Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että onko nahkatakki pojalla (17v) hyvännäköinen näin yleensä? Ja näyttääkö se homolta, vaikkei takki erityisen hompahtava ole?
Kysyn ihan vaan siksi, että ne on meidän koulussa aika harvinainen näky.
Nahkatakki pojalla?
13
3085
Vastaukset
- Upper-cutter
Käytännollisin ulkoasu kenelle tahansa,varsinkin vuorellinen sellainen.On tuulta pitävä ,sadetta kestävä ,nahkatakeilla on huono maine,koska muutamat jengit niitä käyttävät. Jos et laita siihen mitään " logoja ",niin menee ihan hienosti .Näkeehän sen jo tyypistä jos on kunnollinen kaveri. Ei asu miestä pahenna, jos mies ei pahenna asua.Pidin nahkatakkia nuorena nyrkkeilijänä,eikä kukaan valittanut,heheh.
- tyttö01
Mä ite pidän pojista jotka käyttää nahkatakkeja mun mielest ne on vaa nii sexykkäitä. Sinuna en häpeis ollenkaa pitää nahkatakkii. ;)
- jdbfbfkkx
Täh? Nahkatakkihan on ihan normaali vaatekappale. Eihän se mitenkään "hompahtava" ole ellei se ole joku tiukka naisten malli tai siinä lue tyyliin "olen homo ja rakastan imeä kyrpää" tms. Missä ihmeessä sä asut jos nahkatakit ei ole yleisiä ja pitää tollasta kysyy? :D
- Nahkavaihenki
Jos vastaus ei haise sopeutuseläkkeeltä, niin vastaisin hajun paljastavan nahan. Aina kiistellään siitä, minkä elukan nahkaa se on.
- munamankelimunakas
tekonahkatakki joo nam :3 kunha ei oo semmone pitkä nahkatakki :l
- jzbfff
Vitut mitään tekonahkaa. Buffalon nahka on se paras. Ja siis aitoa nahkaa sen nahkatakin täytyy olla.
jzbfff kirjoitti:
Vitut mitään tekonahkaa. Buffalon nahka on se paras. Ja siis aitoa nahkaa sen nahkatakin täytyy olla.
Kun vaikutat tietävän nahkatakeista, niin voitko kertoa mistä saisi hyviä, mutta kohtuuhintaisia nahkatakkeja?
- Jdbdbfkf
Hyvät nahkatakit maksaa. Leatherheavenilta saa ihan hyviä nahkatakkeja suht halvalla. (Jtn 200e ja ylöspäin) Itellä ollu myös suomalaisen Karrax firman valmistama nahkatakki, vähän kalliimpi mutta myös laadukkaampi. Hyvät aidot nahkatakit yleensäkkin ovat siitä n. 200-300e ja ylöspäin.
NAHKATAKKI SOPII KENELLE TAHANSA
- hometatti
Mun mielestä nahkatakki voisi sopia jopa paremmin pojalle kuin tytölle. T: 15v tyttö.
- hailsatan
itellä pitkä nahkatakki
- hiljainen.kostaja-
Mokkatakki se olla pitää.
Jotkut voivat sitä vähän sellaisena pitää.. Riippuu onko takissa paljon metalli koristeita vai ei
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst25014371Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1483857PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283732Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1661539En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O201486Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3701484Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491286Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81071Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45948En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔103819