Moi. Minua kiinnostaa tietää millaset vakuutukset teijän koiralla on ja missä yhtiössä? Mikä vakuutusyhtiö on parhain? Itselleni tuli nyt vajaa 11 viikkoinen seropi pentu ja nyt pitäisi hänelle ottaa vakuutusta. Onko kellään kokemuksia pelkästä henkivakuutuksesta, olen kuullut ainakin tapiolasta huonoa? Tiedän kyllä mitä se henkivakuutus kattaa.
millaiset vakuutukset on koirallasi?
4
71
Vastaukset
- vakuutusyhtiöt
lisäksi kiinnostaisi vielä hintaluokka. :)
- fargot
Mulla on kolmelle koiralle (belgianpaimenkoira ja 2 bordercollieta) eläinlääkärikuluvakuutukset Lähitapiolassa. Summa on n 600 e vuodessa,omavastuu 60 e hoitokuluista sekä 25 % jäljelle jäävästä osasta.
Lähitapiolasta ei saa nykyään pelkkää eläinvakuutusta vaan pitää olla muitakin vakuutuksia siellä tai oltava kennelliiton jäsen jolloin tulee alennustakin.
Hyvää on myös se,että saa jo eläinlääkärissä laskua maksettaessa virka-aikana suoraan hyvityksen.
Viimeksi aatonaattona oltiin klinikalla polvivamman takia ja sain olla tyytyväinen vakuutuksen olemassaolosta. Lasku oli reilut 370 e,mutta itselle jäi maksettavaksi "vain" 137 e.
Itse ottaisin seropilekkin mieluummin eläinlääkärikuluvakuutuksen henkivakuutuksen sijaan. Hoitokuluista tulee äkkiä suuria summia varsinkin verrattuna koiran hankintahintaan. Ja henkivakuutus ei koiraa takaisin tuo. - eläinystävä
Jos koira esim. syö jotain myrkkyä ja tarvii verensiirron niin sehän maksaa reilut 2000,- siksi ainakin se eläinlääkärikuluvakuutus.
- Nenna33
Jotkut vakuutusyhtiöt antavat myös alennuksia kun on "vahti" kotona. Alennus tulee tietysti talovakuutuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576