niin löytyisikö itäkeskuksen lähistöltä, tai hesasta ylipäänsä kauppaa josta voisi ostaa karatepukuja?
hesalaisia budoliikkeitä
5
1225
Vastaukset
- fin budo best
Fin Budo Best Hämeentiellä Kurvin lähistöllä.
- JanneM
Suosittelen silti vaikkapa NIDania joka on Hämeentiellä. Parempaa palvelua paremmin hinnoin.
- karateka-n
JanneM kirjoitti:
Suosittelen silti vaikkapa NIDania joka on Hämeentiellä. Parempaa palvelua paremmin hinnoin.
sen budo kaupan nimeltä sensei? Tilasin sieltä puvun eikä oo kuulunu....
- Varma tieto
karateka-n kirjoitti:
sen budo kaupan nimeltä sensei? Tilasin sieltä puvun eikä oo kuulunu....
Kauppa nimelta Sensei-sport myy adidaksen Karatepukuja. (myos muita lajeja loytyy, kuten judo, paini ja nyrkkeily)
Osoite on urheilukatu 2c (kisahallin vieressa, pieni liike joten pitaa olla tarkkana jos haluaa loytaa kyseisen paikna :))
Kauppaan kannattaa itse tulla kaymaan. Tilaaminen on hidasta. Auk.olo ajt ma-pe klo 11-17 (17.30)
- Anonyymi
Fin budo best ainakin on ihan paska. Ostin nyrkkeilysiteet, sanoi että ovat 5,5 m, todellinen pituus on 3,5 m.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954