Mahdollisimman tuoretta tietoa nuuskien hinnoista rajan takana ?
Nuuskan hinta
10
361
Vastaukset
- Ale luki
Urpalanvalinta 159 ruplaa purkki.
- pääkipeä
viime kuussa löysin bussista täyspurkki.
voisin antaa jollekin ilmaiseksi, kun itse en käyttää.
purkin kannella lukee General, classic portion - rättäri
Rättijärvellä ala kaupassa maksaa 169 rub
- oikea0
Rättijärven hinta ei pidä paikkansa. Oikea on 189rub
- karhubar
Eilen General 345rbl/prk.
- NuuskaMuikkunen67765
Mikäs on Vaalimaalla homman nimi, ainakin Veikoilla ja Karhussa on nuuskakaapit hävinneet. Onko laki muuttunut vuoden vaihteessa, vai mikä mahtaa olla touhun nimi?
- nuuskamuikkunen_k
Nuuskaa ei venäjällä saisi myydä enään lailisesti missään.
Tiskin alta sitä toki saa.
Esim viipurissa kaupoissa sitä ei ole ollut enään moneen kuukauteen.- mällihuuli
Värtsilässä oli ainakin viime viikolla myynnissä.
- Kielto_
Nyt se loppuu
http://www.esaimaa.fi/Online/2016/01/28/Venäjä kielsi nuuskan myynnin — vaikutukset kaakkoisrajalla jäänevät vähäisiksi/2016120218920/4 - Lime_muikku
myös hypermarket lime myy nuuskaa viipurissa. Гипермаркет "Лайм" nimellä löytää. karusellissa kävijät eivät tietenkään tiedä tästä uudesta kaupasta mitään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984