Ateismi: Pakkotyölaitoksena uskonnon harjoittaminen

Pitkäkö-Sinde

Tämä uskonto ei ole tarkoitettu turvallisen egoismin kokemiseen, kuten frustraation kohdistamiseen, tai luomiseen naisen keholle.

"Ei olekaan oikeus nudismiin, olin sekoittanut."

MIeshenkilö, hyvä ystävä, ja lasten huolesta, puolesta puhujana, kauan kulttuurista poissa-olleena, poissa-olleen oloinen: Mikael Gabriel: "Kun sä teet sen kuitenkin...."
Ihan mun äidin mieliksi, joka tuhosi, mut tappaen...

DIAKONISSA: PItääkin syntyä sukupuolinuolennoista.
- Ei olekaan enään palolaitosta.
Eikö siellä saakaan käydä naisena töissä?
Lausunto: Ei saa.

Mieshenkilö, palolaitos. En saakaan työskennellä, en saakaan työskennellä enään.
- Ei sinne ollutkaan sitä voittamista.
Olimme sekoittaneet pahasti.
Ei ole naisen ammatti.
Emme ole nainen, ammatissa.
- Minä en voi työskennellä niin suurta määrää, kuin globaali-perimä pitkä-aikaisesti.
Naishenkilö, allekirjoittanut: Niin, mutta kun siinä ei ole mitään.
- Minä en voi työskennellä pitkä-aikaisesti, pelkän sikiön tapon-koneen käyttämisen oikeuttamiseen, pakonomaisena, uskonnollisena palvontana, sikiön kopioimisen toiminnon pitkä-aikaisuutena, sen ollessa globaali-perimä, pitkä-aikaisesti ajaltaan kestävänä, sikiön kopioimisen-toimintona, joten se on kielletty.

"Kun mä en ole tiennytkään, että se tehdään hetkellisenä." Eräs ulkopuolinen nainen
Kun siinä ei ole mitään
Rikos: Pakkokastraatio silmämerkintöjen asettaminen, tai niiden vaatiminen, laajasti, populaatioita, tai väestöä koskien, feminismin hillitsemiseen.
Ei sellaista ei tee ihminen.
Ihminen ei toimi siten.

"Mä en tiennyt, että se on noin siveetön."
Mä en tiennytkään, ettei vammainen voi siten, parantua, pitkä-aikaisesti, henkiparantamisesta, vankina pitäen, ja erityisesti ihannoiden, psyykkisen kivun tuoton oikeutustansa, hänen kehoonsa, nk. Tapanin-tyttärenä, tai niiden hoitajana.
Hyi olkoon...

Toivottavasti paranen edes pian, järjestämästänne mellakasta, tai sen vaatimisesta, itsellenne yleiskunto-nostoihin, perheiden laiminlyömisenä, ja satuttamisesta, vahingoittaen, vain kuolemaatuottaen, tai sitä himoiten, frustraatiota, eli turhautuman luomista, naisen keholle, oikeuttaen, tai sitä kunnioittaen, sotilaspoliisista. Käyttämällä näin painostamista, luontoa ylikuormittavasti, tai siten suuntautuen itsekeskeisesti rankaisuhakuisuuden oikeuttamiseen transvestisminä, turhautuman aiheuttamisena, ja sisimmättömän hengettömyyden käyttämisenä, alistamisenaan, uskontona pitäen, naisen sukupuolen halventamisen oikeutta. Ja tällaisia ei ole olemassakaan....
Kysymyksessä oleva, anabolisten steroidien käyttäminen virheellisesti, on oikeus, ja este, psyykkisen kivun tuottamisen käytölle, myös poliiseina, ja siten erottelukyvyttömyyden käyttämiseen, ihannoimisena, vain sisimmättömyyttä, haureutena, itsekeskeisyytenä ja rasitus-astman käyttämiseksi, myyden lapsia, ihmiskaupallisesti, raiskattavaksi, sairaanhoitaja-omaiselle, tai hänen lastansa varten, tuhoamalla, samanaikaisesti, globaalin, väestöntiheyden, osallistumatta siihen edes itse, perheenä, tai ilman sitä, tai tuhoten, samanaikaisesti, samalla, väestöntiheyteen osallistumatta, globaalisti, tyttölapsen kasvua tai kehityksen, sitä samanaikaisesti pitämällä, psykopaattisesti, itsekeskeisesti itseä varten tulevaisuudeksi tai sellaista, lasten kehityksen tai sen ympäristön laiminlyöden, käyttääksensä, sairaanhoito-alan ihannoimiseksi myös naisten työnä, kuten se ei ole tarkoitettu lainkaan, tästä poliisista, tai poliisilaitokselta, edes kaksosten pitämisenä, tai heillä työtä samanaikaisesti teetättämällä, globaalisti tuhoten, vain kivun käyttämistä, oikeuttavasti. Tämä ala ei ole perimä, sikiön kopioimisena, vaan lasten hoitaminen, ja en ole ihminen siihen, tai syntynyt sellaiseen, asemaan pitkä-aikaisesti sikiön kopioimisen toimimisen oikeuttamiseen, ihmis-arvokseni, sen kokien, myös muiden maiden väestöjä, varten, tai heistä tilan antamisella, huolehtimalla. Olen eri ihminen siihen, kuin äitini. Ihmistä ei seurailla, tarkkailun oikeutuksena, hänen ollessaan rankaisuhakuisuuden oikeutuksen myöntämiseen, tai sen käyttämiseen, itsekeskeisesti itseä varten, sukunimillä kilpailemiseen, tai lasten laiminlyömisenä, heidän murhaamisena, tunnustamatta muille ihmisille, käytös-häiriöstä, sisimmättömyys, heille tekemisen tai tulevaisuuden rakentamisen, arvomaailmaa.
POLIISI: Mieshenkilö: No, ei sulla yleensä olekaan siellä ongelmaa!
Naishenkilö, allekirjoittanut. Ai tässä työssä?
- Transvestisminä, ai, ei tule mellakka-poliisia, sen toiminnan ihannoimisee. Eli tästä syystä palolaitos ei toimi enään....
- Ehkä milloinkaan, terveisin allekirjoittanut.
Ulkopuolinen mieshenkilö yli 45-vuotias: Seuraan keskustelua, mielenkiinnolla.

Diakonissa: Ulkopuolinen naishenkilö: "Aina ne on tästä allekirjoittaneesta, perheen jäsenestänne, surun-kyynel siskot toimineet."
- Kun he toimivat, pituuskasvuni hillitsemiseen.
Missä sun holhous on?
- Ööö.... Hieman huvittunut, ja vielä
Se on tuota, kadonnut au-feminismiin.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1898
      2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        134
        1883
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1838
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        85
        1630
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        60
        1442
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1256
      7. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        37
        1153
      8. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        38
        1150
      9. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1148
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1127
      Aihe