olen raskaana mitä tehdä kun abortti ei toimi
enkä halua lasta 16.v vuotiaana
apuaaaaaaaaaa
4
1297
Vastaukset
- Riina
...että abortti ei toimi? Siis et halua tehdä aborttia, vai raskaus on liian pitkällä?
- lil.miss
mä ite oon aborttia vastaan.. koska aika monella tulee abortin jälkeen masennus.. sun täytyy ajatella tulevaa se voi tuntuu ekas että ei haluu pitää sitä että ei oo valmis.. tunnen pari kaveria jotka on 15-20 jotaka on ollu samaa mieltä että ei halua pitää sitä.. kun ne on saannu sen se on sanonnut että ei kyllä kadu sitä yhtään vaikka ekaksi ol8i vastaan.. mutta jos meinaat pitää sen niin pyydä aina kavereiltasi apua.. ja mitä meinasit että abortti ei auta jutulla..??
- ihmeissään
onkohan sulla nyt tullut vähän väärä osasto. täällä keskustellaan pikkujouluista ei teiniraskauksista. niin ja kondomit ja e-pillerit on keksitty.
- lil.miss
kaveri oli paksuna ja päätti tehdä abortin mutta kun se päivä tuli, kaveri tuli toiseen päätökseen että ei se voi tehdä aborttii koska se tykkää lapsista.. mutta sai parin viikon päästä keskenmenon.. :S kaveri oli tosi murtunnu siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2857896Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1714168Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1642434Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy272143Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17802051- 471590
- 481557
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s71466Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421274- 1631210