Ikää tulee mammalle lisää ja se näkyy kun ei jakseta enää lenkkeillä eikä passata perhettä.
Minä laaaaahustan väsyneenä töistä kotiin ja ootan että vaimo tois virvokkeita että jaksais, mutta kun ei jaksa hän mitään enää ja taas tulee 5.5 uutta ikää ja väsymyst' hänelle.Mitä mä teen, uuttako hankkimaan, vai laitanko vanhan kuntosalille?
Vuosi vaihtuu ja äidit vanhenee taas
Terho Petteri
3
82
Vastaukset
- Äіtі
Käy töittesi jälkeen itse ostamassa virvokkeesi. Vai oletko tullut liian vanhaksi ja laiskaksi?
- ...
Ikää tulee papallekin lisää, niin että turhapa sinun on uudesta haaveilla. Kyllä siinä Terholle nolosti kävisi. Miksi et tee avaustasi isien juttuihin vai oletko kuitenkin Terhi Petra?
- Nytonnykypäiväjo
Laaahaaa itse luusi kuntosalille ja virkistäydy muutenkin, että jaksat passata kumppaniasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768672Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593301- 382644
- 272201
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362169- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151733- 671698
- 181629