Ikää tulee mammalle lisää ja se näkyy kun ei jakseta enää lenkkeillä eikä passata perhettä.
Minä laaaaahustan väsyneenä töistä kotiin ja ootan että vaimo tois virvokkeita että jaksais, mutta kun ei jaksa hän mitään enää ja taas tulee 5.5 uutta ikää ja väsymyst' hänelle.Mitä mä teen, uuttako hankkimaan, vai laitanko vanhan kuntosalille?
Vuosi vaihtuu ja äidit vanhenee taas
Terho Petteri
3
98
Vastaukset
- Äіtі
Käy töittesi jälkeen itse ostamassa virvokkeesi. Vai oletko tullut liian vanhaksi ja laiskaksi?
- ...
Ikää tulee papallekin lisää, niin että turhapa sinun on uudesta haaveilla. Kyllä siinä Terholle nolosti kävisi. Miksi et tee avaustasi isien juttuihin vai oletko kuitenkin Terhi Petra?
- Nytonnykypäiväjo
Laaahaaa itse luusi kuntosalille ja virkistäydy muutenkin, että jaksat passata kumppaniasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455907Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304334Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212490Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1671346Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331247- 351024
- 171964