Nyt se tuli tehtyä

Mallan kännit

No nyt tuli pohja vastaan mitä en ikinä olisi edes itsestäni uskonut.
Otin pomolta suihin , että saan pitää (ehkä) työpaikkani yt-uhan alla.
Kotona mies ja lapsiakin. Hävettää ihan v.......i.

26

10878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkuvasti

      Siitä se lähtee, kohta olet tavara auki ja panemassa taas samalla
      verukkeella. ja kun homma jatkuu hetken aikaa niin myös pomon kavereitten pitää
      saada ja yht äkkiä oletkin kimppahuora. no et ole ensimmäinen jolle niin käy.
      Olen ollut sitä vuodesta 08 yt neuvottelujen jälkeen.

      • Seksi seksinä

        OLEN 24v nainen ja en halu seurustella, halun miestä kun joskus haluttaa. Makaan nuorten ja vanhempien miesten kanssa kun kiinnostaa tai kiihottaa. Vanhemmat ovat mielenkiintoisia kun haluavat pettää vaimojaan. Nyt olin kuukauden nuoren pojan kanssa kun sillä oli niin iso. Harjotteli paljo naimista ennekuin kyllästyin. Pisin (suhde) on ollut setääni, kymmenen vuotta. Haluu aina välillä näyttää seisovaa munaansa ja naida. Nuorena käytti hyväkseen, nykyään annan säälistä kun ei muuten nuorta saa.


      • Oul(m)
        Seksi seksinä kirjoitti:

        OLEN 24v nainen ja en halu seurustella, halun miestä kun joskus haluttaa. Makaan nuorten ja vanhempien miesten kanssa kun kiinnostaa tai kiihottaa. Vanhemmat ovat mielenkiintoisia kun haluavat pettää vaimojaan. Nyt olin kuukauden nuoren pojan kanssa kun sillä oli niin iso. Harjotteli paljo naimista ennekuin kyllästyin. Pisin (suhde) on ollut setääni, kymmenen vuotta. Haluu aina välillä näyttää seisovaa munaansa ja naida. Nuorena käytti hyväkseen, nykyään annan säälistä kun ei muuten nuorta saa.

        Mäkin haluisin sua ,saisit aina sillon tällö ja useamminkin .naidas kivasti..hmmnn..


      • Seksi seksinä kirjoitti:

        OLEN 24v nainen ja en halu seurustella, halun miestä kun joskus haluttaa. Makaan nuorten ja vanhempien miesten kanssa kun kiinnostaa tai kiihottaa. Vanhemmat ovat mielenkiintoisia kun haluavat pettää vaimojaan. Nyt olin kuukauden nuoren pojan kanssa kun sillä oli niin iso. Harjotteli paljo naimista ennekuin kyllästyin. Pisin (suhde) on ollut setääni, kymmenen vuotta. Haluu aina välillä näyttää seisovaa munaansa ja naida. Nuorena käytti hyväkseen, nykyään annan säälistä kun ei muuten nuorta saa.

        Täällä olisi 20v mies vailla panokaveria. Olisitko se juuri sinä?


    • ota iisisti, m

      "Mallan kännit", yleensäkin, kun henkilö on ensimmäistä kertaa sivusuhteessa, hän on etukäteen ajatellut, ettei ikinä, mutta sitten hämmästyy, että olinpa sittenkin.

      Ota iisisti, kuulut enemmistöön. Otitpa sitten pomolta suihin seksuaalisesta innosta tai hyötytarkoituksessa, samantekevä. Jos arvelet, niinkuin usein on, että puolisosi käy mustasukkaiseksi tai rupeaa halveksimaan sinua, ÄLÄ KERRO. Näin on parempi ja pelastat liittosi.

      Toisen nimimerkin, "jatkuvasti", kertomus on hänen kohdallaan tosi, mutta se perustuu ajatukseen, että yksi luvaton teko johtaisi uudestaan ja uudestaan luvattomiin tekoihin. Totuus lienee päinvastainen, luvaton teko johtaa karttamaan jatkossa luvattomia tekoja.

      Tekosi ei ole edes luvaton, vaikka sinusta tuntuu siltä. Olet nyt yhtä kokemusta rikkaampi, joka auttaa sinua katsomaan uusin silmin muidenkin käyttäytymistä.

      Hyvää Uutta Vuotta sinulle, miehellesi ja lapsillesi! :)

      • Imemistä

        ENNEKIN olen joutunut imemään pomoa. Olen 21v näyttävä nainen ja nykyisessä työpaikassa pitää usein jäädä ylitöihin ottaa suihin ja antaa vanhojen ukkojen tehdä että saan pitää työni. Olen kai johtajien lumppu kun välillä kesken päivää pitää nostaa hametta ja antaa tehdä. Siitä saa tippiä kun on monenkin kanssa päivän aikana.


    • wet commando

      Kun siitä kumpukin hyötyy, niin sehän on win win situation. Miksi ihmeessä menisit miehellesi siitä kertomaan? ei todellakaan. Hyvä suihinotto on nautinto, varsinkin alaiselta, sanon näin miehenä tämän.

    • Pikkujouluissa

      Itselleni kävi vuosi sitten firman pikkujouluissa perinteisesti. Olen sinkku kylläkin.

      Ajauduin osaston pomon kanssa hotellihuoneeseen. Sinänsä seksi oli ihan jees.
      Otin suihin ja annoin jyystää joka suunnasta. Reilun tunnin kuluttua olimme taas yleisön joukossa.

      Vuoden aikana olen yhden kerran antanut hänelle, vaikka hän onkin jahdannut minua säännöllisesti pitkin vuotta työpaikallamme.
      Se ainut kerta oli kun olimme käyneet kurssilla ja takaisin tullessa piti käydä työpisteellä klo 18 aikoihin, kotiin mennessä. Pomo oli vielä paikalla. Sai sitten "suostuteltua" pikaseksiin. Suihin en ottanut, mutta annoin pumpata pöytää vasten takaapäin - ettei tarvinnut katsoa sen kuolaamista kasvokkain.

      Sinänsä, kurssillakin olin toisen yön erään myyntitykin hotellihuoneessa, joten ei se haitannut.
      Pitää olla työpaikalla tiukkana ettei suostu muulloin kuin jos itselle sopii, muutoin saa olla panopuuna alati.

    • Bee Vento

      Minä olen ottanut jokaisen yytee - kisan alla pomolta suihin ja aina on työtä piisannut. Kyllä asiat sujuu näin miesten kesken.

    • jatkuvasti

      Ja sitten jossain vaiheessa tulee palkankorotus maksetaan sillä sun palvelut.
      ja taas saa antaa enemmän tulee "ylitöitä" pomon mökillä ja siellä sauna
      viihteenä porukalle joskus isommallekkin. Molemmat reiät kipeenä ja vuotana kotiin ja mies ihmettelee kun ei saa enää kuin joskus fritsujen peittelemistä ym.

      • Oul(m)

        kai antasit minunkin painaa aina väliin ,saisit spermaa pimpintäyteen..


      • Viikonloppu horo

        Olen 20 vuotias ja on tullut viikonloppu lelu firman pomoille. Pitävät muka kokousta, juovat vaan jatkuvasti.Kuusi ukkoo tulee vuorollaan tarjoilu huoneeseen ja haluu panna. Kyllä saa hyvät ekrat kun kännissä haluavat moneen kertaan jokainen. Onneksi ei ole poika ystävää kun menen kotiin housut spesmassa valuen.


      • Oul(m)
        Viikonloppu horo kirjoitti:

        Olen 20 vuotias ja on tullut viikonloppu lelu firman pomoille. Pitävät muka kokousta, juovat vaan jatkuvasti.Kuusi ukkoo tulee vuorollaan tarjoilu huoneeseen ja haluu panna. Kyllä saa hyvät ekrat kun kännissä haluavat moneen kertaan jokainen. Onneksi ei ole poika ystävää kun menen kotiin housut spesmassa valuen.

        mäkin haluisin painaa ,etkö olis kyllä horo.pimppis ois täynnä munaa ,ja lopussa spermani valuu piimpistä reisille. hhhmmmnnn....


    • mats2

      Oletpas mennyt halpaan...
      luuletko tosiaan että työpaikka säilyy??
      vetävät sinua linssiin...

