olen raskaana mitä tehdä kun abortti ei toimi
enkä halua lasta 16.v vuotiaana
apuaaaaaaaaaa
4
1212
Vastaukset
- Riina
...että abortti ei toimi? Siis et halua tehdä aborttia, vai raskaus on liian pitkällä?
- lil.miss
mä ite oon aborttia vastaan.. koska aika monella tulee abortin jälkeen masennus.. sun täytyy ajatella tulevaa se voi tuntuu ekas että ei haluu pitää sitä että ei oo valmis.. tunnen pari kaveria jotka on 15-20 jotaka on ollu samaa mieltä että ei halua pitää sitä.. kun ne on saannu sen se on sanonnut että ei kyllä kadu sitä yhtään vaikka ekaksi ol8i vastaan.. mutta jos meinaat pitää sen niin pyydä aina kavereiltasi apua.. ja mitä meinasit että abortti ei auta jutulla..??
- ihmeissään
onkohan sulla nyt tullut vähän väärä osasto. täällä keskustellaan pikkujouluista ei teiniraskauksista. niin ja kondomit ja e-pillerit on keksitty.
- lil.miss
kaveri oli paksuna ja päätti tehdä abortin mutta kun se päivä tuli, kaveri tuli toiseen päätökseen että ei se voi tehdä aborttii koska se tykkää lapsista.. mutta sai parin viikon päästä keskenmenon.. :S kaveri oli tosi murtunnu siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982