Heippa, otin uuden liittymän puhelimeen 4g siinä nyt vain kaksi palkkia, vanhassa 3g oli täydet H.
Puhelin on 4g ja alueélla pitäis kuulua 4g. Eihän tämä nyt oikein ole vai. Ilmeisesti täytyy perua tämä uusi. Kertokaa viisaammat.
4G liittymä
5
124
Vastaukset
- 4g ++++
saunalahti tietysti?
Saunalahti pelittää varsin hyvin joten sitä suosittelen.
- Kilpailu auttaa
4G-verkko toimii eri taajuuksilla kuin 3G. 4G-tukiasemat voi olla eri paikassa kuin 3G-tukiasemat. Näistä syistä 4G-verkko voi todellakin "kuulua" eri voimakkuudella kuin 3G-verkko.
Toinen asiaan vaikuttava tekijä on se, miten kukin operaattori on sijoittanut tukiasemansa. Eli yksi operaattori voi jollain alueella kuulua paremmin kuin toinen, mutta yleissääntöä ei operaattorien välillä voi tehdä. Pitää itse testata paikan päällä, eli kilpailuta operaattorit käyttöpaikassasi. - )))),,,
Minä luovutin kun yritin 4 g:n kanssa aikani. Asun kaupungin keskustassa, en
siis missään maalla.
Palasin 3 g:hen takaisin ja hyvin pelittää. - uehcufy
Olin jo aikoinaan jo radiolinjan asiakas ja olen päättänyt, että koskaan elämässäni minulle ja yritykselleni ei tule mitään laskua jossa lukee Saunalahti/Elisa
Hyviä yrityksiä, mutta ei mua varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2044038
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921926Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek301612- 1651402
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251296Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121160- 391142
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?951124Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291103Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell1991049