auraaja

perskulettaa

Auraaja aloittanut uuden vuoden vieton aikaisin kun jättänyt pyörätien auraamatta,
Eli kenelle kuuluu pyörätie oulujoen sillan idänpuoleinen tie joka menee
entisen typpi tehtaan ohi?
Aamulla ennen seittemää auraamatta
typeltä eteenpäin oli aurattu ruskontielle ,
Kysymys mikä on yritys jolle kuuluu tämä pätkä?
Oli auraamatta vielä klo 15.30 kun tulin töistä.
nukkuuko yrittäjä humalaansa ja nauttii meidän maksamista
töistään.
Pois tälläiselta yrittäjältä hommat.

8

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://www.ouka.fi/oulu/kadut-kartat-ja-liikenne/alueurakat

      Katoppa tuolta, siellä pitäisi olla lista urakoitsijoista. Yhteydenotto urakoitsijaan on varmasti tehokkain tapa vaikuttaa, mutta uskoisin, että eilinen lumisade laittoi kaluston ylivoimaisen tehtävän eteen, että kaikki tiet olisi saatu auki yhtä aikaa. Ainakin minun piti juosta lenkkini auraamattomalla tiellä illalla kello 19 korvilla.

      • pyöpyöveli

        joo,mutta autotiet joutaa aurata viimeksi
        autolla pääsee ajamaan jos on kaksikymmentä senttiä
        tiellä lunta
        ajonopeus vain tilanteen mukaan
        Ensin aurataan pyörä ja kävelytiet


    • Tarvo menemään vain

      On kärsimätöntä porukkaa.

    • Kulkijainen

      Viikonlopuksi on taas lunta luvassa, saapa nähdä, miten aurauskalustoa on liikenteessä.

      • Oleelliset asiat kun

        On sitä liikenteessä jos lunta tulee. Sunnuntaina on korkeampi kynnys taloudellisista syistä johtuen. Suomessa kun asutaan ja ilmasto on mikä on, niin välillä joutuu hangessa kahlaamaan. Laittakaa Oulussakin lestat kuriin ja syntyvyys kohtuulliseksi (väestörakenne), niin säästyy veroeuroja ja tällaiset peruspalvelut toimii paremmin.


      • tylsä elämä

        no, mene sinne tievarteen vartoomaan ja raportoi sitten meillekin!


      • Julkiseksi
        tylsä elämä kirjoitti:

        no, mene sinne tievarteen vartoomaan ja raportoi sitten meillekin!

        On se vaan tyhmää maksaa kiinteistöveroja ja asua laiskan auraajan alueella ,tottakai pitää ilmoitella ja tarvittaessa vaikka juutupeen kuvaa jos ei työ maistu.


      • Suomessa tarvotaan
        Julkiseksi kirjoitti:

        On se vaan tyhmää maksaa kiinteistöveroja ja asua laiskan auraajan alueella ,tottakai pitää ilmoitella ja tarvittaessa vaikka juutupeen kuvaa jos ei työ maistu.

        Kyllä ne hommat hoitaa, kunhan ehtii. Ei mitään järkeä lähteä auraamaan muutamaa senttiä. Olisi luonnon tuhlausta.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      254
      681
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe