Hyvä elisa,
Kirjoitan tätä kautta koska en saa yhteyttä muuten kuin dna:n kautta ja koska ette vastaa puhelimeen, vaikka lupasitte vastata kun tilasin liittymän.
4g toimii hitaasti ja huonosti, vaikka on suuntaavat ristipolaroidut antennit ja karttanne mukaan ilman niitäkin yhteyden pitäisi olla vähintäänkin hyvä.
Epäilen että olette kansanomaisesti sanottuna kusettaneet minua tekemään kahden vuoden sopimuksen.
Pitäisikö minun teidän mielestänne maksaa, vaikka palvelu ei toimi vai yrittää irtisanoa palvelu?
Miten te tekisitte, jos olisitte samassa tilanteessa?
hyvä elisa
yritysasiakas
1
134
Vastaukset
Hei yritysasiakas,
Laitatko minulle palstan kautta asiakasnumeroasi tai 4G-liittymän sopimusnumeron? Laitan tiedot tuohon yritysasiakaspalvelulle, niin saavat hoidettua tilanteen eteenpäin :)
Tavoitat minut suoraan linkistä www.elisa.to/jaksuu -Jarkko / Elisan palstatiimi
www.elisa.fi/palsta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742952
- 672812
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 201600
- 251572
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259