Moi. Minua kiinnostaa tietää millaset vakuutukset teijän koiralla on ja missä yhtiössä? Mikä vakuutusyhtiö on parhain? Itselleni tuli nyt vajaa 11 viikkoinen seropi pentu ja nyt pitäisi hänelle ottaa vakuutusta. Onko kellään kokemuksia pelkästä henkivakuutuksesta, olen kuullut ainakin tapiolasta huonoa? Tiedän kyllä mitä se henkivakuutus kattaa.
Vastaukset 4
- vakuutusyhtiöt
lisäksi kiinnostaisi vielä hintaluokka. :)
- fargot
Mulla on kolmelle koiralle (belgianpaimenkoira ja 2 bordercollieta) eläinlääkärikuluvakuutukset Lähitapiolassa. Summa on n 600 e vuodessa,omavastuu 60 e hoitokuluista sekä 25 % jäljelle jäävästä osasta.
Lähitapiolasta ei saa nykyään pelkkää eläinvakuutusta vaan pitää olla muitakin vakuutuksia siellä tai oltava kennelliiton jäsen jolloin tulee alennustakin.
Hyvää on myös se,että saa jo eläinlääkärissä laskua maksettaessa virka-aikana suoraan hyvityksen.
Viimeksi aatonaattona oltiin klinikalla polvivamman takia ja sain olla tyytyväinen vakuutuksen olemassaolosta. Lasku oli reilut 370 e,mutta itselle jäi maksettavaksi "vain" 137 e.
Itse ottaisin seropilekkin mieluummin eläinlääkärikuluvakuutuksen henkivakuutuksen sijaan. Hoitokuluista tulee äkkiä suuria summia varsinkin verrattuna koiran hankintahintaan. Ja henkivakuutus ei koiraa takaisin tuo. - eläinystävä
Jos koira esim. syö jotain myrkkyä ja tarvii verensiirron niin sehän maksaa reilut 2000,- siksi ainakin se eläinlääkärikuluvakuutus.
- Nenna33
Jotkut vakuutusyhtiöt antavat myös alennuksia kun on "vahti" kotona. Alennus tulee tietysti talovakuutuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS802479Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.15965Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52806Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke46741- 50734
- 47654
- 80616
- 50595
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35594Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29576