      • ninnixx2

        Ei vaan viikseen..


    • pomolle potkut

      Hmm... Näin miehenä tulee kyllä mieleen, että aloittaja käyttää ihan oikeutetusti hyväkseen pomonsa miehistä heikkoutta. Epäeettistä toimintaa pomolta (ilmeisen yleistä kylläkin) ja toivoisin, että hänelle tulisi jotain seuraamuksia... Tuskin tulee.

    • pomomies mäkin

      Teillä taitaa olla työpaikalla kaikki naisia, kaikki muutkin ovat tehneet samoin. Parhaat antajat saavat pitää housut kintuissa edelleen ja ehkä työnkin.

    • Sumpsan Sulttaani

      Jopas jotakin, onpa siellä yliväkeä kun joutaa työpaikalla nussimaan. Vähentäkää puolet ja tehkää työt paremmalla palkalla . Hoitakaa muut hommat vapaalla

    • jatkuvasti

      taas oli "ylityö" lauantai joka venyi aamuyöhön asti pomon mökillä, oli ulkomaalainen
      herra seurue tekemässä tilausta ja minun piti varmistaa että tilaus tulee.
      kymmenen miehen porukka oli jatkuvasti kimpussani koko ajan. kun sitten lopuksi
      kaksi tummaa miestä otti minut yhtä aikaa niin tunsin jonkun antavan periksi pepussa
      mutta eivät he siitä välittäneet vaan panivat loppuun asti vaikka koitin sanoa että tekee
      kipeää. Pomo ei siitä välittänyt vaan vain sopimuksen saannista. tänään täytyy sitten mennä polille nolona ja taitaa olla pakko kertoa miehelleni kaikki.

    • jatkuvasti

      olit sitten feikki ja paljastit ainakin minut. ole tehnyt sitä vuodesta 08 lähtien-

    • xcxaas

      Mä panen töissä 50 v rouva pomoa ite mies 31 v. Ite oon varattu, mutta kiva saada naida näin kunnolla. hah hah kenellä on näin kovaa koulutuksessa....

      Viime reissun touhut.
      pikapano autossa matkalla
      illalla yöllä n 4 panoa samalla peppuun
      aamu pano
      pois taas auto pano

    • Panomiestä

      Minäkin entisessä työpaikassani vaan panin , en siis muuta tehnytkään kuin panin ,ai että mä panin 7-16:00 toki ruoka tauot ja kahvi tauot pidin ja jos ylitöistä kieltäydyin niin sanottiin vaan että on vaarana että paneminen loppuu kokonaan ,no onneksi ei loppunut vaan nyt olen onnellisesti eläkkeellä ja saan runkata rauhassa päivät pitkät.

    • Peterrri

      Tyttökaverini joka tosin ei silloin ollut vielä tyttökaverini eli 2012 oli ottanut muutaman kerran pomoltaan suihin sen autossa ja yhä edelleen on samassa työpaikassa ,eli ei siinä oo mitään sellasta hävettävää että kautua kannattaisi ,mitäpä sitä ei olisi valmis tekemään oman ja perheensä hyvin voinnin eteen kun taloudellisesti on tiukkaa .

    • nimnna

      Autossa nuorempana tuli käytyä "palkkaneuvotteluja " pomon kanssa ,ikä eroa meillä oli 26 vuotta .

    • Menin hakemaan vaimoa töistä. Niillä oli siellä YT-menossa. Potkiskelilin kiviä parkkiksella odottaessani. Menin kurkkaamaan johtajan ikkunasta sisään odotellessa. Tajusin vaimoni olevan polvillaan lattialla johtajan munaa imien. Aika pysäyttävä näky. Menin autoon odottamaan.

      • Vaimo sai pitää työpaikkansa. En sitä ole moittinut. Myöntänyt olen että ajatus ja muistot mitä ikkunasta näin kiihoittavat. Nyt se tekee samaa muille omistajalle. Viikonloppuna kun hain sen niin parkkiksella oli viisi mersua neuvottelujen takia. Vienti johta tuli jutteemaan. Ne yrittää naida sen ulos. Mutta vaimo on sitkee sissi se vaan sanoo haluavansa lisää. Ei ne sitä alista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe