikesta. Jos iso pomo ei anna lupaa auraukseen, ei sitten aurata.

    • toinen kävelijä

      Ei minun kävely lenkillä ainakaan lumi haitannut yhtään ei kunnan kaavateillä ainakaan ole kuin muutama vaivainen sentti...ei ole ihme että auramiehet lopettavat kaikki pikku hiljaa kun aina on sama rutina tekee niin tai näin..taitaa muuten samat miehet aurata katuja kun pyöräteitäkin..

    • Kumisaappaatkin

      Pian kitisijät kitisevät, kun auramiehet eivät ehtineet aurata ennen sulamista. Vain tämä yö enää aikaa valittaa, sitten on myöhäistä. Hopi, hopi.

    • Lipsuuuuu

      MISSÄ VIIPYY HIEKOITUS !?!?!?

      • lapsenkasvone

        Kyllä kateeksi käy noita aurapoikia,ei mistään muusta ammatista saa yhtä helpolla rahaa ei tarvii mitään tehdä ja rahaa tulee ja maha kasvaa.


      • tiedonhaluinen.
        lapsenkasvone kirjoitti:

        Kyllä kateeksi käy noita aurapoikia,ei mistään muusta ammatista saa yhtä helpolla rahaa ei tarvii mitään tehdä ja rahaa tulee ja maha kasvaa.

        Kerrotko minulle tyhmälle lapsenkasvonen kun viisaanpi olet kun tunti hommina aurataan miten siitä tulee rahaa jos lunta ei ole ja hälytyksiä ei tule??


      • sisu vm- 69
        tiedonhaluinen. kirjoitti:

        Kerrotko minulle tyhmälle lapsenkasvonen kun viisaanpi olet kun tunti hommina aurataan miten siitä tulee rahaa jos lunta ei ole ja hälytyksiä ei tule??

        Pitäisiköhän noita auramerkkejä lisätä? Nyt olisi hyvä ilma siihen hommaan ei ole maa jäässä eikä lumikaan haittaa! Ja voisihan niitä öljyjäkin vaihtaa koneisiin että ei tarvii niitä maantiellä vaihdella. Ai kuulutko sä palokuntaan vai mistä hälytyksistä höpiset.


      • lapsenkasvoinen
        tiedonhaluinen. kirjoitti:

        Kerrotko minulle tyhmälle lapsenkasvonen kun viisaanpi olet kun tunti hommina aurataan miten siitä tulee rahaa jos lunta ei ole ja hälytyksiä ei tule??

        Kyllä on peiliin katsomisen paikka,silloin kun mä aurauksia tein niin 200 tuntia oli sopimuksessa vaikka ei olisi lunta tullut yhtään. Toinen vaihtoehto oli että könttäsumma mutta se ei ole hyvä jos tulee luminen talvi,ei kerkee istumaan st1 silloin munkki kafeella. Mut etelän matka on tilattu ja palkka juoksee, nää on niitä ammatinvalinta juttuja nää.


      • minä ite
        lapsenkasvone kirjoitti:

        Kyllä kateeksi käy noita aurapoikia,ei mistään muusta ammatista saa yhtä helpolla rahaa ei tarvii mitään tehdä ja rahaa tulee ja maha kasvaa.

        eiköhän lapsenkasvone mee ite sit koittaa auraushommia jos se nii helppoo rahantuloo on..


    • saapaskelit

      """" Hienoa toimintaa kun ei vieläkään ole kaikkia aurattu. Tarvii ilmeisesti soitella kuntaan ja kysellä asiasta. ###
      Kyllä taas ollaan niin vihasia auramiehelle, kun se ei taaskaan ehtinyt aurata, ennen kuin lumi suli.
      On se kamalaa haukkumista, jos ei tee turhaa työtä. Ehtihän se lumi jo pari päivää ollakin.

    • koiran kiusaaja

      Tulin juuri lenkiltä ja suuret kiitokset auramiehille,oli niin hyvin auratut tiet ,sillai kai.

    • Sulaa se

      lumi ennen Jussinpäivää turhaa hommaa koko auraaminen.

      • äitin elätti

        Miksei teitä hiekoiteta saatanan liukasta,onko nafta loppu? ime mersun tankista letkulla.


    • 3cm lunta

      Kyllä täytyy olla tehokkaat koneet noissa aura-autoissa kun jaksaa puskea umpihakessa eteenpäin.

      • minä ite

        ettekö urpot yhtää tiiä ettei se ole auramiehen vika sillon lähdetään jos käsky käy ei muuten


      • rrrröööh
        minä ite kirjoitti:

        ettekö urpot yhtää tiiä ettei se ole auramiehen vika sillon lähdetään jos käsky käy ei muuten

        Niinpä, rahaa auraukseen on niukalti ja sitten vielä auramiehet vetävät mahdollisimman paljon kotiin päin.


    • Turhoo työtä

      koko aaroominen ei tuota mittää tuottoa,sulaa se kuitengin pois ennen JUSSIN päivee

    • masa k

      Kuka näitä luvian teitä auraa? Ottaiskohan se minut töihin minulle sopisi tälläinen vähäluminen talvi, 20€ tulisin ja tietenkin st1 ilmaiset kafeet. joka päivä.

    • Eikö.se.opi

      2017 ja sama pelleily jatkuu, pyörätiet hiekoittamatta ja sivutiet loskaa täynnä.

    • Nice.ja.umbro

      Kyllä on hieno kävellä/ hölkätä ja pyöräillä tuossa loskassa, käsittämätöntä tuo teihen hoito, jos aurataan niin se loska aurataan tien reunaan ... miksi ei tien ojaan. Ikänsä aurataan mutta ai a päin per...ä

    • kauvurimies

      Jos ajaa reunassa sit on ojassa hah hah.

    • Klo10.00

      Yhden aura-auton voimallako näitä teitä aurataan. Ei muuta. Kiitos.

    • Kone.hyytyy

      Mitä hiton järkeä on aurata lumettomia teitä, sitten kun on lunta niin ei näy auraajaa. Jossakin kohtaa joku mättää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1173
    Aihe