Anarkisti ja perättömät raiskaus-ilmoitukset

Kristillisten uhri

Entä koskevatko nämä viestikeskuksen sulkemisen, ehdoton kielteisyys-teema?
Entä koskevatko nämä viestikeskuksen sulkemisen useita laiminlyöntejä, seksiin?

Perättömät raiskaus-ilmoitukset, on korvattu, ahdistelemisena, tai hoitoon tavoitteluna. Se on kielletty, psyykkisen kivun tuottamisena, kuten seurailemisena, tai arvostelemisena, alistamiseen, sekä siten harjoitettuun syrjintään asuntopolitiikkana.
Kiellettyksi sen tekee sukupuolen käyttäminen, ahdisteluksi, tai kylmäkiskoisuus, kuten tunne-seksitilojen luominen on toisen kehoa kosketellen. Olen kärsinyt tästä jo pienestä lähtien, ja olen hengenvaarallisesti sairaus, haettu vain raiskattavaksi sairaanhoitajanlapselle, mieltymyksestänne, alueella.
Että kuinka kysyt, kuinka osaan puhua origolilsena?
Mieshenkilö: Vittu, ei saadakaan.
Tunne-seksitilojen avulla, ei saa lähteä halventamaan, ulkoista kauneutta, ulkonäön käyttämisenä, häpäiseminä, tai sen kaltaisina toimintoina, naisen keholle, alistamisenaan, harjoittamaan ammattia. Niiden luomisen rakennellen.
Tämä on lasten surmaamisen myönteistä, ja kielteisyys, palvomisen tilan uskonnolle, tai uskonnon harjoittamisena, erityisesti palvomisen myönteisesti, tai pyytämällä, palvomisena, tai uskonnon harjoittamisena, kiitollisuuden tilojenkin puuttuessa, niiden ollessa kunnan ainut palvelu, ja siten uskonnosta kieltäytymisenä, kiitollisuuden ohjaamana, uskonnon harjoittamisen kiellettyksi mieltämättä jättämisenä, ja näin yhteistoimimalla, origottomuutena, vahingoittaen, psyykkisen tuoton oikeutuksen pyyntönä, naisten murhaan pyrkien, uskontoa harjoittaen. Uskonnon harjoittamisen on korvannut erilaiset vammais-kielet myös yhteistö-toimintana. Kiitollisuus-tilaa ei ohjata koskaan uskonnon harjoittamiseen.
Tai siten pidetä edes hautausmaana yllä.
Mieshenkilö: En pääsekään persoonakehitys-ohjelma, maskuliininen.
Emme halua myöskään persoonakehitys-ohjelmaa, maskuliinisuus, uskontonamme, vain ulkonäön käyttämiseen, ihmiskaupallisuuden oikeuttamiseksi, vahingoittamisen pyrkimykseen, sosiopatian oikeuttamisen pyynnöistä, ulkoisen kauneuden arvomaailman rakentumatta jäämisenä, omaan etuun turvautuen, ilman että se on rakentunut, turvallisena egoisminä.

Ja nuolette häpyjä ikuiseen elämään...

- En ole koskaan nähnyt niin sairasta ohjelmaa, teiltä.

Mieshenkilö: Suostun vankeuteen, anarkistisuuden oikeutamisesta.
Ei käytetäkään.
Kielletty: Ehdottomasti, ei psyykkisen kivun tuotolle, olemusta käyttäen.
Et saa yleistää, aluetta käyttäen.

Uskontoa ja yhteisöä ei ole tarkoitettu käytettäväksi, oikeuttamaan hakkaamista, ulkonäön käyttämiseen halventamisena, lasten surmina, ulkoisen kauneuden arvomaailmasta, sen tuhoamiseen, feminismille lähtien, ja ihmistä seuraillen, sukupuolenvaihdoksellisuuden oikeuttamisena pakkotyön ihanteina, ja kasvojen koskettelemisena, ihmiskauppaan, erityisesti tunne-seksitiloina, tai niiden käyttämisenä, pelkästään pitkä-aikaisen sikiön kopioimisen toiminnon ihannoimisena, ja sen kaltaisesti erottelukykyjen puuttumisena, pitkään populaatioilta, Bourdain-nimen mukaisesti, kasvojen kosketellen ja tunne-seksin tiloja rakentaen, pelkästään naisen häpäsemisenä, hänen halveksumisenaan
Naisen sukupuolen halventaminen, uskontona, siten on kielletty. Ihmisten seurailun oikeuttaen, eri arvoistamisen tarpeenaan.
Kyllä avioliitot eivät ole tarkoitettu tavalliselle ihmiselle.
Ihminen ei toimi siten.

- Teidät teloitetaan siihen jos he eivät ole ammatillisessa seksikoulussa.
Ulkopuolinen naishenkilö, diakonissa. Haista paska.
Et saa harjoittaa, tunne-seksitiliolla, ihmisten häpäisemisestä, pitkä-aikaisesti, pelkästään sikiön kopioimiseen tukeutuen, tai niiden turvautuen, pitkä-aikaisena, globaalina perimänä, pelkästään uskonto, sikiön kopioiminen, ja siten sen pitkä-aikainen, globaalin-perimän toiminto, turvallisuushakuisuuden täyttymyksestänsä.
Mieshenkilö: En saa jatkaa ammattia.
- Olin sekoittanut.
Ei se ole mielekäs tai kiinnostava.
' mm. joukkoraiskauksen oikeutuksen pyynnön uhri, ympärivuorokautinen hoito, tai valvonta ja sen järjestäminen
' mm. Bourdain-nimi, naisen sukupuolen halventaminen koulutuksella-ohjelma, ja juridiikka
Miten ihmeessä USA selviää?

Ulkopuolinen mieshenkilö: Ei saakaan luoda, on kiellettyä. maaseutupaikkakunta
- Ja pääsen jopa suihkuun, ja shampoot laitettua, ja hiukset pestyä.



Oletko sairas, psykoopaatti`?
Tapatko ja murhaatko lapsia, perheestämme?

Naishenkilö: Ne pitääkin olla vankilassa. Anteeksi...
- Hän on vankilassa, se luokitellaan seksityö osa-alueina.
' mm. hypnoosittomuus, tai vammais-seksityö, tai siihen pakottaminen
Ja olen ihan oikea, ja aito ihminen, syntyperällisesti, en ole koskaan rangaistavaksi.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        368
        4543
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        85
        1865
      3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        65
        1600
      4. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        44
        1556
      5. Persut vajosivat pinnan alle

        Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
        Maailman menoa
        213
        1397
      6. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        29
        1390
      7. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        59
        1361
      8. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        54
        1347
      9. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1235
      10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        8
        1218
      Aihe