Hyvä elisa,
Kirjoitan tätä kautta koska en saa yhteyttä muuten kuin dna:n kautta ja koska ette vastaa puhelimeen, vaikka lupasitte vastata kun tilasin liittymän.
4g toimii hitaasti ja huonosti, vaikka on suuntaavat ristipolaroidut antennit ja karttanne mukaan ilman niitäkin yhteyden pitäisi olla vähintäänkin hyvä.
Epäilen että olette kansanomaisesti sanottuna kusettaneet minua tekemään kahden vuoden sopimuksen.
Pitäisikö minun teidän mielestänne maksaa, vaikka palvelu ei toimi vai yrittää irtisanoa palvelu?
Miten te tekisitte, jos olisitte samassa tilanteessa?
hyvä elisa
yritysasiakas
1
142
Vastaukset
Hei yritysasiakas,
Laitatko minulle palstan kautta asiakasnumeroasi tai 4G-liittymän sopimusnumeron? Laitan tiedot tuohon yritysasiakaspalvelulle, niin saavat hoidettua tilanteen eteenpäin :)
Tavoitat minut suoraan linkistä www.elisa.to/jaksuu -Jarkko / Elisan palstatiimi
www.elisa.fi/palsta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147294
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271756Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 361527
- 1431287