Jag lovar att försöka vara snäll nästa år,dessutom skall jag röra på mig litet mera (fick ett aktivitetsarmband i julklapp.Minska på rökandet och supandet,bara äta hälsosam mat.
Där är program för hela nästa år.Nåjo,jag är ganska dålig på att hålla mina nyårslöften.
Ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskas er alla.
7
154
Vastaukset
- fyrverkeri
JO,JOnästa månad blir det för många att suga på ramarna.Först julen och nu ikväll skjuter man upp de sista slantarna i det blå.
- :-)
Har några pjäser kvar i skåpet från ifjol, ingen lust att gå ut i dimman.- Di får va kvar tills jag vinner på Lotto eller nån annan trevlig anledning att fira :)
Natti natti :*- pang,pang..
Vilket skjutande,sista smällen hördes halv fem i morse.
- skrämmande
pang,pang.. kirjoitti:
Vilket skjutande,sista smällen hördes halv fem i morse.
Så dåligt det här nya året har börjat,morden i Paris.Man känner rädsla för vilken stad i västvärlden som är nästa.Inte ens här i Finland kan man vara riktigt säker på att det inte händer något förfärligt.
skrämmande kirjoitti:
Så dåligt det här nya året har börjat,morden i Paris.Man känner rädsla för vilken stad i västvärlden som är nästa.Inte ens här i Finland kan man vara riktigt säker på att det inte händer något förfärligt.
Som man sår får man skörda sägs det.- Den lilla människan som känner sig orättvist behandlad har just inga andra medel i dagens värld för att få sin röst hörd, tyvärr !
- grymma värld
:-) kirjoitti:
Som man sår får man skörda sägs det.- Den lilla människan som känner sig orättvist behandlad har just inga andra medel i dagens värld för att få sin röst hörd, tyvärr !
Så är det,men tyvärr är det oftast andra "små " oskyldiga människor som får lida.
Japp, di som styr och ställer är det svårare att komma åt..-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752076
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851499Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121192Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401076Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101003- 42918
- 97875
- 85825
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49795